Dla szperających http://amxx.pl/topic...k-magiczny-nóż/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
O mnie
Staram się pomagać wszystkim, więc jak masz jakiś problem pisz do mnie.
[Były Support User]
=======================
"Wiemy, że nie można mieć wszystkiego, czego się chce.
Drogą do zaspokojenie potrzeb materialnych jest ludzka praca i przedsiębiorczość.
Wielu odkryć i wynalazków dokonano właśnie dlatego, że ludzie mają określone
potrzeby i chcą przezwyciężyć rzadkość zasobów. To pragnienie, połączone z ludzką pracą,
jest czynnikiem napędzającym rozwój cywilizacji."
Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 707
- Odwiedzin: 18 967
- Tytuł: Profesjonalista - if you know what i mean
- Wiek: 26 lat
- Urodziny: Marzec 5, 1998
-
Imię
Mów mi D.ave
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
-
Zainteresowania
Piłka nożna, ekonomia, logistyka, Wojsko Polskie, Airsoft
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Drago36 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#649915 PROSZĘ O 1 PERK (może być trudny w zrobieniu)
Napisane przez Drago36 w 14.07.2014 16:56
#649685 Dynamit
Napisane przez Drago36 w 13.07.2014 18:29
Ogólnie już dawno zrobiłem tylko zapomniałem dodać
Niżej wersja z ikoną po prawej stronie, gdy zabijemy zombiaka dynamitem.
Wcześniej w ogóle nie pokazywało ikonki i nie zaliczało do statystyk po zabiciu zombiaka dynamitem.
Załączone pliki
-
dynamit.sma 3,78 KB 133 Ilość pobrań
dynamit.amxx
#648099 [ROZWIĄZANE] Plugin wyświetlający w HUD wiadomość po 30 sek. przez 10 sek.
Napisane przez Drago36 w 06.07.2014 19:01
A może najzwyczajniej wychodzisz z buyzone i wtedy Ci się wiadomość nie wyświetla?
A może inna sprawa, czy jeżeli upływa czas mp_buytime, to nie znika tak samo "buyzone"?
Dlatego zadałem mu pytanie, bo jak wychodzi z buyzone i mówi, że nie działa to pozdrawiam.
Nie sądzę, gdy wejdziemy w zakres terenu buyzone wyskakuje ikonka "koszyka" po lewej stronie, po upływie mp_buytime także widoczny jest ten znaczek wchodząc na buyzone.
Chyba, że natyw jest zrobiony tak, że po mp_buytime nie działa, ale to było by bezsensu.
#648063 [ROZWIĄZANE] Plugin wyświetlający w HUD wiadomość po 30 sek. przez 10 sek.
Napisane przez Drago36 w 06.07.2014 17:08
Hmm.. sprawdź ten:
#include <amxmodx> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("Info o opuszczeniu respa", "1.0", "Dr@goN") register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start") } public PoczatekRundy() set_task(30.0, "InfoOpusc") public InfoOpusc() { for (new i=1;i<=32;i++) { if(is_user_alive(i) && cs_get_user_buyzone(i)) { set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.21, 0, 6.0, 10.0) show_hudmessage(i, "UWAGA! UWAGA! UWAGA!^nMinelo 30 sekund - opusc teren swojego respawnu!") } } }
#648058 [ROZWIĄZANE] Plugin wyświetlający w HUD wiadomość po 30 sek. przez 10 sek.
Napisane przez Drago36 w 06.07.2014 16:45
#include <amxmodx> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("Info o opuszczeniu respa", "1.0", "Dr@goN") register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start") } public PoczatekRundy() for (new i=1;i<=32;i++) if(is_user_alive(i)) set_task(30.0, "InfoOpusc",i+90321) public InfoOpusc(i) { i-=78452 if(is_user_alive(i) && cs_get_user_buyzone(i)) { set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.21, 0, 6.0, 10.0) show_hudmessage(i, "UWAGA! UWAGA! UWAGA!^nMinelo 30 sekund - opusc teren swojego respawnu!") } }
Sprawdź jak działa w praktyce.
