Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

[ROZWIĄZANE] Dodanie Klas Humana pod M

zombie plague 4.3

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 RTVPlayerek

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.09.2014 18:27

Witam proszę o dodanie  komendy /klasa pod przycisk M najlepiej jakby było pod wyborem klas Zombie 

 

 

 

oraz jeżeli macie chęci aby po zamrożeniu zombie możliwe było  by ich dalsze bicie .

 

 

Sma silnika Załączony plik  zombie_plague40_new_modes_1-5.sma   410,24 KB  2 Ilość pobrań
  zombie_plague40_new_modes_1-5.amxx



#2 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.09.2014 19:18

1. http://amxx.pl/topic...j-opcji-w-menu/

 

2. Wejdź w plik silnika i postępuj według kroków:

Poszukaj public fw_TakeDamage i znajdź linijki:

// Victim shouldn't take damage or victim is frozen
if (g_nodamage[victim] || (g_frozen[victim] && !(get_pcvar_num(cvar_frozenhit))))
	return HAM_SUPERCEDE;

Zamień je na:

// Victim shouldn't take damage or victim is frozen
if (g_nodamage[victim])
	return HAM_SUPERCEDE;



Teraz poszukaj public fw_TraceAttack i znajdź linijki ( są takie same jak wyżej ):

// Victim shouldn't take damage or victim is frozen
if (g_nodamage[victim] || (g_frozen[victim] && !(get_pcvar_num(cvar_frozenhit))))
	return HAM_SUPERCEDE;

Zamień je na:

// Victim shouldn't take damage or victim is frozen
if (g_nodamage[victim])
	return HAM_SUPERCEDE;

Użytkownik Drago36 edytował ten post 14.09.2014 19:19

  • +
  • -
  • 1

#3 RTVPlayerek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.09.2014 20:19

Pomoc udzielona można zamykać 

 

Dziękuję 



#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 17.09.2014 19:13

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych