Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MazaQ - zdjęcie

MazaQ

Rejestracja: 26.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.03.2016 18:15
-----

#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39663 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#274581 Nowe statystyki

Napisane przez A może sma? w 27.07.2011 14:41

Cześć. Mój sposób jest skomplikowany. Ale jest :] Chciałbym jeszcze podziękować RPK.Shark za podpowiedź dotyczącą przeliczania punktów na grawitację.
Tym sposobem możecie dodać sobie jakąkolwiek statystykę (nawet taką, która nic nie robi, po prostu nie dodajecie nic w zastosuj atrybuty).
Jeszcze jedna uwaga: jeżeli pokusicie się o dodanie swojej statystki, to fajnie by było gdybyście upublicznili na forum w tym temacie swój public ZastosujAtrybuty :]
Będę linki dodawał do 1. postu :]

Poradnik jest tak długi, że nie mieści się do postu, więc jest w załączniku xD

No to jedymy :D

Mały wstęp:

  • Sposób opisany przeze mnie wymaga kompilacji lokalnej.
  • Nie sprawdzałem co się stanie, jeżeli nie usuniesz pliku nvault z levelami graczy. Możliwe, że wszystko będzie działać poprawnie, ale jest również możliwa odwrotna sytuacja. Jeżeli levele zresetujesz - wszystko powinno być dobrze.
  • Gdy klasa nie będzie miała dodanej dodatkowej statystyki nie wyswietli się w menu wyboru klas
  • Mój sposób wymaga edycji codmod.inc, więc jeżeli chcesz kompilować klasy bez dodatkowej statystyki (np. dla kogoś innego) to musisz użyć oryginalnego pliku codmod.inc.
  • Na końcu poradnika znajdziesz już gotowy plik z dodaną grawitacją (wzorując się na tym poradniku można dodać inną statystykę, odpowiednio dostosowując polecenia).
  • W poradniku będę stosował polecenia znajdź/wstaw/zamień/dodaj za lub przed/dodaj za lub przed w tej samej linijce
  • Przed skorzystaniem z poradnika dodaj [CoD Nowy] Szybkie rozdawanie statystyk (CoD Stary i Nowy) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Poradnik: Załączony plik  Nowe statystyki.txt   14,42 KB  2183 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 21


#193963 Exp dla najlepszych 3 graczy

Napisane przez ToRRent w 05.12.2010 10:51

[COD] Exp dla najlepszych 3 graczy na mapie
v0.69

Dołączona grafika
Pod koniec mapy 3 graczy z największą liczbą fragów otrzymują bonusowe doświadczenie

Dołączona grafika
amxmodx
amxmisc
codmod

Dołączona grafika
Do poprawnego działania pluginu wymagany jest najnowszy QTM_CODmod (wersja finalna)

Changelog wersji v0.69:
- Problem z nie pokazywaniem ilości doświadczenia rozwiązany

Dołączona grafika
cod_exp1 "300" // ilosc doswiadczenia za 1 miejsce
cod_exp2 "150" // ilosc doswiadczenia za 2 miejsce
cod_exp3 "75" // ilosc doswiadczenia za 3 miejsce

Dołączona grafika
plik cod_nagrody_exp.sma należy umieścić w addons/amxmodx/scripting
plik cod_nagrody_exp.amxx należy umieścić w addons/amxmodx/plugins

Dołączona grafika
otwórz plik plugins-codmod.ini znajdujący się w addons/amxmodx/configs i pod linijką
QTM_CodMod.amxx
dopisz
cod_nagrody_exp.amxx

Dołączona grafika
Załączony plik  cod_nagrody_exp.sma   3,28 KB  3468 Ilość pobrań
  cod_nagrody_exp.amxx
Załączony plik  cod_nagrody_exp.amxx   4,06 KB  536 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 36


#209383 Dodawanie frakcji - 2 sposoby

Napisane przez Cypis' w 25.01.2011 21:21

Frakcje czytane z pliku cod_frakcje.ini w configs.

Jak zainstlować:
Gotowiec:
Spoiler

Edytacja Silnika:
Spoiler


Instrukcja jak dodac frakcje:
Spoiler

  • +
  • -
  • 139


#460061 Paczka Perków by NothiNg

Napisane przez kokoszek2 w 21.09.2012 16:34

Dodam Liste Perków(codperk_)

codperk_adrenalina.amxx
codperk_akumulator24v.amxx
codperk_amulet.amxx
codperk_apteczka.amxx
codperk_autodestrukcja.amxx
codperk_awpsnajper.amxx
codperk_betonowecialo.amxx
codperk_bezlikammo.amxx
codperk_bfg10000.amxx
codperk_butykomandosa.amxx
codperk_butysnajpera.amxx
codperk_butyszturmowego.amxx
codperk_ciemneokulary.amxx
codperk_deaglegenerala.amxx
codperk_defibrylator.amxx
codperk_diabel.amxx
codperk_dynamit.amxx
codperk_dzialkostraznicze.amxx
codperk_eagleeye.amxx
codperk_eliminatorrozrzutu/amxx
codperk_exekucja.amxx
codperk_fartstrzelca.amxx
codperk_flara.amxx
codperk_granatodlamkowy.amxx
codperk_Invulnerabily.amxx
codperk_kamizelkaadmina.amxx
codperk_kamizelkanasa.amxx
codperk_kamuflaz.amxx
codperk_Karasapera.amxx
codperk_krytycznenaboje.amxx
codperk_ksiegaexpa.amxx
codperk_lipton.amxx
codperk_m18claymore.amxx
codperk_Majteczki.amxx
codperk_maksymalneskupienie.amxx
codperk_meekstone.amxx
codperk_mistrzscouta.amxx
codperk_mocfofera.maxx
codperk_modolodrzutowy.maxx
codperk_morfina.amxx
codperk_nabije_inteligencji.amxx
codperk_nabojekapitana.amxx
codperk_nabojeninjy.amxx
codperk_nabojepulkownika.amxx
codperk_nanokamizelka.amxx
codperk_nanosuit.amxx
codperk_notatkikapitana.amxx
codperk_notatkininjy.amxx
codperk_notatkisapera.amxx
codperk_nozkomandosa.amxx
codperk_oczy.amxx
codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx
codperk_OwocHp.amxx
codperk_paczka.amxx
codperk_palacerekawiczki.amxx
codperk_pancerznamexowy.amxx
codperk_pelerynakucacza.amxx
codperk_przeklete_naboje.amxx
codperk_PierwszaPomoc.amxx
codperk_platynowenaboje.amxx
codperk_plonacenaboje.amxx
codperk_podrecznikszpiega.amxx
codperk_podwojnakamizelka.amxx
codperk_porazajacenaboje.amxx
codperk_prawarekarambo.amxx
codperk_przyczajony.amxx
codperk_przysposobienieobronne.amxx
codperk_quaddamage.amxx
codperk_recemacbyvera.amxx
codperk_rozblysk.amxx
codperk_sakwa.amxx
codperk_scouter.amxx
codperk_swat.amxx
codperk_tajemnica_skazanca.amxx
codperk_tajemnicaadmirala.amxx
codperk_tajemnicagenerala.amxx
codperk_TajemnicaStrzelca.amxx
codperk_tajemnicawojskowa.amxx
codperk_tajemnicazabojcy.amxx
codperk_tajemnicazlodzieja.amxx
codperk_tarczaswat.amxx
codperk_twardybaniak.amxx
codperk_tytanowenaboje.amxx
codperk_weterannoza.amxx
codperk_wykrywaczmetali.amxx
codperk_wyposazeniewsparcia.amxx
codperk_wyrzucaniebroni.amxx
codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx
codperk_wytrenowanyrekrut.amxx
codperk_wytrenowanyweteran.amxx
codperk_wzmocnionakamizelka.amxx
codperk_zaskoczeniewroga.amxx
codperk_zawodowyrusher.amxx
codperk_zestawalkaida.amxx
codperk_zestawpulkownika.amxx
codperk_zwinnepalce.amxx

Jak Coś bym Ominoł albo źle Napisał to piszcie.

<ciach!>
  • +
  • -
  • 10


#489775 Większe możliwości z diablo_death

Napisane przez Fili:P w 12.12.2012 20:40

Zauważyłem że w funkcji diablo_death, nie ma informacji o tym z jakiej broni gracz zabił, czy był hs itd.
Otwórz diablo_nowe.sma.
Dodaj nad plugin_init:
new Float:fDamage[ MAX+1 ];

Znajdź w client_authorized:
copy(playerInf[id][playerName],MAX_LEN_NAME_PLAYER,"");

To:
fDamage[ id ] = 0.0

Znajdź w eventDamage:
if(!is_user_alive(iKiller) || !is_user_alive(id) || iKiller == id || get_user_team(iKiller) == get_user_team(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
I dodaj pod:
fDamage[ iKiller ] = float( read_data( 2 ) );


Znajdź:
gFw = CreateMultiForward("diablo_death",ET_IGNORE,FP_CELL,FP_CELL,FP_CELL,FP_CELL);
ExecuteForward(gFw,iRet,iKiller , playerInf[iKiller][currentClass] , iVictim , playerInf[iVictim][currentClass]);

Zamień na:
gFw = CreateMultiForward("diablo_death",ET_IGNORE,FP_CELL,FP_CELL,FP_CELL,FP_CELL,FP_CELL,FP_STRING,FP_FLOAT);
ExecuteForward(gFw,iRet,iKiller , playerInf[iKiller][currentClass] , iVictim , playerInf[iVictim][currentClass], read_data(3), read_data(4), fDamage[ iKiller ]);


Pliku .inc z tego co widzę nie ma, więc nie trzeba go edytować.
Teraz argumenty funkcji wyglądają tak:
diablo_death( iKiller, KillerClass, iVictim, VictimClass, HeadShot, bron[], Float:obrazenia );

  • +
  • -
  • 2


#182736 HUD taki jak w Codzie

Napisane przez Krejzol w 24.10.2010 09:02

Szukamy;
public write_hud(id)
{
if (player_lvl[id] == 0)
player_lvl[id] = 1

new tpstring[1024]

new Float:xp_now
new Float:xp_need
new Float:perc

if (last_update_xp[id] == player_xp[id])
{
perc = last_update_perc[id]
}
else
{
//Calculate percentage of xp required to level
if (player_lvl[id] == 1)
{
xp_now = float(player_xp[id])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
else
{
xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
}

last_update_xp[id] = player_xp[id]
last_update_perc[id] = perc

if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])

message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}


I zamiast tego;
	if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])

message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}


Dajemy to;
if(player_class[id]!=Paladyn)
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id])
}
else
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i^n(%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id], item_durability[id])
}
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}

  • +
  • -
  • 11


#139344 Jak dodać moc na nozu Nekromancie

Napisane przez Evinek w 28.05.2010 15:38

ZNAJDZ:
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta&& invisible_cast[id]==0)

ZAMIEN NA:
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && invisible_cast[id]==0)
ZNAJDZ
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")

DAJ PONIZEJ (PROPOZYCJA MOCY NA NOZU)
case Nekromanta: {
		                show_hudmessage(id, "Uleczyles sie o 30HP") 
                        change_health(id,30,0,"")
		}

  • +
  • -
  • 4


#487930 Diablo Mod Core 1.1.0 PL

Napisane przez DarkGL w 07.12.2012 20:22

Diablo Mod Core 1.1.0 PL by DarkGL

Diablo Mod Core jest całkowicie nowym silnikiem Diablo Mod'a napisanym przezemnie jakiś czas temu ( dawno ^^ )

Dzięki zastosowaniu Forwardów i Natywów uzyskujemy łatwą możliwość rozbudowy moda bez zmian w głównym silnikiem
co przekłada się na możliwość łatwiejszej rozbudowy naszego serwera ( klas , itemów itp. )

Posiada on w sobie funkcje które nie są zaimplementowane w oryginalnej wersji diablomoda a które po prostu muszą być na serwerze DiabloMod

Co możemy znaleźć w silniku
  • Klasy i itemy to odzielne pluginy
  • System zarządzania renderem gracza
  • Nowy system zapisu sql
  • Dynamiczny zapis sql ( klasy mogą być dowolnie dodawane i usuwane )
  • Wbudowane anty kopiowanie leveli
  • Możliwość zapisu na steamid , nick , mieszane ( steamid dla steam i nick dla ns )
  • Prefixy w say
  • Większe możliwości konfiguracji
  • Poprawiony kod kuszy , granatów na ziemi i rzucanych nozy
  • Zestaw natywów i forwardów do rozbudowy moda
  • Wbudowany anty 0 HP Bug
  • Lista itemów
  • Kod jest znacznie lepszy od wersji diablo Micza
  • Dodatkowe opcje w menu rozdawania punktów
  • Informacje o awansie gracza w say
  • Poprawiony wygląd motd
  • Nowy system itemów
  • Wbudowana nowa wymiana itemami
  • Komendy na dawanie itemów i expa
  • Menu moda
  • Szybkie rozdawanie statystyk
  • Obsługa botów
  • Komenda /exp
  • Dwie nowe statystyki Pancerz i Szczescie
  • Event Diablo
  • System frakcji
  • Komendy /daj i /oddaj
  • Ustawianie nazwy gry
  • Zabezpieczenie przeciwko nabijaniu expa ( wymagana ilość graczy na serwerze ustawiane cvarem )
  • Krótkie komendy
  • Damage jest teraz modyfikowane w lepszy sposób niż poprzez event Damage
  • Wytrzymałość itemu
  • Event Diablo jest to tryb w którym wybierany jest jeden gracz i staje się on "Diablo" reszta graczy musi go zabić jeśli to się uda otrzymają oni dodatkowy exp. Oczywiście Diablo ma ułatwienia tzn. dużą ilość hp , fireballe , ma on też inny model
  • I jeszcze kilka innych rzeczy :)
Lista komend
Takie komendy jak
  • /czary
  • /skille
  • /exp
  • /menu
  • /wymiana
  • /wymien
  • /item
  • /przedmiot
  • /klasy
  • /klasa
  • /reset
  • /drop
  • /rune
  • /daj
  • /komendy
  • /event
Krótkie komendy
  • /k
  • /r
  • /d
  • /p
  • /i
  • /g
  • /ru
  • /w
  • /p
  • /h
  • /ko
  • /m
10_screenshots_2012-01-25_00005.jpg

Opisy klas
http://amxx.pl/topic...549-opisy-klas/

Jak napisałem wcześniej siłą tego moda jest możliwość konfiguracji więc teraz zajmiemy się tym

Najpierw konfiguracja w sma

#define HUD_TEXT ""
#define SQL_TABLE "diablo_nowe_klasy"
#define MAX_LEN_NAME 128
#define MAX_LEN_DESC 256
#define MAX_LEN_NAME_PLAYER 64
#define MAX_LEN_FRACTION 128
#define MAX 32
#define MAX_LEVEL 200
#define MAX_SKILL 100
#define BASE_SPEED 250.0
#define TASK_DEATH 100
#define TASK_RENDER 200
#define THROW_KNIFE_MODEL "models/diablomod/w_throwingknife.mdl"
#define THROW_KNIFE_CLASS "throwing_knife"
#define CLASS_NAME_CORSPE "fakeCorpse"
#define XBOW_ARROW "xbow_arrow"
#define TIME_HUD 1.0
#define GAME_DESCRIPTION "Diablo Mod"
#define ADMIN_FLAG_GIVE ADMIN_IMMUNITY
#define HELP_TASK_ID 91321
#define DIABLO_EVENT_SOUND "sound/diablo_taunt.mp3"
jest tego trochę ale najważniejsze dla nas to

HUD_TEXT
w którym ustawiamy czy jakiś tekst ma się wyświetlić nad hudem z informacjami gracza ( klasa etc. )
możemy tu dodać np. "Forum Serwera www.xyz.pl"

SQL_TABLE
Nazwa tabeli w sql

MAX
Ilość slotów dzięki tej opcji oszczędzimy pamięć serwerowi a i mod będzie działał lepiej

MAX_LEVEL
Maksymalny level

MAX_SKILL
Maksymalny poziom skilli ( umiejętności zręczność etc. )

ADMIN_FLAG_GIVE
Flaga którą musi mieć admin aby używać komend na dawanie Expa i Itemów

#define BOTY
//#define DEBUG
#define DEBUG_LOG "addons/amxmodx/logs/debug.log"
#define BOTY
zakomentuwujemy jeśli nie mamy botów na serwerze
usuwamy komentarz jeśli mamy ( komentarz czyli // )

#define DEBUG
Tryb debug dostajemy więcej informacji co aktualnie robi mod używane raczej tylko jeśli coś nie działa
jeśli wszystko jest ok lepiej to zakomentować

Możemy znaleźć jeszcze coś takiego

#define PREFIX_SAY "^x04[ DiabloMOD ]^x01"
jest to prefix jaki mają wiadomości wysyłane przez mod

Cvary
//sql
diablo_host host
diablo_user user
diablo_pass pass
diablo_db db
//typ zapisu 1 - nick 2 - steam id 3 - steamid lub nick zalezy czy gracz ma steam czy nie
diablo_save_type 3
//sredni level dla nowego gracza
diablo_avg 1
//ustawienia maga
flashlight_custom 1
flashlight_drain 1.0
flashlight_charge 0.5
flashlight_radius 8
flashlight_decay 90
//minimalna ilosc graczy aby dostawac exp
diablo_player_num 2
//ilosc dmg aby dostac 1 exp'a
diablo_dmg_exp 20
//xpbonus
diablo_xpbonus 5
/xpbonus2
diablo_xpbonus2 100
//ustawienia nekromanty czas odradzania
diablo_revival_time 3
//hp po ozywieniu ( + inteligencja wskrzeszajacego )
diablo_revival_health 25
//minimalny dystans od zwlok
diablo_revival_distance 70.0
//szybkosc rzuconego noza
diablo_knife_speed 1000
//dmg zadawane przez rzucony noz
diablo_knife 80.0
//dmg strzaly z kuszy
diablo_arrow 120.0
//mnoznik dla inteligencji przy obliczaniu dmg
diablo_arrow_multi 2.0
//szybkosc strzaly z kuszy
diablo_arrow_speed 1500
//ilosc wytrzymalosci itemu zabieranej przy zginieciu
diablo_durability 10
//koszt expa w rune
diablo_exp_price 14500
//koszt losowego przedmiotu w rune
diablo_random_price 9000
//koszt ulepszenia w rune
diablo_upgrade_price 5000
//koszt w /daj
diablo_price_daj 5000
//event on/off
diablo_event 1
//ilosc wymaganych dropow
diablo_drop_need 100
//hp diablo ( mnozone przez ilosc graczy )
diablo_diablo_hp 1000
//ilosc xp rozdzielane na tych ktozy zabija diablo
diablo_event_exp 10000
//kamera przy diablo 1 - widok zza plecow
diablo_camera 1
//ilosc punktow do rozdania za lvl
diablo_points 2
//ile hp za jeden punkt sily
diablo_strength_power 2
//ile reduckji za jeden punkt zrecznosci
diablo_reduce_power 0.03
//Miejsce wyświetlania informacji o klasie itemie etc. 0 - standardowy lewy dolny róg 1 - informacja hud ( podobnie jak w cod mod )
diablo_hud_mode 1
Cvary ustawiamy w pliku diablomod.cfg

Komendy admina
  • amx_giveexp - daje exp graczowi Użycie amx_giveexp <nick> <ile>
  • amx_giveitem - daje item graczowi Użycie amx_giveitem <nick> <iditemu>
Komendy techniczne
  • diablomod_version - zwraca używana wersję diablomoda
Opis komend
  • /klasy - otwiera listę klas
  • /klasa - otwiera menu klas do wyboru
  • /reset - resetuje rozdane punkty umiejętności
  • /drop - wyrzuca aktualnie posiadany przedmiot
  • /item - opis aktualnie posiadanego przedmiotu
  • /przedmiot - takie samo działanie jak /item
  • /gracze - lista graczy wraz z ich levelami i klasami
  • /czary - twoje statystyki
  • /skille - tak jak /czary
  • /rune - menu gdzie można kupić różne rzeczy
  • /wymiana - wymiana itemami
  • /wymien - tak jak /wymiana
  • /daj - oddaj item za kasę
  • /pomoc - krotka notatka o modzie
  • /komendy - ta lista
  • /exp - informacje o stanie twojego expa
  • /menu - menu moda
  • diablomod_version - wersja diablomoda używana na serwerze
Najważniejsza zmiana to umieszczenie item i klas w odzielnnych pluginach nowe pluginy dopisujemy do plugins-diablomod.ini w folderze configs
Jeżeli ktoś jest zainteresowany tworzeniem nowych itemów , klas lub dodatków radzę zapoznać się z dostepnymi sma i plikiem diablo_nowe.inc gdzie znajdziecie opis natywów i forwardów.

Natywy
  • rejestruje klase
    diablo_register_class(const szNazwa[],const iHealth,const szOpis[] = "" , iFlags = FLAG_ALL , const szFraction[] = "");
  • zwraca klase gracza
    diablo_get_user_class(id);
  • nazwe klasy pobiera
    diablo_get_class_name(classID , Return[] , len);
  • zwraca level
    diablo_get_user_level(id);
  • zwraca exp
    diablo_get_user_exp(id);
  • zwraca points
    diablo_get_user_points(id);
  • zwraca punkty agi
    diablo_get_user_agi(id);
  • zwraca punkty str
    diablo_get_user_str(id);
  • zwraca punkty dex
    diablo_get_user_dex(id);
  • zwraca punkty int
    diablo_get_user_int(id);
  • czy klasa gracza to klasa z tego pluginu
    diablo_is_class_from(id);
  • ustawia rendering graczowi
    diablo_set_user_render(id, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16 , Float:fTime = 0.0 )
  • diablo_add_extra_str( id , iIle );
  • diablo_add_extra_int( id , iIle );
  • diablo_add_extra_agi( id , iIle );
  • diablo_add_extra_dex( id , iIle );
  • czy ma taka klase
    diablo_is_this_class(id,szClass[]);
  • dodawanie speed graczowi
    diablo_set_speed(id,Float:fAmount);
  • ustawianie speed
    diablo_add_speed(id,Float:fAmount);
  • pobranie speed
    Float:diablo_get_speed(id)
  • pobranie dodatkowe speed
    Float:diablo_get_speed_extra(id);
  • diablo_reset_speed( id );
  • zadanie dmg
    diablo_damage(iVictim,iKiller,Float:fDamage,DiabloDamageBits:damageBits);
  • zabij
    diablo_kill(iVictim,iKiller,DiabloDamageBits:damageBits);
  • zadanie dmg w zasiegu
    diablo_create_explode(iKiller,Float:fOrigin[3],Float:fDamage,Float:fDist,bool:bExplode);
  • dodaje hp
    diablo_add_hp(id,iHp);
  • czy jest freezetime
    diablo_is_freezetime();
  • uruchom write hud
    diablo_write_hud_(id);
  • diablo_get_xpbonus();
  • diablo_get_xpbonus2();
  • daje xp
    diablo_add_xp(id,ile);
  • zabiera xp
    diablo_take_xp(id,ile);
  • dodaje noze
    diablo_add_knife(id,iIle);
  • diablo_set_user_grav(id,Float:fGrav);
  • diablo_add_user_grav(id,Float:fGrav);
  • Float:diablo_get_user_grav(id)
  • diablo_reset_grav( id );
  • diablo_give_user_trap(id,bool:give = true);
  • diablo_give_user_bow(id,bool:give = true);
  • diablo_show_hudmsg( id , Float:fTime , const szMessage[] , any:... );
  • diablo_render_cancel( id );
  • diablo_display_icon( id , enable , szNameIcon[] , red , green , blue );
  • diablo_display_fade( id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha );
  • diablo_give_xp( id , ile );
  • diablo_add_max_hp( id , ile );
  • diablo_register_item( Name[] , durability = 250 );
  • diablo_screen_shake( id , amplitude , duration , frequency );
  • diablo_set_max_hp( id , ile );
  • diablo_get_max_hp( id );
Forwardy
  • gdy klasa zostanie wybrana
    diablo_class_enabled(id);
  • gdy klasa zostanie zmieniona
    diablo_class_disabled(id);
  • przy zmianie broni
    diablo_weapon_deploy(id,wpnID,weaponEnt);
  • czyszczenie wewnetrznych zmiennych klasy
    diablo_clean_data(id);
  • ustawianie wewnetrznych zmiennych klasy
    diablo_set_data(id);
  • prethink gracza
    diablo_preThink(id);
  • diablo_preThinkItem(id);
  • posthink gracza
    diablo_postThink(id);
  • podczas zmiany renderu wysylany do wszystkich pluginów
    diablo_render_change(id);
  • zwracasz czas call cast 0.0 powoduje zatrzymanie
    Float:diablo_cast_time(id,Float:standardTime );
  • call cast wykonany niech plugin dziala
    diablo_call_cast(id);
  • ustawiania speed
    diablo_speed_change(id);
  • przy spaawnie klasy
    diablo_class_spawned(id);
  • przy zabiciu klasy
    diablo_class_killed(id);
  • przy exp killu zwracaj 0 jak nic nie robisz
    diablo_kill_xp(id,iIle);
  • przy exp damage 0 jak nic nie robisz
    diablo_exp_damage(id,iIle);
  • przy uzyciu skillu klasy
    diablo_class_skill_used(id);
  • when cast stop can return diablo_stop
    diablo_cast_stop(id);
  • can move when cast
    diablo_cast_move(id);
  • write hud
    diablo_hud_write(id,szMessage[],iLen);
  • damage
    diablo_damage_taken_post(iKiller,iVictim,iDamage);
  • diablo_damage_taken_pre(iKiller , iVictim , &Float:fDamage );
  • zmiana damage klasy dostaje
    diablo_damage_class_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • zmiana damage klasy zadaje
    diablo_damage_class_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • gracz zespawnowany
    diablo_player_spawned(id);
  • diablo_user_change_class( id , class )
  • diablo_death(iKiller , killerClass , iVictim , victimClass );
  • diablo_item_give( id , szRet[] , iLen );
  • diablo_item_reset( id );
  • diablo_item_drop( id );
  • diablo_item_info( id , szMessage[] , iLen , bool:bList );
  • diablo_upgrade_item( id );
  • diablo_item_set_data( id );
  • diablo_damage_item_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • diablo_damage_item_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • diablo_item_skill_used( id );
  • diablo_item_player_spawned( id );
  • gravity zmieniona
    diablo_grav_change(id);
  • diablo_new_round();
  • wymiana itemami
    diablo_copy_item( iFrom , iTo );
W paczce znajdziemy też dwa dodatkowe pluginy ( znajdują się one w folderze dodatki )
  • Diablo Questy
  • Exp od godzinny
Działają one tak samo jak te opublikowane już na forum więc nie będę się rozpisywał o konfiguracji

Instalacja odbywa się poprzez wrzucenie plików z paczki na serwer

Jeżeli doceniasz ilość pracy włożoną w ten mod nie usuwaj drobnej informacji o autorze wyświetlanej graczowi , dla osób które chcą to ukryć podpowiadam linijka 4719
Zapraszam też na DarkGL Blog | Programowanie Python , Pawn , C++ i Webdeveloping oraz Kanał użytkownika GitzZz14 - YouTube ewentualnie DarkGL3 - YouTube ;)

TutorialeZałączony plik  Diablo Mod Core.rar   6,91 MB  4177 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 87


#203636 CoD Weapon Zoom 1.5

Napisane przez CeLeS w 07.01.2011 13:02

Dołączona grafika

Plugin pozwala stworzyć prawie do każdej broni specyficzny celownik ( np DOT, SCOPE itp ), który wykorzystuje model broni.


Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Plugin sam tworzy cvar jak dodamy nowa bron.
cwz_nazwa_recoil - cvar na nonrecoil broni (kazda bron moze miec inny rozrzut)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

cwz.amxx wrzucamy do folderu plugins na serwerze
cwz_weapon.ini wrzucamy do folderu configs na serwerze
modele do folderu models


Dołączona grafika

fakemeta
hamsandwich


Dołączona grafika
Aby dodac nowa bron z zoomem to otwieramy plik cwz_weapon.ini i dodajemy odpowiednie nazwy modeli i liczby. Pokaze to na przykladzie:
UWAGA - nazwy modeli dodajemy bez .mdl

[model]nazwa modelu broni[wchange]numer id broni[recoil]jaki ma miec bron rozzut(liczba dzisietna)[sight_model]nazwa modelu celownika


[model]v_m4a1[wchange]22[recoil]0.42[sight_model]cod/v_sight

Jak zrobic zeby model broni czytalo z folderu:

przed np. v_m4a1 dodajemy nazwafolderu/

calosc powinna wygladac tak np. :

[model]folder/v_m4a1[wchange]22[recoil]0.42[sight_model]folder/v_sight


Dołączona grafika
UWAGA - ZOOM dziala na M4A1 i FAMASIE, a przycisk funkcji ( zmiana trybu broni, zakladanie tlumika ) jest ustawiony pod klawiszem E

Numeru ID broni:

ID NAME
1 weapon_p228
3 weapon_scout
7 weapon_mac10
8 weapon_aug
10 weapon_elite
11 weapon_fiveseven
12 weapon_ump45
13 weapon_sg550
14 weapon_galil
15 weapon_famas
16 weapon_usp
17 weapon_glock18
18 weapon_awp
19 weapon_mp5navy
20 weapon_m249
22 weapon_m4a1
23 weapon_tmp
24 weapon_g3sg1
26 weapon_deagle
27 weapon_sg552
28 weapon_ak47
30 weapon_p90

UWAGA - ZOOM nie dziala na SHOTGUNACH


Jest to znacznie poprawiona wersja starego CWZ'ta
dziękuje za pomoc CYPISOWI przy tworzeniu pluginu



W paczce dodaje pare modeli celownikow, bronie musicie sobie poszukac na fpsbana ;)


Modele Celownika
Modele Celownika 2 paczka

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#356506 Zablokowanie BuyZone

Napisane przez FORMOZA w 01.02.2012 14:30

Witam,

Chciałbym wam przedstawić plugin na zablokowanie buyzone (strefy kupowania). Można to wykorzystać np: do Cod mod-a zamiast blokować oddzielnie bronie. Można też go wykorzystać w każdej innej modyfikacji podobnej do cod mod-a :)


screenshot
http://gm4.in/i/wi.jpg

wymagane moduly
HAMSANDWICH

instalacja
Standardowa

download
Załączony plik  buyzone.sma   583 bajtów  624 Ilość pobrań
  buyzone.amxx

Załączony plik  buyzone.amxx   1,86 KB  11 Ilość pobrań


Ps. Opis pluginu aby usunąć warna :D Z góry dziękuje za jego usunięcie
  • +
  • -
  • 8


#485480 [ROZWIĄZANE] Problem z Silnikiem

Napisane przez Amaroq w 01.12.2012 13:58

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#395026 Klasa Astronauta

Napisane przez TheEvten w 10.04.2012 07:42

Witam , chciałbym przedstawić moją klase astronauta która ma:
-No Recoil
-Kazdy skok inny (od 150 do 650 unitow/sec)
-Deagla i HE
Jest to moja pierwsza klasa do codmoda nowego.

Przy wysylaniu pliku .amxx pisze "Nie masz uprawnień do wysyłania tego typu plików" dlatego daje tylko .sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 29


#350065 Skiny ct/tt na serwer

Napisane przez DarkGL w 16.01.2012 12:13

http://amxx.pl/topic...odels-extended/
http://amxx.pl/topic...ers-models-130/

http://darkgl.amxx.p...brojenie-bomby/
  • +
  • -
  • 2


#280544 Autoresponder/Advertiser - advanced version

Napisane przez sebul w 09.08.2011 23:27

opis
Plugin co jakiś czas (ustawiany cvarami) wyświetla na chacie różne reklamy, informacje, itp. Jest to przeróbka istniejącego już pluginu, ale ta wersja przepisana jest na nowo, działa na dynamicznej tablicy array (dlatego też kod jest dużo krótszy) oraz ma więcej opcji. Reklamy można ustawić tak, aby wyświetlały się one na konkretnych mapach, mapach z określonym prefixem (np. de, cs, itp.), od określonej ilości graczy (znajdujących się na serwerze), do określonej ilości graczy, czy też w określonych godzinach. Opcje te można ze sobą łączyć, np. "na y mapie" z "od x ilości graczy", "na mapie o prefixie y" z "do x ilości graczy" oraz "od x do y godziny", itp. Nie zalecane jest łączenie ze sobą opcji "na y mapie" z "na mapie o prefixie y" oraz "od x ilości graczy" z "do x ilości graczy".
Reklamy można "kolorować" poprzez tagi ([normal], [team], [green]) oraz został dodany tag ([.you]), dzięki któremu możemy w reklamie wyświetlić nick gracza oglądającego reklamę.
Przykładowe reklamy znajdują się już w "advertisements.ini".
Spoiler

Myślałem też nad tym, aby dodać opcję z godziną, czyli od x godziny wyświetlało by reklamę, albo do x godziny, ale nie wiem czy jest sens, no i na razie zostawiam to tak jak jest.

UWAGA!! 20.04.2013
Ważna aktualizacja pluginu, która eliminuje możliwość wyłączenia się serwera przy ustawieniu zbyt długiej wiadomości, do tego kod pluginu został "odświeżony".

screenshot
reklamae.jpg

cvary
ad_react_all "1" // 1 - pokazuj odpowiedź na dany tekst każdemu na serwerze, 0 - pokazuj tylko temu kto napisał
ad_rand_min "40" // minimalny odstęp pomiędzy reklamami
ad_rand_max "60" // maksymalny odstęp pomiędzy reklamami
instalacja
Standardowa.

download
Załączony plik  ad_manager_array.sma   9,45 KB  2414 Ilość pobrań
  ad_manager_array.amxx
Załączony plik  advertisements.ini   1,63 KB  5122 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 62