#647603 Exp za dednięcie jako zombie basebuilder
Napisane przez Drago36 w 04.07.2014 17:37
Nie zrobiłem tego w osobnym pliku, więc musisz podmienić skill mod'a tego co masz na tego.
Dodałem tylko co chciałeś nic więcej.
Dodatkowo cvar: bb_exp_zombie_dead "5"
Załączone pliki
-
bb_exp.sma 28,01 KB 15 Ilość pobrań
bb_exp.amxx
#647594 Exp za dednięcie jako zombie basebuilder
Napisane przez Drago36 w 04.07.2014 17:21
#647574 Przeliczanie obrażeń na fragi
Napisane przez Drago36 w 04.07.2014 16:24
#647570 Przeliczanie obrażeń na fragi
Napisane przez Drago36 w 04.07.2014 16:13
Hmm.. chyba to podziała na takiej zasadzie, gdy zadasz 100 obrażeń to da ci fraga, a nie wlicza aż do 100 obrażeń i wtedy dodatkowy frag.
Zbadaj:
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("100dmg=1frag", "1.0", "athr") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fragi", 1) } public Fragi(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { while(damage>99) { damage -= 99 set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1) } } return HAM_IGNORED }
#647556 Plugin pobierający nick gracza i wyswietlający motd
Napisane przez Drago36 w 04.07.2014 15:05
Plugin działa tak, że gracz wbija na serwa i serwer sprawdza jego nick. Jeśli jego nick to "Gracz" (patrz niżej), wyskoczy mu się okienko Motd, którzy odczyta wiadomość z pliku nick.txt. Natomiast, gdy gracz będzie miał inny nick niż "Gracz" to nie wyświetli mu się Motd.
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("Otworz MOTD dla nicku", "1.0", "Dr@goN") } public client_putinserver(id) { set_task(7.0, "MotdDlaGracza", id+563756) } public MotdDlaGracza(id) { id-=563756 new nazwa[32] get_user_name(id,nazwa,32) if(!strcmp(nazwa, "Gracz", 1)) { // za miejsce Gracz wpisz nick, ktoremu graczowi ma sie wyswietlic wiadomosc w Motd show_motd(id, "nick.txt", "Wiadomosc") // za miejsce nick wpisz wlasny plik, pamietaj aby byl w rozszerzeniu .txt } }
Chyba oto ci chodziło?
#647271 [ROZWIĄZANE] Bindowanie po wejściu na serwer klawisza
Napisane przez Drago36 w 03.07.2014 13:54
#646497 [ROZWIĄZANE] Prośba o perk "Pancerz Korbowy"
Napisane przez Drago36 w 30.06.2014 13:41
Sprawdź
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> new const perk_name[] = "Pancerz Neomexowy"; new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na odbicie pocisku"; new bool:ma_perk[33], wartosc_perku[33] public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Dr@goN") cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 3, 6) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage") } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true wartosc_perku[id] = wartosc } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED if(!ma_perk[this] || random_num(1, wartosc_perku[this]) != 1) return HAM_IGNORED cod_inflict_damage(this, idattacker, damage*3, 0.0, idinflictor, damagebits) return HAM_IGNORED }
#646348 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy Telegrafista (Premium)
Napisane przez Drago36 w 29.06.2014 17:47
Łapaj i fapaj
Załączone pliki
-
codclass_telegrafista.sma 2,86 KB 28 Ilość pobrań
codclass_telegrafista.amxx
#646160 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy AirMan (Premium)
Napisane przez Drago36 w 28.06.2014 20:41
Tam gdzie będziesz musiał zmieniać ilość wykorzystania nalotów zaznaczyłem tak w pliku:
// POP
i przed tym znaczkiem będzie liczba którą podmieniasz.
W kilku miejscach jest te "POP", więc będziesz musiał w każdym tym miejscu wpisać tą samą liczbę.
Blokadę ustawia się na samym dole, na pewno zauważysz
Dodatkowo zaznaczyłem, gdzie można zmienić obrażenia:
bombs_explode(ent, 80.0, 150.0); // za 80 zamieniasz ile ma zadac obrazen bomby
Załączone pliki
-
codclass_airman.sma 9,57 KB 27 Ilość pobrań
codclass_airman.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Drago36
- Regulamin