Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MazaQ - zdjęcie

MazaQ

Rejestracja: 26.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.03.2016 18:15
-----

#483528 Frakcja dla teamu

Napisane przez MazaQ w 26.11.2012 16:10

Czyli jak to po wpisuje do silnika cod to będzie działać ?


public plugin_init() {
register_plugin("Sprawdzanie teamu", "1.2", "frakcje");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 2);


}

public Odrodzenie(id) //fukcja przy spawnie
if(get_user_team(id) == 1) //Wykonana jezeli gracz jest w TT
    if(get_user_team(id) == 2) //Wykonana jezeli gracz jest w CT

  • +
  • -
  • 0


#483006 jak zmienic wielkosc liter w hud

Napisane przez MazaQ w 25.11.2012 14:09

Nie można się zmienić wielkości liter w hud.
  • +
  • -
  • 2


#474627 [Tutorial] 1 inteligencji = x DMG z danej broni

Napisane przez MazaQ w 03.11.2012 14:27

Witam Przedstawiam wam 1 z wielu opcji dodawania Inteligencji zamienianej na DMG broni w klasie

A więc zaczynamy

Otwieramy sma swojej klasy

pod includami dodajemy:

#define DMG_BULLET (1<<1)


zamieniamy

new ma_klase[33]


na

new bool:ma_klase[33];


jeśli tego nie mamy dopisujemy to

new bool:ma_klase[33];


pod tym

new const wytrzymalosc = 20;


do public
plugin_init() dodajemy


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


do public
cod_class_enabled(id)

jeśli niemamy tego dopisanego to dopisujemy

ma_klase[id] = true;


a do

public cod_class_disabled(id)


dodajemy

ma_klase[id] = false;


i na sam koniec sma dodajemy

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_BROŃ)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}


konfiguracja:


if(weapon == CSW_BROŃ) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 1.0, idinflictor, damagebits);


zamiast BROŃ wpisujesz swoją broń np M4A1
5.0 - to ile + DMG dodaje do twojej broni
1.0 - to ile 1 inteligencji daje DMG do tej broni
Jeśli czegoś zapomniałem to proszę o napisanie w komentarzach
  • +
  • -
  • 2


#470082 Diablo Mod by YodoMaz

Napisane przez MazaQ w 21.10.2012 11:16

Witam wszystkich znalazłem swoje stare Diablo i pomyślałem żeby je tu wrzucić niestety utraciłem modele i sprintes ale chyba są na forum. :D
Teraz do rzeczy

Zapis jest niestety na nvault :/

Są 162 itemy

Nowe statystyki takie jak:

Kradzież
Pancerz
Adrenalina
Mentalność
Grawitacja

4 Frakcje:

SmackDown
Raw
Klasy Premium
Byli Mistrzowie

25 Klasssss:P

I dużo nowych mocy

daje wam sma i bawcie się dobrze :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3