Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KSC21 - zdjęcie

KSC21

Rejestracja: 03.06.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.03.2012 17:46
*****

#203228 Problemy z cod modem

Napisane przez b0niek w 06.01.2011 12:46

Daję klasy przerobione:
Ninja - Wymagana flaga B
Kucacz - Wymagana flaga H

Zawsze możesz zmienić wymaganą flagę
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
zamieniesz B na jaką chcesz. Analogicznie do kucacza tylko tam bedzie H. Nie mam możliwości przetestowania ale jeśli te klasy działały przed przerobieniem to teraz też muszą działać.

Załącznik klasy.rar

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#201386 Szybkie rozdawanie statystyk

Napisane przez Goliath w 30.12.2010 17:51

Moja mała modyfikacja umożliwia rozdawanie punktów po 10 oraz dodanie wszystkich w jedną statystykę. Instalacja jest w przypadku obu Cod'ów taka sama, różni się tylko kod do wklejenia.

Instrukcja:
1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. Znajdujemy public PrzydzielPunkty i PrzydzielPunkty_Handler.
3. Zamieniamy te dwa publici na poniższy kod:
Kod do starego CoD'a
Kod do nowego CoD'a
4. Kompilujemy plik i gotowe :).

Teraz w bardzo łatwy sposób możemy ustalić limity dla poszczególnych statystyk.
	limit_int = X;
limit_kon = X;
limit_wyt = X;
limit_zdr = X;

Zmieniamy tutaj X na swój limit. Oczywiście powyższe limity można ustawić oddzielnie dla różnych klas w taki sposób:
- do starego CoD'a
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
limit_int = 250;
else
limit_int = 100;

- do nowego CoD'a
if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Komandos"))
limit_int = 250;
else
limit_int = 100;

W tym przypadku komandos będzie miał limit inteligencji równy 250, a wszystkie inne klasy tylko 100.
  • +
  • -
  • 41


#198813 Jak dodac wskrzeszanie do medyka

Napisane przez Cypis' w 23.12.2010 12:10

Tutorial pokazujący jak dać medykowi umiejętność wskrzeszania innych osób:

1. Otwieramy *.sma "codclass_medyk" i dodajemy przed tym
new sprite_white
to:
native cod_add_wskrzes(id, ile)


2. Dodajemy za
#include <engine>
to:
#include <hamsandwich>


3. Dodaj do
public plugin_init()
to:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);


4. Dodaj przed
public plugin_init()
to:
new ma_klase[33];


5. Dodaj na koniec sma:
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[id])
cod_add_wskrzes(id, 1)

return PLUGIN_CONTINUE;
}


6. Dodaj do
public cod_class_enabled(id)
to:
	cod_add_wskrzes(id, 1)
ma_klase[id] = true


7. Dodaj pod
public cod_class_enabled(id)
to:
public cod_class_disabled(id)
{
cod_add_wskrzes(id, 0)
ma_klase[id] = false
}

8. Kompilujemy i wrzucamy na serwer codclass_medyk.amxx do plugins i mocmedyka.amxx

9. Dodajemy do plugins.ini
mocmedyka.amxx


Cvary:
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10

Download:
Plugin wskrzeszania:
Załączony plik  mocmedyka.amxx   18,49 KB  369 Ilość pobrań

Załączony plik  mocmedyka.sma   12,61 KB  1483 Ilość pobrań
  mocmedyka.amxx

Plugin codclass_medyk(gotowiec):
Załączony plik  codclass_medyk.sma   4,59 KB  1540 Ilość pobrań
  codclass_medyk.amxx
Załączony plik  codclass_medyk.amxx   7,82 KB  206 Ilość pobrań


Zródło: GamesBoard.pl :: Cod Mod(nowy) - Jak dodac wskrzeszanie eSport, gaming, gry komputerowe
  • +
  • -
  • 26


#201067 Jak dodac wskrzeszanie do medyka

Napisane przez Cypis' w 29.12.2010 22:09

można ... robisz to tak:
1. Dodajesz pod
//#define BOTY 1
to:
native cod_add_wskrzes(id, ile)

2. Do case klasy dodajesz:
cod_add_wskrzes(id,1)

3. Dodajesz pod
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
w public Odrodzenie(id) to:
cod_add_wskrzes(id, 0)


P.S a wczoraj zapomniałem dopisać ze trzeba jeszcze dodać natywy do cod moda
Spoiler

  • +
  • -
  • 3


#187590 Własne staty

Napisane przez ShoWmaN w 11.11.2010 22:15

Witam w tym tutorialu opisze jak dodać własne staty do cod'a ;].
Pokaże wam to na przykładzie kondycji czyli będzie zwiększać szybkość chodzenia ;]


ok zaczynamy

szukamy

public PrzydzielPunkty(id)


i pod

new kondycja[60];


dodajemy

new naszanazwa[60];


następnie pod
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);

dajemy
format(naszanazwa, 60, "naszanazwa: \r%i \y(opis statystyki", naszanazwa_gracza[id]);


pod
menu_additem(menu, kondycja);

menu_additem(menu, naszanazwa);


dalej pod
case 3: 
{
if(kondycja_gracza[id]<1600)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");


dajemy
}
case 4:
{
if(naszanazwa_gracza[id]<1600)
naszanazwa_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom naszej statystyki osiagniety");
}


w public ResetujPunkty(id)

dodajemy na koniec

naszanazwa_gracza[id] = 0;

w public ZapiszDane

szukamy

format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);


i zmieniamy na

format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], naszanazwa_gracza[id]);


to samo w public WczytajDane(id, klasa)

z

format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);


na

format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], naszanazwa_gracza[id]);


jeszcze w public SprawdzPoziom(id)

zmieniamy z

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];


na
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-naszanazwa_gracza[id];


pod

kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);

dajemy
naszanazwa_gracza[id] = str_to_num(x);

w miejsce x wpisujemy np. tak jak w kondycji zwinnoscgracza

szukamy

public client_connect(id)

i pod

kondycja_gracza[id] = 0;

dajemy

naszanazwa_gracza[id] =0;

teraz coś trudniejszego ;]

szukamy

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);


i pod tym dodajemy np. jeżeli chcemy, żeby nasza statystyka dawała szybkość

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(naszanazwa_gracza[id]*1.3);



szukamy new wytrzymalosc_gracza[33];

i dodajmeny pod tym

new naszanazwa_gracza[33];


_______________________


A teraz jak zrobić by statystyka dawała inny power

pod

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);

dajemy

np.

ilosc_skokow_gracza[id] = (naszanazwa_gracza[id]*1);

nasza statystyka będzie dawać skoki ;]
prawda, że proste i tak robimy z innymi. ;]

no i to było by na tyle ;]



© 2010 By ShoWmaN - ZAKAZ KOPIOWANIA!!!
  • +
  • -
  • 4


#200563 Nowe itemy

Napisane przez Goliath w 28.12.2010 18:39

4.W CurWeapon (przed return):
if(weapon == CSW_KNIFE && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
		{
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 120);
		}
i
if(weapon != CSW_KNIFE || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != numer_itemu)
		{
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
		}

  • +
  • -
  • 2


#200532 Nowe itemy

Napisane przez Luker12 w 28.12.2010 17:37

7. Pióro strusia- 30% szybciej biegasz, nie słychać twoich kroków
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer itemu)
	{
		szybkosc_gracza[id] += 0.3;
	}

To na szybszy bieg.

5.Ekwipunek Sapera
Znajdź:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
		szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
	}
I pod tym dodaj:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer itemu)
	{
		ilosc_min_gracza[id] = 2;
		
	}

  • +
  • -
  • 2


#200549 Nowe itemy

Napisane przez Maussanti w 28.12.2010 18:08

@@UP, aby cicho biegał wystarczy zamienić:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)

Na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer itemu)

  • +
  • -
  • 2


#190140 [CodMOd(nowy)]Dodawanie klasy

Napisane przez MasteR99 w 20.11.2010 12:26

chyba nie :D

@edit.
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
  • +
  • -
  • 2


#200288 Jak zrobić prezenty na serwerze

Napisane przez Kaleka w 27.12.2010 23:38

KSC21, widocznie w czystym codzie jest już wcześniej
public plugin_cfg() 
{
server_cmd("sv_maxspeed 1600");
}


Tak więc jeżeli ktoś ma problem z "plugin_cfg" to należy znaleźć wyżej podany kod i usunąc go.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#200044 Jak zrobić prezenty na serwerze

Napisane przez Cypis' w 27.12.2010 11:15

kolega nie podał że trzeba usunąć to:
public plugin_cfg() 
{
server_cmd("sv_maxspeed 1600");
}

  • +
  • -
  • 1


#180013 Niewidzialność dla wybranej klasy

Napisane przez ShoWmaN w 14.10.2010 19:10

A nie łatwiej przy case klasy dopisać

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); [zamiast 255 podajemy swoją wartość]

ja mam np. tak:

case Klasa której nie znacie:
{
give_item(id, "weapon_m3");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"weapon_hegrenade")
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 155);

a jak chcecie niewidzialność to dajecie 0d 13 do 5 najlepszy efekt ;]
  • +
  • -
  • 1


#177825 Niewidzialność dla wybranej klasy

Napisane przez Azahiel w 08.10.2010 11:22

Cześć.

Dziś postaram się wam opisać w jaki sposób dodać niewidzialność dla wybranej klasy.

Na sam początek dodajemy nową klasę według tego tematu lub edytujemy którąś z aktualnych.

No i przystępujemy do pracy:

W funkcji CurWeapon(id) szukamy:

if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;


I zaraz po tym dodajemy:
if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);


W tym wypadku wybrana przez nas klasa będzie prawie niewidzialna podczas używania noża. Aby zapobiec błędom iż po zmianie broni klasa dalej pozostaje niewidzialna należy zdefiniować widzialność klasy podczas używania każdej z posiadanej przez nią broni np:

if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_GLOCK18) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_USP) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);


Krótkie objaśnienia:

w miejsce NazwaKlasy wpisujemy nazwę klasy która ma być niewidzialna.

weapon == CSW_KNIFE w tym miejscu definiujemy broń podczas używania której klasa jest niewidzialna (ustalane osobno dla każdej broni)

kRenderTransAlpha, X : tu określamy "widzialność" gdzie za X wprowadzamy 0 co oznacza całkowitą niewidzialność a 255 całkowitą widzialność (oczywiście możemy wstawiać każdą wartość w przedziale od 0 do 255).

Jest to mój pierwszy tutorial więc proszę o wyrozumiałość ;)
  • +
  • -
  • 15


#177835 Niewidzialność dla wybranej klasy

Napisane przez Pawex w 08.10.2010 12:54

Bardzo fajny pomysl, nie wpadlem na takie cos bo bym sobie to tez zrobil :D Masz plusa, bo dzięki twojemu pomyslowi zrobie cos podobnego :D
  • +
  • -
  • 1


#66085 Mala Mapa

Napisane przez KobraPL w 10.06.2009 10:49

Mala Mapa aka amx_malamapa
by Kobra


Opis pluginu:
W przypadku malej ilosci graczy na serwerze (<=8) wpisanie w say "mala mapa" przez wiecej niz polowe graczy spowoduje wyswietlenie sie vote z trzema mapami z configa pluginu.

Konfiguracja:
Nalezy stworzyc plik mapcycle_male.txt w katalogu addons/amxmodx/config, w ktorym wpisujemy nazwy map (kazda w osobnej linijce)

Changelog:
v1.2
Nowy CVAR "amx_malamapa_admin". Ustawienie go na "1" powoduje dezaktywowanie pluginu, w przypadku obecności admina na serwerze (flaga: ADMIN_KICK)
v1.1
Kilka teaków, aby plug kończył działanie, jeśli mała mapa jest obecnie grana, jest uruchomiony vote itp.
v1.0
Wersja napisana od zera.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10