Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Nowe itemy
#1
Napisano 28.12.2010 12:32
1. Scout Sniper- masz 1/2 z scouta
2. Pierscien Exp'a- za kazdego fraga dostajesz +50exp'a
3. Pióro Orla- masz mniejsza grawitacje
4. Peleryna niewidka- na nozu jestes w polowie niewidzialny
5. Ekwipunek sapera- dostajesz 2 miny
6. Tajemnica Generala- masz mniej o 20hp, ale twoje obrazenia sa wieksze o 30
Oczywiscie beda +'y, za kazda pomoc...
Dodano 28 grudzień 2010 - 15:19:
A i jeszcze:
7. Pioro strusia- 30% szybciej biegasz, nie slychac twoich krokow
#2
Napisano 28.12.2010 16:17
"Modul odrzutowy"Dodajesz przecinek.
Dodajesz:
"Scout Sniper"
Pod:
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"Dodajesz przecinek.
Dodajesz:
"Masz 1/2 z scouta"
Pod:
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
Dodajesz:
if(weapon == CSW_SCOUT)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 29 && random(2) == 1))
damage = float(health);
}
I masz item 1/2 ze scouta.

2.Pod:
"Scout Sniper"Dodajesz przecinek.
Dodajesz:
"Pierscien Exp'a"
Pod:
"Masz 1/2 z scouta"Dodajesz przecinek.
Dodajesz:
"Za kazdego fraga dostajesz +50exp'a"
Pod:
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
Dodajesz:
new bonus_doswiadczenie = 20 //Zamiast 20 wlasna ilosc expa.
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 30)
nowe_doswiadczenie += bonus_doswiadczenie
3.Pod:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}
Dodajesz
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer itemu)
set_user_gravity(id, 0.5) // Zamiast 0.5 dajesz ilośc gravitacji 0.5 to o połowę mniejsza.
6.
Pod:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}
Dodajesz:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer itemu)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] -= 20;
}
I pod:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
damage+=20;
Dodajesz:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numer itemu)
damage+=30;
Użytkownik Maussanti edytował ten post 28.12.2010 18:06
#3
Napisano 28.12.2010 17:37
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer itemu) { szybkosc_gracza[id] += 0.3; }
To na szybszy bieg.
5.Ekwipunek Sapera
Znajdź:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25) { maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50; szybkosc_gracza[id] -= 0.3; }I pod tym dodaj:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer itemu) { ilosc_min_gracza[id] = 2; }
Użytkownik Luker12 edytował ten post 28.12.2010 17:43
Zagrajcie w Klondike
#4
Napisano 28.12.2010 18:08
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
Na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer itemu)
Użytkownik Maussanti edytował ten post 28.12.2010 18:08
#5
Napisano 28.12.2010 18:39
if(weapon == CSW_KNIFE && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 120); }i
if(weapon != CSW_KNIFE || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != numer_itemu) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); }
Użytkownik Goliath edytował ten post 28.12.2010 18:41
#6
Napisano 28.12.2010 19:48
Gdzie to dokładnie jest?


IP: 91.210.130.90:27067
#7
Napisano 28.12.2010 20:32
Po:
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
#8
Napisano 29.12.2010 07:00
Proszę tu nie kopiować moich nazw itemków i zmieniać opisów! Jak chcesz mieć własnego COD'a to wymyślaj sam itemki a nie!
Ufff...... *Jak ja nie lubie tych plagiaterów*
#9
Napisano 29.12.2010 09:53
Wielkie dzięki Maussanti
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych