Trzymaj
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
O mnie
Staram się pomagać wszystkim, więc jak masz jakiś problem pisz do mnie.
[Były Support User]
=======================
"Wiemy, że nie można mieć wszystkiego, czego się chce.
Drogą do zaspokojenie potrzeb materialnych jest ludzka praca i przedsiębiorczość.
Wielu odkryć i wynalazków dokonano właśnie dlatego, że ludzie mają określone
potrzeby i chcą przezwyciężyć rzadkość zasobów. To pragnienie, połączone z ludzką pracą,
jest czynnikiem napędzającym rozwój cywilizacji."
Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 707
- Odwiedzin: 18 986
- Tytuł: Profesjonalista - if you know what i mean
- Wiek: 26 lat
- Urodziny: Marzec 5, 1998
-
Imię
Mów mi D.ave
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
-
Zainteresowania
Piłka nożna, ekonomia, logistyka, Wojsko Polskie, Airsoft
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Drago36 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#665637 [ROZWIĄZANE] Przeróbka klasy na flage "T"
Napisane przez Drago36 w 30.09.2014 13:05
#665596 Zombie respia sie jako ludzie
Napisane przez Drago36 w 29.09.2014 19:26
#665595 [ROZWIĄZANE] Przeróbka klasy na flage "T"
Napisane przez Drago36 w 29.09.2014 19:23
Proszę
Załączone pliki
-
DJB_ZbClass_Banchee_ZP43.sma 10,84 KB 37 Ilość pobrań
DJB_ZbClass_Banchee_ZP43.amxx
#664308 Generator Klas Zombie.
Napisane przez Drago36 w 18.09.2014 16:21
To nie jest dobry pomysł.
Do klas zombie jest wiele zastosowań typu - zatruwanie, regenerowanie, przyciąganie, wyrzucanie w powietrze, fleshowanie i multum nieskończenie, a przecież nikt nie będzie wypisywał tyle kodów, praktycznie za darmo. A tak poza tym to mamy wiele, różnorodnych klas w naszym dziale od zombie mod'a. Wystarczy poszukać.
#663887 Problem z opisami do extra items. ZP 4.3
Napisane przez Drago36 w 15.09.2014 13:10
#663779 [ROZWIĄZANE] Dodanie Klas Humana pod M
Napisane przez Drago36 w 14.09.2014 19:18
1. http://amxx.pl/topic...j-opcji-w-menu/
2. Wejdź w plik silnika i postępuj według kroków:
Poszukaj public fw_TakeDamage i znajdź linijki:
// Victim shouldn't take damage or victim is frozen if (g_nodamage[victim] || (g_frozen[victim] && !(get_pcvar_num(cvar_frozenhit)))) return HAM_SUPERCEDE;
Zamień je na:
// Victim shouldn't take damage or victim is frozen if (g_nodamage[victim]) return HAM_SUPERCEDE;
Teraz poszukaj public fw_TraceAttack i znajdź linijki ( są takie same jak wyżej ):
// Victim shouldn't take damage or victim is frozen if (g_nodamage[victim] || (g_frozen[victim] && !(get_pcvar_num(cvar_frozenhit)))) return HAM_SUPERCEDE;
Zamień je na:
// Victim shouldn't take damage or victim is frozen if (g_nodamage[victim]) return HAM_SUPERCEDE;
#662982 Reset LV Graczy ZM 4.3 + Exp
Napisane przez Drago36 w 10.09.2014 16:29
#661271 Plugin z informacja na sayu tylko dla tt w danym czasie
Napisane przez Drago36 w 30.08.2014 18:26
Zapomniałem, że to ma się raz wyświetlać.
Wiadomość ma się raz wyświetlić, nie po minucie aż do końca rundy
Poprawiona wersja.
#include <amxmodx> #include <colorchat> new g_MaxPlayers public plugin_init() { register_plugin("Info o kampieniu", "1.0", "Dr@goN") register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") g_MaxPlayers = get_maxplayers() } public Poczatek_Rundy() set_task(60.0, "Info",5643) public Info() { for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++) { if(is_user_connected(i) && get_user_team(i) == 1) { ColorChat(i, RED, "de_dust2 ^x01# ^x04Minuta minela! Kampienie na respie jest w tej chwili karane!") remove_task(5643) } } }
#661237 Plugin z informacja na sayu tylko dla tt w danym czasie
Napisane przez Drago36 w 30.08.2014 16:23
#include <amxmodx> #include <colorchat> new g_MaxPlayers public plugin_init() { register_plugin("Info o kampieniu", "1.0", "Dr@goN") register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") g_MaxPlayers = get_maxplayers() } public Poczatek_Rundy() set_task(60.0, "Info") public Info() { for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++) { if(is_user_connected(i) && get_user_team(i) == 1) { ColorChat(i, RED, "de_dust2 ^x01# ^x04Minuta minela! Kampienie na respie jest w tej chwili karane!") } } }
#660596 [ROZWIĄZANE] stroj przeciwnika na X sekund - pomoc
Napisane przez Drago36 w 27.08.2014 20:18
I gdzieś na dolepublic off(id) cs_set_user_model( id, "leet")Najprościej mówiąc
A jak gracz będzie z CT przebrany na TT to znowu ma go ubrać w TT?
Lepiej zresetować niż znowu przydzielać strój:
public off(id) cs_reset_user_model(id)
@@
Tu wersja na na przycisk "E".
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fakemeta> new uzyl[33] new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"} new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"} public plugin_init() { register_plugin("Przebranie Wroga", "1.0", "PL") register_forward(FM_CmdStart,"fwd_CmdStart") } public fwd_CmdStart(id, uc_handle, seed) { if(is_user_alive(id)) { new button = pev(id, pev_button) if(button & IN_USE) { if(uzyl[id]) { uzyl[id] = false ZmienUbranie(id, 0) set_task(10.0, "OFF",id) } } } } public OFF(id) { uzyl[id] = true ZmienUbranie(id, 1) } public ZmienUbranie(id,reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; } public client_putinserver(id) uzyl[id] = true
#660136 Problem z sklepem Extra Items
Napisane przez Drago36 w 25.08.2014 19:00
Pewnie wgrałeś Golden Ak, który można kupić za pomocą komendy, a nie taki "specjalny" pod zombie mod'a.
Wgraj ten golden ak i daj znać - http://amxx.pl/topic...item-golden-ak/
#658650 losowanie gracza w 31 rundzie
Napisane przez Drago36 w 18.08.2014 17:40
Zrób zmienną, która będzie odliczać rundy;
czyli w funkcji nowej rundy dodawaj +1 do zmiennej
nazwa_zmiennej += 1
oraz sprawdzaj czy zmienna wynosi już (w twoim wypadku) 31.
if(nazwa_zmiennej == 31)
A w tym warunku losuj gracza i przydzielaj ich do drużyn.
Jeden ze sposobów losowania gracza
new wrog = LosujGracza() // indeks wylosowanego gracza, czyli "wrog"
stock LosujGracza() { new Indexy[33], ilu for(new i = 1; i <= 33; i++) { if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i)) { Indexy[ilu] = i ilu++ } } return Indexy[random(ilu)] }
#657493 Tworzenie "poświaty" wokół modelu
Napisane przez Drago36 w 17.08.2014 12:21
#657313 [ROZWIĄZANE] Problem z granatmi w gunxpmod do zm 4.3
Napisane przez Drago36 w 16.08.2014 11:20
Trzymaj:
#include <amxmisc> #include <fun> #include <zombieplague> public plugin_init() { register_plugin("Darmowe Granaty", "1.0", "Zombie") register_event("HLTV", "granaty", "a", "1=0", "2=0") } public granaty() set_task(3.0, "granaciki") public granaciki() { for(new i=0;i<33;i++) { if(!is_user_alive(i) || zp_get_user_zombie(i)) continue give_item(i, "weapon_hegrenade") give_item(i, "weapon_flashbang") give_item(i, "weapon_flashbang") give_item(i, "weapon_smokegrenade") } }
Tak sobie tera doczytuje -
lecz gdy sie wybierze bron to one znikajaZnikają, gdy broń się wybierze z menu, czy ze slotu (inaczej mówiąc wyjąć broń)?
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Drago36
- Regulamin