Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Fix

Większe możliwości z diablo_death

fix

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.12.2012 20:40

Zauważyłem że w funkcji diablo_death, nie ma informacji o tym z jakiej broni gracz zabił, czy był hs itd.
Otwórz diablo_nowe.sma.
Dodaj nad plugin_init:
new Float:fDamage[ MAX+1 ];

Znajdź w client_authorized:
copy(playerInf[id][playerName],MAX_LEN_NAME_PLAYER,"");

To:
fDamage[ id ] = 0.0

Znajdź w eventDamage:
if(!is_user_alive(iKiller) || !is_user_alive(id) || iKiller == id || get_user_team(iKiller) == get_user_team(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
I dodaj pod:
fDamage[ iKiller ] = float( read_data( 2 ) );


Znajdź:
gFw = CreateMultiForward("diablo_death",ET_IGNORE,FP_CELL,FP_CELL,FP_CELL,FP_CELL);
ExecuteForward(gFw,iRet,iKiller , playerInf[iKiller][currentClass] , iVictim , playerInf[iVictim][currentClass]);

Zamień na:
gFw = CreateMultiForward("diablo_death",ET_IGNORE,FP_CELL,FP_CELL,FP_CELL,FP_CELL,FP_CELL,FP_STRING,FP_FLOAT);
ExecuteForward(gFw,iRet,iKiller , playerInf[iKiller][currentClass] , iVictim , playerInf[iVictim][currentClass], read_data(3), read_data(4), fDamage[ iKiller ]);


Pliku .inc z tego co widzę nie ma, więc nie trzeba go edytować.
Teraz argumenty funkcji wyglądają tak:
diablo_death( iKiller, KillerClass, iVictim, VictimClass, HeadShot, bron[], Float:obrazenia );

  • +
  • -
  • 2

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: fix

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych