Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] stroj przeciwnika na X sekund - pomoc


Najlepsza odpowiedź Drago36, 27.08.2014 20:18

I gdzieś na dole
public off(id)
cs_set_user_model( id, "leet")

Najprościej mówiąc :P

 

A jak gracz będzie z CT przebrany na TT to znowu ma go ubrać w TT?

Lepiej zresetować niż znowu przydzielać strój:

public off(id)
	cs_reset_user_model(id)

@@

Tu wersja na na przycisk "E".

Spoiler
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 27.08.2014 19:13

witam, od kilku godzin męczę się nad czymś takim, że po kliknięciu X opcji w menu nasz strój zostanie zmieniony (na strój przeciwnika) na Y sekund jednak w ogóle mi to nie wychodzi ;(
mógłby mi ktoś podesłać przykładowy plugin ??


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#2 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 27.08.2014 19:21

Robiłem takiego skilla na pokemoda :P

 

Nie wiem jak to ma działać, ale zrób coś ala:

 

1. Jeżeli chcesz ubranie "nakierowanego" przeciwnika - pobierz aim

2. Pobierz model ofiary

3. Ustaw model ofiary na sobie

4. Task na x sekund

5. Oddaj stary model

 

xD


  • +
  • -
  • 0

#3 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 27.08.2014 19:24

Robiłem takiego skilla na pokemoda :P

 

Nie wiem jak to ma działać, ale zrób coś ala:

 

1. Jeżeli chcesz ubranie "nakierowanego" przeciwnika - pobierz aim

2. Pobierz model ofiary

3. Ustaw model ofiary na sobie

4. Task na x sekund

5. Oddaj stary model

 

xD

gdybym dał rade to bym nie zakładał tego tematu -,-

obojętnie jaki strój, po prostu po wybraniu danej opcji w menu strój zmienia się na przeciwnika (obojętnie jaki model) i po np. 5 sekund strój wraca na pierwszy.
dałbyś rade zrobić?


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#4 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 27.08.2014 20:04

Używasz Cs_set_user_model + task i znowu model
  • +
  • -
  • 1

#5 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 27.08.2014 20:12

Nie wiem, czy model gracza zmienia się automatycznie wraz z początkiem rundy, czy też nie, dlatego dodałem zabezpiecznie g_Successful. ;)

Nietestowane:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new g_MaxPlayers;
new bool:g_Successful[33];

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_clcmd("say /test", "ShowPlayerMenu");
	
	register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start");
}

public plugin_cfg(){
	g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}

public ShowPlayerMenu(id){
	if(is_user_alive(id)){
		new g_Menu = menu_create("Tytul", "MenuChoose");
		
		menu_additem(g_Menu, "Tak");
		menu_additem(g_Menu, "Nie");
		
		menu_setprop(g_Menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
		menu_display(id, g_Menu);
	}
}

public MenuChoose(id, g_Menu, g_Item){
	if(g_Item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(g_Menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	switch(g_Item){
		case 0:{
			if(is_user_alive(id)){
				switch(cs_get_user_team(id)){
					case CS_TEAM_CT:{
						cs_set_user_model(id, "leet");
						g_Successful[id] = true;
					}
					
					case CS_TEAM_T:{
						cs_set_user_model(id, "gign");
						g_Successful[id] = true;
					}
				}
				if(g_Successful[id]){
					set_task(5.0, "RestorePlayerModel", id);
				}
			}
		}
		
		case 1:{
			client_print(id, 3, "Twoj problem... ;)");
		}
	}
	menu_destroy(g_Menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public RestorePlayerModel(id){
	if(is_user_alive(id)){
		switch(cs_get_user_team(id)){
			case CS_TEAM_CT:{
				cs_set_user_model(id, "gign");
				g_Successful[id] = false;
			}
			
			case CS_TEAM_T:{
				cs_set_user_model(id, "leet");
				g_Successful[id] = false;
			}
		}
	}
}

public RoundStart(){
	for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){
		if(is_user_alive(i) && g_Successful[i]){
			switch(cs_get_user_team(i)){
				case CS_TEAM_CT:{
					cs_set_user_model(i, "gign");
					g_Successful[i] = false;
				}
				
				case CS_TEAM_T:{
					cs_set_user_model(i, "leet");
					g_Successful[i] = false;
				}
			}
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#6 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.08.2014 20:18   Najlepsza odpowiedź

I gdzieś na dole
public off(id)
cs_set_user_model( id, "leet")

Najprościej mówiąc :P

 

A jak gracz będzie z CT przebrany na TT to znowu ma go ubrać w TT?

Lepiej zresetować niż znowu przydzielać strój:

public off(id)
	cs_reset_user_model(id)

@@

Tu wersja na na przycisk "E".

Spoiler

Użytkownik Drago36 edytował ten post 27.08.2014 20:26

  • +
  • -
  • 1

#7 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 27.08.2014 20:37

Nie wiem, czy model gracza zmienia się automatycznie wraz z początkiem rundy, czy też nie, dlatego dodałem zabezpiecznie g_Successful. ;)

Nietestowane:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new g_MaxPlayers;
new bool:g_Successful[33];

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_clcmd("say /test", "ShowPlayerMenu");
	
	register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start");
}

public plugin_cfg(){
	g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}

public ShowPlayerMenu(id){
	if(is_user_alive(id)){
		new g_Menu = menu_create("Tytul", "MenuChoose");
		
		menu_additem(g_Menu, "Tak");
		menu_additem(g_Menu, "Nie");
		
		menu_setprop(g_Menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
		menu_display(id, g_Menu);
	}
}

public MenuChoose(id, g_Menu, g_Item){
	if(g_Item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(g_Menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	switch(g_Item){
		case 0:{
			if(is_user_alive(id)){
				switch(cs_get_user_team(id)){
					case CS_TEAM_CT:{
						cs_set_user_model(id, "leet");
						g_Successful[id] = true;
					}
					
					case CS_TEAM_T:{
						cs_set_user_model(id, "gign");
						g_Successful[id] = true;
					}
				}
				if(g_Successful[id]){
					set_task(5.0, "RestorePlayerModel", id);
				}
			}
		}
		
		case 1:{
			client_print(id, 3, "Twoj problem... ;)");
		}
	}
	menu_destroy(g_Menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public RestorePlayerModel(id){
	if(is_user_alive(id)){
		switch(cs_get_user_team(id)){
			case CS_TEAM_CT:{
				cs_set_user_model(id, "gign");
				g_Successful[id] = false;
			}
			
			case CS_TEAM_T:{
				cs_set_user_model(id, "leet");
				g_Successful[id] = false;
			}
		}
	}
}

public RoundStart(){
	for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){
		if(is_user_alive(i) && g_Successful[i]){
			switch(cs_get_user_team(i)){
				case CS_TEAM_CT:{
					cs_set_user_model(i, "gign");
					g_Successful[i] = false;
				}
				
				case CS_TEAM_T:{
					cs_set_user_model(i, "leet");
					g_Successful[i] = false;
				}
			}
		}
	}
}

działa, dzięki :)


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych