Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Nakupenda. - zdjęcie

Nakupenda.

Rejestracja: 07.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.11.2012 21:09
-----

#374772 [ROZWIĄZANE] Menu + Bronie lub ruletka

Napisane przez Nakupenda. w 03.03.2012 21:43

uch, tak łatwo to nie nma :/ trzebaby wyjąć pół gunxp, rozebrać i może by coś z tego było
  • +
  • -
  • 1


#374750 [ROZWIĄZANE] Menu + Bronie lub ruletka

Napisane przez Nakupenda. w 03.03.2012 21:08

sklepik masz tu:

http://amxx.pl/topic...k/<br /><br />wystarczy go lekko przerobić :) z ruletką byłby dużo dużo ciężej, trzebaby się ostro zagłębić w działanie GunXP moda
  • +
  • -
  • 1


#374665 [ROZWIĄZANE] Edycja bf2

Napisane przez Nakupenda. w 03.03.2012 18:56

tak
  • +
  • -
  • 1


#374115 [ROZWIĄZANE] Jak pobrać i zwrócić statystyki drużyny?

Napisane przez Nakupenda. w 02.03.2012 19:44

sprawdź to

stock cs_set_team_score(team , score)
{
new buffer[10];
switch(team)
{
case 1: copy(buffer , 9 , "TERRORIST");
case 2: copy(buffer , 9 , "CT");
default: return 0;
}
message_begin(MSG_ALL , get_user_msgid("TeamScore") , {0,0,0});
write_string(buffer);
write_byte(score);
message_end();
return 1;
}

  • +
  • -
  • 1


#373581 Wskrzeszanie

Napisane przez Nakupenda. w 01.03.2012 18:25

pamiętaj też o zmiennej b_planted i o eventach w plugins.ini
  • +
  • -
  • 1


#373399 Problem z funkcjami

Napisane przez Nakupenda. w 01.03.2012 13:47

1. nie widze nigdzie wywolania funkcji policz

2. funkcja pokazuj jest blokowana przez to:

 new bool:double=false, id=0;
if(!double && id) {

w ogólnie wiem po co Ci to, to nigdy nie będzie spełniony warunek. Usuń to wyżej, i jeszcze przedostatnią klamrę z tej funkcji
  • +
  • -
  • 1


#373366 Diablomod - nowe klasy i problem z kompilacja

Napisane przez Nakupenda. w 01.03.2012 11:29

w keys'ach powinieneś dodać to:
|(1<<8)


Kleryk zamienic na kleryk (z malej po prostu)
i pod public Lowca(id) dac public kleryk(id)

i potem masz jeszcze milion innych błędów które ci załatałem, ale przyjrzyjmy się jednemu:

		case Kleryk:
{
change_health[id]++
change_health(id, 25, id, "")
if(change_health[id]>3)
{
change_health[id]=3
show_hudmessage(id, "Maksymalna ilosc odnowien zycia to 3 razy",change_health[id])
}
else show_hudmessage(id, "Uleczyles sie juz %i razy",change_health[id])
}


nie mozesz zrobic zmiennej change_health skoro już jest taka funkcja
zmieniłem ci na "change_h"
jak już mamy zmienną change_h, trzeba ją najpierw stworzyć, a potem wyzerować na pocżątku rundy - to już też zrobiłem
Nie bój się przeróbek diablo ale rób to z rozwagą

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#372975 nowa strona do menu

Napisane przez Nakupenda. w 29.02.2012 15:45

Bardzo poprawiłem (zoptymalizowałem) i oczyściłem Ci kod:


#include <amxmodx>
#define VERSION "0.1"
#define wielkosc 12
public plugin_init() {
register_plugin("Menu Glowne", VERSION, "*****");

register_clcmd("say /menu","GlowneMenu");
register_clcmd("say_team /menu","GlowneMenu");
}

public GlowneMenu(id)
{

new msg[wielkosc][128];
format(msg[0],127,"\y[DeathRun] \wMenu ");

new GlowneMenu = menu_create(msg[0], "wybierz");

format(msg[1],127,"\wLista Vipow");
format(msg[2],127,"\wWszystko o vipie(jak i gdzie kupic,co ma)");
format(msg[3],127,"\wRegulamin");
format(msg[4],127,"\wModele noza");
format(msg[5],127,"\wLosowy trail");
format(msg[6],127,"\wPrzejdz na SPEC");
format(msg[7],127,"\wWroc do druzyny");
format(msg[8],127,"\wZmien serwer");
format(msg[9],127,"\wRock The Vote");
format(msg[10],127,"\wJAKAS NASTEPNA OPCJA");
format(msg[11],127,"\wJAKAS JESZCZE NASTEPNA OPCJA");

for(new i=1; i<wielkosc; i++)
menu_additem(GlowneMenu , msg[i], "%s", i);


menu_setprop(GlowneMenu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(GlowneMenu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(GlowneMenu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(GlowneMenu,MPROP_PERPAGE,7);

menu_display(id, GlowneMenu, 0);
}
public wybierz(id, GlowneMenu, item)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_HANDLED;

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(GlowneMenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

switch(item){

case 0:{ //klawisz 1
client_cmd(id, "say /vips");
}
case 1:{ //klawisz 2
client_cmd(id, "say /vip");
}
case 2:{ //klawisz 3
client_cmd(id, "say /regulamin");
}
case 3:{ //i tak dalej...
client_cmd(id, "say /knife");
}
case 4:{
client_cmd(id, "say trail");
}
case 5:{
client_cmd(id, "say /spec");
}
case 6:{
client_cmd(id, "say /back");
}
case 7:{
client_cmd(id, "say /serwer");
}
case 8:{
client_cmd(id, "say rtv");
}
case 9:{
client_cmd(id, "say costam");
}
case 10:{
client_cmd(id, "say costam2");
}
}
menu_destroy(GlowneMenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}


masz na razie dodane dwie rzeczy "puste", zresztą zauważysz (case 9 i 10)


  • +
  • -
  • 1


#372933 nowa strona do menu

Napisane przez Nakupenda. w 29.02.2012 14:01

nowe menu samo tworzy strony, wystarczy że będziesz dodawał opcje "menu_additem" i uzupełniał case'y ;)
  • +
  • -
  • 1


#372851 Wskrzeszanie

Napisane przez Nakupenda. w 29.02.2012 00:23


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <csx>

#define PLUGIN "Ask for Respawn"
#define AUTHOR "hiroshima"
#define VERSION "1.0"

new bool:b_planted = false;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0");
}

public bomb_planted(id)
b_planted = true;

public NewRound()
b_planted = false;

public Killed(id)
{
if (!is_user_alive(id)){
set_task(2.0, "pokaz_menu", id);
}
}

public pokaz_menu(id){
if( !is_user_connected( id ) )
return PLUGIN_HANDLED;

if( b_planted )
{
client_print(id, print_center,"Nie mozesz sie zrespic, bo paka podlozona!")
return PLUGIN_HANDLED;
}

new gmenu=menu_create("Chcesz sie wskrzesic?","gmenu");

menu_additem(gmenu,"Tak");
menu_additem(gmenu,"Nie");

menu_display(id, gmenu,0);

return PLUGIN_HANDLED;
}

public gmenu(id, menu, item){
if( item == 0 ){
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#372849 [ROZWIĄZANE] Źle edytowałem plugin

Napisane przez Nakupenda. w 29.02.2012 00:16

Wszystko działa, te warningi są spowodowane tym że masz złą tabulacje (białe znaki) ale nie wpływa to na działanie pluga
  • +
  • -
  • 1


#372480 [Tutorial dla początkujących] Ruletka

Napisane przez Nakupenda. w 28.02.2012 15:45

http://amxx.pl/topic...d/<br /><br />następnym razem załóż osobny temat :)
  • +
  • -
  • 1


#372479 sposob na free inny niz zwykle

Napisane przez Nakupenda. w 28.02.2012 15:42

Doskonale go czytałem i sam się zdziwiłem, że piszesz "Plugin napisany jest poprawnie, więc może być w tym dziale i na pewno nikt nie będzie go usuwał.", dlatego też napisałem "Ty chyba nie znasz budowy menu.", inaczej zabrzmiało by to tak: "Ty nie znasz budowy menu..." itd.
Tak poza tym, nie napisałem się że "*****" znasz/wiesz. Może dla Ciebie "Ty chyba nie znasz budowy menu." oznacza "Ty ***** się znasz na budowie menu!" - ale na pewno nie dla mnie.

czepiasz się pierdół

Kultury troszkę jako mod.

mod też człowiek

No to chyba sensu nie zrozumiałeś. Mi zwracasz uwagę, że ja mam czytać ze zrozumieniem oraz jestem hipokrytą, a Ty co teraz zrobiłeś?
Ty napisałeś "usuń siebie" i mnie to zbulwersowało, a to że ja napisałem "usuńcie to" - to chyba jest różnica w kontekstach, prawda? "Usuńcie to" można to zinterpretować tak:

- usunięcie tematu
- przeniesienie do kosza

Ja się nie znam, jak działa tutaj moderacja, więc miałem prawo się pomylić. Więc nie łap kogoś za słówka, tylko siebie wpierw.
Koniec tematu.

Raz: wyszedłeś już z gimnazjum? Jak nie, to od razu ci mówię, że z takim nastawieniem do ludzi, manipulowaniem słowami, wytykaniem drobnostek i czepianiem się każdego włoska w dorosłym życiu nie będziesz miał życia.

Dwa: Skoro "Koniec tematu." to po cholere dodajesz jeszcze złośliwe komentarze na koniec?

"I po kiego go plusujesz?" - każdy ma swoje zdanie. Nieuniknione, że ktoś mnie poprze, a ktoś Ciebie..

To nie ma być wojna poparć! To arena dla lizidup, którzy myślą że jak będą popierać kogoś z kontaktami to dzięki temu coś osiągną. A ta wymiana notatek była między Darkiem a sebulem.

znaczenie sprawdź na zapytaj.com albo Wikipedii

czyli jeszcze nie wyszedłeś ze szkoły


Nie powinienem się w tym temacie wypowiadać, ale w ostatnim czasie mam serdecznie dość wszystkich cwaniaków, którzy najpierw prowokują a potem filozofują.
  • +
  • -
  • 2


#372338 Item "Piorun Zeusa"

Napisane przez Nakupenda. w 27.02.2012 23:34

@Tiger_pl: dodaj po ExecuteHam
set_user_frags(attacker_id, get_user_frags(attacker_id) + 1)

  • +
  • -
  • 3


#372218 Jak zacząć przygodę z pisaniem?

Napisane przez Nakupenda. w 27.02.2012 20:54

coś o czym jeszcze nikt nie wspomniał a że mi się nudzi to masz:
  • nie znajdziesz polskiego poradnika do pawna
  • zanim zacczniesz czytać jakiekolwiek tematy tutaj, spróbuj wejśc w algorytmike jako pewien sposób myślenia - polecam ci e-kursy C++, gdzyż ten język ma podstawy struktury bardzo zbliżone do PAWN'a :) (jedna uwaga: opuść rozdział wskaźniki oraz nie zaczynaj nawet działu (!) Programowanie Obiektowe )
  • zaczynaj od prostych pluginów, a jak czegoś nie wiesz to wiele rzeczy znajdziesz w "Tutoriale" na tym forum
no i to chyba tyle :D miłej nauki
  • +
  • -
  • 1