Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MazaQ - zdjęcie

MazaQ

Rejestracja: 26.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.03.2016 18:15
-----

Moje tematy

Problem z kompilacją Diablo

09.12.2012 15:05

Jak w temacie mam problem bo gdy kompiluje (lokalnie) mojego diablo to wywala mi 1 error linijka 8245 prosiłbym o naprawienie i najlepiej żeby jeszcze ktoś usuną "warningi" :P za pomoc leci + z góry dziekuje

[ROZWIĄZANE] Problem z Silnikiem

01.12.2012 13:52

Tak jak w temacie a mianowicie mam taki error log :

L 11/29/2012 - 18:50:04: [HAMSANDWICH] Wrong data type (data is of type entity)
L 11/29/2012 - 18:50:04: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 11/29/2012 - 18:50:04: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SetHamParamFloat")
L 11/29/2012 - 18:50:04: [AMXX]	[0] QTM_CodMod.sma::Obrazenia (line 422)

mam takie 3 pliki txt takich samych error logów + to że przez to jak w kogoś wale z obojętnie jakiej broni nie zadaje mu DMG !

Daje wam mój silnik i proszę o rozwiązanie problemu. :)

Frakcja dla teamu

24.11.2012 15:13

Mam 2 frakcje CT i TT jak zrobić żeby tylko terroryści mogli wybierać TT a tylko anty terroryści mogli wybierać CT?
Mam frakcje by Cypis.

[ROZWIĄZANE] Usunięcie glock/usp z all klas

23.11.2012 19:37

Jak usunąć bronie glock/usp z wszystkich klas
Mają mieć tylko te bronie które sobie ustawiłem danym klasom
Daje wam również klasy w których chciałbym to zrobić:

[Tutorial] 1 inteligencji = x DMG z danej broni

03.11.2012 14:27

Witam Przedstawiam wam 1 z wielu opcji dodawania Inteligencji zamienianej na DMG broni w klasie

A więc zaczynamy

Otwieramy sma swojej klasy

pod includami dodajemy:

#define DMG_BULLET (1<<1)


zamieniamy

new ma_klase[33]


na

new bool:ma_klase[33];


jeśli tego nie mamy dopisujemy to

new bool:ma_klase[33];


pod tym

new const wytrzymalosc = 20;


do public
plugin_init() dodajemy


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


do public
cod_class_enabled(id)

jeśli niemamy tego dopisanego to dopisujemy

ma_klase[id] = true;


a do

public cod_class_disabled(id)


dodajemy

ma_klase[id] = false;


i na sam koniec sma dodajemy

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_BROŃ)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}


konfiguracja:


if(weapon == CSW_BROŃ) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 1.0, idinflictor, damagebits);


zamiast BROŃ wpisujesz swoją broń np M4A1
5.0 - to ile + DMG dodaje do twojej broni
1.0 - to ile 1 inteligencji daje DMG do tej broni
Jeśli czegoś zapomniałem to proszę o napisanie w komentarzach