Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Menu + Bronie lub ruletka


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 03.03.2012 02:06

Witam.. moglby ktos zrobic taka jakby ruletke z broniami bylby w niej 9 broni i kazda taka ruletka kosztowala by 10 000(czyli jakby 1 los) i ograniczenie raz na runde (jakby przyszla potrzeba obnizenia kosztow) lecz nie zawsze wylosowala by sie bron... moga tez byc puste losy...i czy da rade jakos ustawic aby dana bron czesciej byla wylosowywana a druga rzadziej (jak sie nie da to ok,, a jak da rade to bym podeslal info jakie )

A jezeli nie da rady zrobic takiej ruletki to czy by dalo to :

taki w ktorym po przez komende /bronie otwieralo by sie menu z 9 broniami mozna by bylo sobie wybrac jaka chcemy.. dostep do tego zeby mial admin...

Dodaje zalacznik z broniami (chcialbym aby te wlasciwosci tych broni zostaly takie jakie sa: zoom , power etc)


Załączony plik  Bronie.zip   14,07 KB  7 Ilość pobrań


#2 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 03.03.2012 20:22

// odswiezam.. moze mi ktos odpowiedziec.. zrobi mi to ktos.. jezeli nie to niech da jakis przyklad albo wytlumaczy w wiekszym stopniu.. bo zalezy mi na tym... prosba

#3 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.03.2012 21:08

sklepik masz tu:

http://amxx.pl/topic...k/<br /><br />wystarczy go lekko przerobić :) z ruletką byłby dużo dużo ciężej, trzebaby się ostro zagłębić w działanie GunXP moda
  • +
  • -
  • 1

#4 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 03.03.2012 21:39

ale mi nie chodzi o gun xp moda ;/ tylko o menu z tymi broniami z niego tylko.. bo chcialbym wrzucic takie cos np na 4fun... menu z tymi broniami i z tymy lub podobnymi wlasciwosciami

#5 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.03.2012 21:43

uch, tak łatwo to nie nma :/ trzebaby wyjąć pół gunxp, rozebrać i może by coś z tego było
  • +
  • -
  • 1

#6 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 03.03.2012 22:10

hmm no to moze tak..zostajemy caly czas przy opcji menu... i zostawiamy na bok gun xp.. zrobienie pluginu dla danego modelu przykladowo v_ak472.mdl.. i w tym by bylo jedynie ze x razy wiecej zabiera dmg

po proastu jezeli mamy ak (zwykle) i kupimy w menu ak(ulepszone) to zmienia sie model i wlasciwosci danego ak (czyli zadaje wiecej dmg) i to mnie bardzo interesuje.. chcialbym zobaczyc jak wyglada taki plugin.. bo jezeli bym mial taki to juz bym mogl sobie dalej tworzyc cos.. ale nie mam pojecia za duzego w tym aby to zrobic ;/

#7 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.03.2012 22:52

ech.. pisane na kolanie:


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

#define MULTIDMG_AK 1.3 // 130% normalnych obrazen

new PLUGIN_NAME[] = "Bronie"
new PLUGIN_AUTHOR[] = "Nakupenda."
new PLUGIN_VERSION[] = "1.1"

new AK_V_MODEL[64] = "models/v_new_ak.mdl"
new AK_P_MODEL[64] = "models/p_new_ak.mdl"

new bool:ak_47[33]

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)

register_clcmd("say /ak","AKMenu");
register_clcmd("say_team /ak","AKMenu");

register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
}

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if(is_valid_player(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && ak_47[attacker])
SetHamParamFloat(4, damage * MULTIDMG_AK )
}

public AKMenu(id)
{
new menu = menu_create("Menu Broni:", "Menu_handler");

new ak[128];
formatex(ak, 127, "AK")
menu_additem(menu,ak)

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");

menu_display(id, menu);

return PLUGIN_HANDLED;
}

public Menu_handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_HANDLED;

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

set_hudmessage(92, 172, 238, 0.3, 0.3,0, 6.0, 5.0)

switch(item)
{
case 0:
{
if(is_user_alive(id))
{
ak_47[id] = true;
checkModel(id)
}
}
}

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public plugin_precache()
{
precache_model(AK_V_MODEL)
precache_model(AK_P_MODEL)
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id) )
return PLUGIN_CONTINUE;

new Gun = read_data(2)

if(Gun == CSW_AK47 && ak_47[id])
checkModel(id)

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public client_connect(id)
ak_47[id] = false;

public client_disconnect(id)
ak_47[id] = false;

public checkModel(id)
{
new szWeapID = read_data(2)

if (szWeapID == CSW_AK47 && ak_47[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, AK_V_MODEL)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, AK_P_MODEL)
}
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1

#8 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 04.03.2012 00:08

noooo wlasnie o to mi chodzilo.. przetestowane.. ladnie smiga // wielki ++++ // do zamkniecia... dzięki

if(is_valid_player(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && ak_47[attacker])

jeszcze mam pytanie do tego.. a dokladnie do
ak_47
troche tego nie rozumiem bo jak chce zrobic takie same tylko ze z awp i wpisuje

== CSW_AWP && awp[attacker])
to nie wie co to jest awp..


/// ehhh ja to jestem slepy :P dobra poradzilem sobie.. co zlego to nie ja.. jeszcze raz dzięki Nakupenda // do zamkniecia

Użytkownik pfk92 edytował ten post 04.03.2012 00:13


#9 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 04.03.2012 00:59

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych