Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Drago36 - zdjęcie

Drago36

Rejestracja: 07.12.2013
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
*****

#728078 Dodawanie kodu z kompilatora

Napisane przez GeDox w 09.07.2016 13:18

https://webmasteruj....-danych-t79936/

 

Cytat posta:

 


Hello again!

Dziś rozpracujemy przekręt na wielką skalę, czyli jak ukraść dane z ponad 400 serwerów 1.6 przez zwykłe lenistwo ich właścicieli.

 

Każdy z Was zapewne widział kompilator online dostępny na amxx.pl, nie zastanowiło Was kiedyś czy przypadkiem jakiś kod nie jest dodawany do kompilowanego pluginu? Odpowiedź brzmi tak dodaje 001.gif

 

Bardzo dziękuje użytkownikowi *ciach* z amxx.pl na webmasteruj znany pod nickiem  *ciach* za naprowadzenie mnie na ten proceder.

 

TAKI KOD 001.gif

Spoiler

 

Analiza file.amxx

af742ab506681c4b9b91560b0836bbf4.png

Złośliwy plugin wysyła dane logowania mysql do amxbans na zewnętrzny serwer wraz z hasłem rcon. Dodatkowo potrafi bindować graczom odwiedzającym serwer adres ip kierujący do serwera sieci xsteam. Kolejną funkcją jest przenoszenie graczy automatycznie na wyznaczone IP które również kieruje nas do serwera sieci xSteam.pl.

 

 

Phpmyadmin jest albo zablokowany albo chodzi na innym porcie więc 001.gif

a89e8b596a74c2031a9eff895e16cc3f2.png

 

-----------------------------

99720eca3a22acb339985c6a859741c25.png

 

NO I TO CO MISIACZKI LUBIĄ NAJBARDZIEJ 001.gif

 

Dump bazy danych 001.gif

116fea773498a1c41e9a7e1e176b7b1a.png

 

Będę próbował skontaktować się z administracją amxx.pl w celu wyjaśnienia sprawy. O czym poinformuje w tym temacie 001.gif

Jest wiele możliwości takiego stanu rzeczy nie wykluczając nawet włamania na serwery amxx.pl więc nie będę w chwili obecnej oczerniać portalu, z braku dowodów.

 

 W Bazie danych znalazł się chyba każdy serwer w Polsce, każdy kto używał kompilatora online dostępnego na amxx.pl powinnien przeinstalować cały amxx oraz pozmieniać wszystkie hasła do baz danych mysql!

 

A Wy co sądzicie na ten temat?

 

Dump bazy danych w formie pliku do wglądu dla administracji forum, wystarczy napisać PW.

Co na to Administracja?


  • +
  • -
  • 9


#434403 Dodanie nowej opcji w menu

Napisane przez ogieR8 w 20.07.2012 15:06

Nie wiem jaki moderator to zaakceptował -,- Napisałeś tylko jak w menu dodać nową linię do wyświetlenia + case do niego. Zaczynają się tutaj pojawiać 'poradniki' na poziomie, jak zmienić wersję pluginu poprze 'register_plugin("name_plugin", "version", "author");'.

A co do tematu to chyba zapomniałeś przypisać klawisz (1<<6).
  • +
  • -
  • -2


#720303 Dodanie muzyki podczas budowania.

Napisane przez mayday245 w 10.02.2016 21:08

Odpowiedni plugin i wszystko mozna ;)




#720285 Proszę o klasy i perki :)!

Napisane przez mayday245 w 10.02.2016 19:58

Ja sie znam ale mi sie nie chce za free xD :)




#714254 [KOSZ] Problem z jezykiem AMXX

Napisane przez sebko1112 w 06.11.2015 15:18

Witam gram na serwerze gdzie stosowany jest AMXX jak ktos kogos banuje lub cos takiego to pisze mi to w  Czeskich / Ruskich / Hiszpanskich slowach jak zmienic to na jezyk polski?   :PDT_bud:  :podekscytowany:  :cycki:  :like_it:  :poddaje_sie:  :skull:  :banan_dance:  :laser:  :yikes:  :bzykbzyk:  :bum:  :spamban:  :sex_anal:  :piwerko:  :sick:  :sparta:  :masturbacja:  :sex:     :ganja:  :zle:  :X  :love:  :]  :!:  :huh:  :super: :ganja:  :spadowa:  :spadowa:  :spadowa:  :spadowa:     B)  :blush:  :xmas:   :życzenia:   :cwaniak:  :cwaniak:   :cwaniak:  :trash:  :unsure:  :censored:  :censored:   :kwiaty:  :kwiaty:  :zimno:  :zimno:   ^_-  :##:

 


  • +
  • -
  • -4


#642611 Jak sprawdzić ile gracz zarobił w danej rundzie?

Napisane przez BlackPerfum w 09.06.2014 14:34

UTeam twój kod jedynie pokaże różnicę między ilością kasy z ostatniej rundy a aktualnej. Autor tematu napisał że chce wiedzieć:

Jak sprawdzić ile gracz zarobił w ostatniej granej rundzie

 

 

Pewnie autor tematu źle sprecyzował swoją chęć lecz mogę się mylić :/

Pamiętajmy iż w trakcie rundy można także stracić pieniążki :(

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

enum _:InfoMoney { AddMoney=0,LastMoney }

new Money[33][InfoMoney]

public plugin_init()
{
	register_message(get_user_msgid("Money"),"ChangeMoney")
	RegisterHam(Ham_CS_RoundRespawn,"player","RoundStart")
}

public RoundStart(id)
{
	client_print(id,print_chat,"W ostatniej rundzie zarobiles %i$",Money[id][AddMoney])
	Money[id][AddMoney] = 0
}

public ChangeMoney(msgid, dest, id)
{
	new x = get_msg_arg_int(1)
	if(x > Money[id][LastMoney])	Money[id][AddMoney] += x-Money[id][LastMoney]
	
	Money[id][LastMoney] = x
}

  • +
  • -
  • 2


#667216 Gry na STEAM za darmo

Napisane przez White w 16.10.2014 20:00

Payday: The Heist

 

Wystarczy kliknąć na steamie zainstaluj: http://store.steampo...heck/app/24240/

 

Oferta ważna do jutra do godziny 19:00.


  • +
  • -
  • 2


#669261 Szukam modelu robocika poruszajaca się na taśmach/oponach.

Napisane przez White w 06.11.2014 21:23

Może coś takiego ?

78170628702115361542.png

 

Download:

http://www45.zippysh...92167/file.html


  • +
  • -
  • 1


#251149 [INCLUDE] Pozycja i ruch

Napisane przez diablix w 20.05.2011 14:45

Position / Movement

Zamieszczam wam include (stocki, w większości moje, jest bodajże jeden wyjątek z chr_engine)

Może komuś sie przyda :)

Stocki (zwracające wartości logiczne)

is_user_crouching(id)                        - true jeżeli gracz kuca
is_user_moving(id)                           - true jeżeli gracz jest w ruchu (nie locie)
is_user_onground(id, targetentity=0)         - true jeżeli gracz jest na ziemi, przy uwzględnionym parametrze targetentity wykrywa czy podłożem jest dany index
is_near_target(id, idtarget, Float:distance) - true jeżeli gracz sie znajduje w odległości distance obok podanego idtarget
is_user_jumping(id)                          - true jeżeli gracz skacze (jest w powietrzu)

Stocki zwracające liczby w postaci int

getClosestPlayer(id, Type:ignoreteammates) - zwraca najbliższego gracza obok danego id, przy uwzględnionym IGNORUJ_SWOICH bedzie zwracać tylko przeciwników


Temat będe uaktualniać wraz z prośbami i nowymi pomysłami :)

Załączone pliki

  • Załączony plik  posmv.inc   1,92 KB  383 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 21


#266156 Tworzenie/Animacja Enta (Engine)

Napisane przez R3X w 04.07.2011 13:49

Polecam ten program: Jed`s Half Life Model Viewer

Screen pomocniczy

Otwieramy model i przechodzimy w zakładkę bodyparts (1)
Mamy tam wybór kontrolera(2) i suwak z wartością(3). Zakres wartości możemy odczytać z Dumpingu(4, 5)

Wiemy teraz, że kontroler 0 odpowiada za obrót głowy o kąt <-60.0, 60.0> a kontroler 1 otwiera barneyowi usta w zakresie <0.0, 45.0>


Barney patrzy w swoje lewo i ma na wpół otwarte usta
set_controller(barney, 0, 60.0);
set_controller(barney, 1, 22.0);

  • +
  • -
  • 6


#264110 Tworzenie/Animacja Enta (Engine)

Napisane przez MarWit w 29.06.2011 16:05

Napisałem sobie 2 funkcje do tworzenia i animacji entów. Myślę ze się może komuś przydać.

stock StworzEnta(szClassname[] = "info_target", Float:origin[3], Float:takedamage, Float:health, ent_classname[]="", model[]="", solid = SOLID_NOT, Float:mins[3], Float:maxs[3])
{
new ent = create_entity(szClassname)
entity_set_origin(ent, origin)
entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, takedamage)
entity_set_float(ent, EV_FL_health, health)
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, ent_classname)
entity_set_model(ent, model)
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, solid)
entity_set_size(ent, mins, maxs)

return ent
}



stock AnimujEnta(index, sequence, Float: framerate = 1.0) 
{
entity_set_float(index, EV_FL_animtime, get_gametime());
entity_set_float(index, EV_FL_framerate, framerate);
entity_set_float(index, EV_FL_frame, 0.0);
entity_set_int(index, EV_INT_sequence, sequence);
}



Przykładowe użycie obydwu funkcji oraz gotowy plugin(w załączniku):

new Float:origin[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin)
new Float:maxs[3] = {16.0,16.0,36.0}
new Float:mins[3] = {-16.0,-16.0,-36.0}
new albert = StworzEnta("info_target", origin, 1.0, 100.0, "albert_npc", "models/player/terror/terror.mdl", SOLID_BBOX, mins, maxs)
AnimujEnta(albert, 1)



Opinie negatywne jak i pozytywne mile widziane Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#388559 Animacja modelu gracza

Napisane przez DarkGL w 30.03.2012 21:59


set_pev( iEntBoss , pev_animtime, get_gametime() );

set_pev( iEntBoss , pev_framerate, 1.0 );

set_pev( iEntBoss , pev_sequence, 1 ); // tutaj podajesz numer animacji

  • +
  • -
  • 3


#664931 Generator Klas Zombie.

Napisane przez BaroTato w 23.09.2014 17:34

"Nowy" CS już istnieje od dawna, a jakoś masa ludzi gra na serwerach typu FFA, TP, 4fun, DD2... A wszystkie te serwery maja swoje odpowiedniki w CS:GO i CS:Source.

 

Nie zostali wyjadacze tylko ci których nie stać na globala. a także tacy którzy czasami wejdą pograć




#167125 Dodawanie forwardów

Napisane przez DarkGL w 01.09.2010 17:10

Pokaże tutaj jak dodać forwardy do wersji 5.4 tej która jest na forum
1.
new g_fwRoundStart, g_fwGrabEnt, g_fwDropEnt, g_fwNewGameStart, g_fwGameStart, g_fwSwapTeams
new g_fwiFakeReturn
dodajemy przed plugin_init()
2.
g_fwNewGameStart = CreateMultiForward("bb_new_round",ET_IGNORE)
	g_fwGameStart = CreateMultiForward("bb_timer_started",ET_IGNORE)
	g_fwRoundStart = CreateMultiForward("bb_zombies_released",ET_IGNORE)
	g_fwSwapTeams = CreateMultiForward("bb_teams_swapped",ET_IGNORE)
	g_fwGrabEnt = CreateMultiForward("bb_ent_grabbed",ET_IGNORE, FP_CELL, FP_CELL)
	g_fwDropEnt = CreateMultiForward("bb_ent_dropped",ET_IGNORE, FP_CELL, FP_CELL)
dodajemy do plugin_init()
3.
do Release_Zombies() na samym końcu po client_cmd(0, "spk %s", g_RoundStart)
ExecuteForward(g_fwRoundStart,g_fwiFakeReturn)

do event_round_start() na samym końcu po przedostatnim }
ExecuteForward(g_fwNewGameStart, g_fwiFakeReturn)

do logevent_round_start() na samym końcu po if (get_pcvar_num(g_pcvar_basecalc) == 1)
		set_task(5.0, "Base_Calc")
ExecuteForward(g_fwGameStart, g_fwiFakeReturn)

do logevent_round_end() po print_color(0, "^x04%L", LANG_SERVER, "TEAMS_SWAPPED")
ExecuteForward(g_fwSwapTeams, g_fwiFakeReturn)


do cmdMoveEnt(id) po g_pDist[id] = dist
ExecuteForward(g_fwGrabEnt,g_fwiFakeReturn, id, ent)

do cmdStopEnt(id) po g_LastMover[g_pEnt[id]] = id
ExecuteForward(g_fwDropEnt,g_fwiFakeReturn, id, g_pEnt[id])

Kiedy się wywołują po kolei
1.Otwarcie klatek zombie - bb_zombies_released()
2.Nowa runda po freeze time - bb_timer_started()
3.Nowa runda przed freeze time - bb_new_round()
4.Zmiana teamów - bb_teams_swapped()
5.Złapanie klocka - bb_ent_grabbed(id, ent)
6.Puszczenie klocka - bb_ent_dropped(id, ent)
  • +
  • -
  • 4


#664907 Podmiana komendy meta

Napisane przez DarkGL w 23.09.2014 11:37

Zmienić w sma i ponownie przekompilować


  • +
  • -
  • 5