Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

losowanie gracza w 31 rundzie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 18.08.2014 14:52

siema :)

mógłby mi ktoś podać przykładowy plugin, który będzie losował w 31 rundzie jednego gracza i przerzucał go do CT a pozostałych graczy do TT ?


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 18.08.2014 16:04

REJESTRACJA ZMIENNEJ
REJESTRACJA EVENTU_HLTV
...
EVENT_HLTV ()
ZWIEKSZ ZMIENNA O 1
JEŻELI ZMIENNA WYNOSI 31 TO :
WYLOSUJ GRACZA 
SPRAWDŹ CZY SĄ ZYWI
PĘTLA PRZENIES WSZYSTKICH DO CT ZA POMOCĄ CS_SET_USER_TEAM
PO WYKONANIU SIĘ PĘTLI PRZENIEŚ WYLOSOWANEGO GRACZA DO TT.
Koniec.
  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 18.08.2014 16:50

jaśniej? :D


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#4 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.08.2014 17:40

Zrób zmienną, która będzie odliczać rundy;

czyli w funkcji nowej rundy dodawaj +1 do zmiennej

nazwa_zmiennej += 1

oraz sprawdzaj czy zmienna wynosi już (w twoim wypadku) 31.

if(nazwa_zmiennej == 31)

A w tym warunku losuj gracza i przydzielaj ich do drużyn.

 

Jeden ze sposobów losowania gracza

Spoiler

speedkill (19.08.2014 09:28):
Sprawdź pętle jeszcze raz.

  • +
  • -
  • 1

#5 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 18.08.2014 20:46

EVENT_HLTV ()


Do uwzględnienia jest jeszcze game connecting (przed którym potrafi się nabić na start mapy nawet 10 nowych rund, jeśli gracze "wolno" wchdzą, bo np nowa mapa) w którym należy licznik wyzerować i tak samo w restarcie.

Poza tym czy event HLTV to na pewno jest nowa runda?
  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#6 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 18.08.2014 21:41

Event hltv wykonuje się Tuż po zmianie rundy, czyli chyba można to zaliczyć jako nową runde. Moim zdaniem nie można używać eventu nowej rundy tej związanej z freezetime, gdyż wylosowanie gracza x powinno się odbyć jeszcze przed jego wystartowaniem , by gracze wiedzieli, kto został wylosowany i wszystko nie działo się na ostatnią chwilę
  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#7 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 19.08.2014 09:20

Moim zdaniem nie można używać eventu nowej rundy tej związanej z freezetime, gdyż wylosowanie gracza x powinno się odbyć jeszcze przed jego wystartowaniem , by gracze wiedzieli, kto został wylosowany i wszystko nie działo się na ostatnią chwilę

Liczenie rund po ich zakończeniu + task na 2 sekundy na przenoszenie?


  • +
  • -
  • 0

#8 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 19.08.2014 11:30

Po co miałby w takim razie używać taska jak jest zbędny?
  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#9 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 20.08.2014 18:24

STOP !!

mam coś takiego:

stock Boss_Round(g_Team)
{
new id_gracza[33],
g_Value;
 
for(new i = 1; i <= MaxPlayers; i++)
{
if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == g_Team)
{
id_gracza[g_Value] = i;
g_Value++;
}
}
return id_gracza[random(g_Value)];
}

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych