Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

brak tarczy i naboi COD MOD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karrypto

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 20.08.2010 12:57

Witam zrobilem klasę SWAT oczywiście z resztą klas nie mialem problemu ale akurat ta klasa przysparza mi wiele problemów.

To znaczy klasa ma tylko 7 naboi oraz nie dostaje tarczy
kod klasy:

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Szpieg, Partyzant, Desantowiec, SWAT, FBI, LekkiZolnierz, Szturmowiec};
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 160, 100, 120, 110, 70, 100, 70, 70};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.32, 0.95, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.3, 1.2, 1.2, 1.1, 0.8, 0.8, 0.95, 1.1};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 50, 80, 120, 0, 50, 0, 150};
Spis na górze
"SWAT",

Opis klasy:

"Dostaje Tarcze oraz Desert Deagle, ma 70 HP bazowe i 80% szybkosci",

no i oczywiście dodawanie itemów do klas

case SWAT:
		
		{
			give_item(id, "weapon_deagle");
			give_item(id, "item_shield");
			give_item(id, "weapon_shield");
			give_item(id,"ammo_50ae");
		}

wiem, że się powtarza
give_item(id, "item_shield");
			give_item(id, "weapon_shield");

ale zadna z komend i tak nie działa nawet dodawanie naboi.
Proszę o pomoc.

Użytkownik Karrypto edytował ten post 20.08.2010 12:58

  • +
  • -
  • 0

#2 sokojoko

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 21.08.2010 01:55

Usuń ta całą linijkę
	RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");

używaj komendy
		give_item(id, "weapon_shield");


nie dostaje naboi bo nie dostaje tarczy jak dostanie tarcze to i naboje :P

PS na niektórych mapach po prostu nie da się mieć tarczy wiec sprawdź na DD2 albo cuś :)

Użytkownik sokojoko edytował ten post 21.08.2010 01:58

  • +
  • -
  • 1

#3 Karrypto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 21.08.2010 10:18

Usuń ta całą linijkę

	RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");

używaj komendy
		give_item(id, "weapon_shield");


nie dostaje naboi bo nie dostaje tarczy jak dostanie tarcze to i naboje :P

PS na niektórych mapach po prostu nie da się mieć tarczy wiec sprawdź na DD2 albo cuś :)



dziala, dzięki.
  • +
  • -
  • 0

#4 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 21.08.2010 13:00

tak dziala ale wszyscy moga podniesc tarcze
sprawdz sam
niech ktos wyrzuci karabin i podniesie
w next rundzie dalej sie ma tarcze...

znajdz
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");

i zmien na
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykTarczy");

dodaj gdziekolwiek
public DotykTarczy(weapon,id)
{
	if (!is_user_connected(id))
		return HAM_IGNORED;
	if(klasa_gracza[id] == SWAT )
		return HAM_IGNORED;
	return HAM_SUPERCEDE;
}

kod by QTM. Peyote

Użytkownik CeLeS edytował ten post 21.08.2010 13:01

  • +
  • -
  • 1

#5 sokojoko

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 21.08.2010 20:24

BTW możesz mi wyjaśnić o co chodzi z tym kodem

public DotykTarczy(weapon,id)
{
if (!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;

if(klasa_gracza[id] == SWAT )
return HAM_IGNORED;
return HAM_SUPERCEDE;
}

zaznaczona linijka mówi
"jeżeli gracz nie jest podłączony to zezwalaj na wykonanie czyli daj tarcze"
ale po co komuś kto jest nie podłączony tarcza ?:o

nie wygodniej zrobić jakąś globalną zmienną

new bool:tarcza_enable

i niech w odrodzeniu będzie

tarcza_enable[id][0]==1;

public DotykTarczy(weapon,id)
{
if(tarcza_enable[id])
return HAM_IGNORED;
return HAM_SUPERCEDE;
}

tak nie wygodniej ?

Użytkownik sokojoko edytował ten post 22.08.2010 02:35

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych