Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Drago36 - zdjęcie

Drago36

Rejestracja: 07.12.2013
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
*****

#649915 PROSZĘ O 1 PERK (może być trudny w zrobieniu)

Napisane przez Drago36 w 14.07.2014 16:56

Dla szperających http://amxx.pl/topic...k-magiczny-nóż/ ^^


  • +
  • -
  • 1


#649685 Dynamit

Napisane przez Drago36 w 13.07.2014 18:29

Ogólnie już dawno zrobiłem tylko zapomniałem dodać ;P

Niżej wersja z ikoną po prawej stronie, gdy zabijemy zombiaka dynamitem.

Wcześniej w ogóle nie pokazywało ikonki i nie zaliczało do statystyk po zabiciu zombiaka dynamitem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#648099 [ROZWIĄZANE] Plugin wyświetlający w HUD wiadomość po 30 sek. przez 10 sek.

Napisane przez Drago36 w 06.07.2014 19:01

A może najzwyczajniej wychodzisz z buyzone i wtedy Ci się wiadomość nie wyświetla?

A może inna sprawa, czy jeżeli upływa czas mp_buytime, to nie znika tak samo "buyzone"?

Dlatego zadałem mu pytanie, bo jak wychodzi z buyzone i mówi, że nie działa to pozdrawiam.

 

Nie sądzę, gdy wejdziemy w zakres terenu buyzone wyskakuje ikonka "koszyka" po lewej stronie, po upływie mp_buytime także widoczny jest ten znaczek wchodząc na buyzone.

Chyba, że natyw jest zrobiony tak, że po mp_buytime nie działa, ale to było by bezsensu.


  • +
  • -
  • 1


#648063 [ROZWIĄZANE] Plugin wyświetlający w HUD wiadomość po 30 sek. przez 10 sek.

Napisane przez Drago36 w 06.07.2014 17:08

Hmm.. sprawdź ten:

#include <amxmodx>
#include <cstrike>


public plugin_init() {
	register_plugin("Info o opuszczeniu respa", "1.0", "Dr@goN")
	
	register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start")
}

public PoczatekRundy()
	set_task(30.0, "InfoOpusc")

public InfoOpusc()
{
	for (new i=1;i<=32;i++)
	{
		if(is_user_alive(i) && cs_get_user_buyzone(i))
		{
			set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.21, 0, 6.0, 10.0)
			show_hudmessage(i, "UWAGA! UWAGA! UWAGA!^nMinelo 30 sekund - opusc teren swojego respawnu!")
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#648058 [ROZWIĄZANE] Plugin wyświetlający w HUD wiadomość po 30 sek. przez 10 sek.

Napisane przez Drago36 w 06.07.2014 16:45

#include <amxmodx>
#include <cstrike>


public plugin_init() {
	register_plugin("Info o opuszczeniu respa", "1.0", "Dr@goN")
	
	register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start")
}

public PoczatekRundy()
	for (new i=1;i<=32;i++)
		if(is_user_alive(i))
			set_task(30.0, "InfoOpusc",i+90321)

public InfoOpusc(i)
{
	i-=78452
	if(is_user_alive(i) && cs_get_user_buyzone(i))
	{
		set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.21, 0, 6.0, 10.0)
		show_hudmessage(i, "UWAGA! UWAGA! UWAGA!^nMinelo 30 sekund - opusc teren swojego respawnu!")
	}
}

Sprawdź jak działa w praktyce.


  • +
  • -
  • 1


#647603 Exp za dednięcie jako zombie basebuilder

Napisane przez Drago36 w 04.07.2014 17:37

Nie zrobiłem tego w osobnym pliku, więc musisz podmienić skill mod'a tego co masz na tego.

Dodałem tylko co chciałeś nic więcej.

 

 

Dodatkowo cvar: bb_exp_zombie_dead "5"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#647594 Exp za dednięcie jako zombie basebuilder

Napisane przez Drago36 w 04.07.2014 17:21

Chodzi ci, że jak grasz zombie i nagle umrzesz to ma ci dodać 5 exp'a?


  • +
  • -
  • 1


#647591 [ROZWIĄZANE] Błędy w trakcie kompilacji funkcji.

Napisane przez Drago36 w 04.07.2014 17:17

Zmienna "grawitacja_gracza" jest liczbą całkowitą czy dziesiętna (tu wzmianka o liczbie dziesiętnej: gravity)?


  • +
  • -
  • 1


#647574 Przeliczanie obrażeń na fragi

Napisane przez Drago36 w 04.07.2014 16:24

Czyli dobrze myślałem. : /


  • +
  • -
  • 1


#647570 Przeliczanie obrażeń na fragi

Napisane przez Drago36 w 04.07.2014 16:13

Hmm.. chyba to podziała na takiej zasadzie, gdy zadasz 100 obrażeń to da ci fraga, a nie wlicza aż do 100 obrażeń i wtedy dodatkowy frag.

Zbadaj:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

public plugin_init() {
	register_plugin("100dmg=1frag", "1.0", "athr")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fragi", 1)
}

public Fragi(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(attacker))
		return HAM_IGNORED
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
	{
		while(damage>99)
		{
			damage -= 99
			set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1)
		}
	}
	return HAM_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 1


#647556 Plugin pobierający nick gracza i wyswietlający motd

Napisane przez Drago36 w 04.07.2014 15:05

Plugin działa tak, że gracz wbija na serwa i serwer sprawdza jego nick. Jeśli jego nick to "Gracz" (patrz niżej), wyskoczy mu się okienko Motd, którzy odczyta wiadomość z pliku nick.txt. Natomiast, gdy gracz będzie miał inny nick niż "Gracz" to nie wyświetli mu się Motd.

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
	register_plugin("Otworz MOTD dla nicku", "1.0", "Dr@goN")
}

public client_putinserver(id) {
	set_task(7.0, "MotdDlaGracza", id+563756)
}

public MotdDlaGracza(id) {
	id-=563756
	new nazwa[32]
	get_user_name(id,nazwa,32)
	if(!strcmp(nazwa, "Gracz", 1)) { // za miejsce Gracz wpisz nick, ktoremu graczowi ma sie wyswietlic wiadomosc w Motd
		show_motd(id, "nick.txt", "Wiadomosc") // za miejsce nick wpisz wlasny plik, pamietaj aby byl w rozszerzeniu .txt
	}
}

Chyba oto ci chodziło?


  • +
  • -
  • 2


#647271 [ROZWIĄZANE] Bindowanie po wejściu na serwer klawisza

Napisane przez Drago36 w 03.07.2014 13:54

Wszystko na Priv.


  • +
  • -
  • 2


#646497 [ROZWIĄZANE] Prośba o perk "Pancerz Korbowy"

Napisane przez Drago36 w 30.06.2014 13:41

Sprawdź

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Pancerz Neomexowy";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na odbicie pocisku";

new bool:ma_perk[33], wartosc_perku[33]

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Dr@goN")
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 3, 6)
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	ma_perk[id] = true
	wartosc_perku[id] = wartosc
}

public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED
		
	if(!ma_perk[this] || random_num(1, wartosc_perku[this]) != 1)
		return HAM_IGNORED
		
	cod_inflict_damage(this, idattacker, damage*3, 0.0, idinflictor, damagebits)
	return HAM_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 1


#646348 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy Telegrafista (Premium)

Napisane przez Drago36 w 29.06.2014 17:47

Łapaj i fapaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#646160 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy AirMan (Premium)

Napisane przez Drago36 w 28.06.2014 20:41

Tam gdzie będziesz musiał zmieniać ilość wykorzystania nalotów zaznaczyłem tak w pliku:

// POP

i przed tym znaczkiem będzie liczba którą podmieniasz.

W kilku miejscach jest te "POP", więc będziesz musiał w każdym tym miejscu wpisać tą samą liczbę.

 

Blokadę ustawia się na samym dole, na pewno zauważysz ;)

 

Dodatkowo zaznaczyłem, gdzie można zmienić obrażenia:

bombs_explode(ent, 80.0, 150.0); // za 80  zamieniasz ile ma zadac obrazen bomby

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1