Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[CodMOd(nowy)]Dodawanie klasy

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 TenKtośToJa

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:39
  • Lokalizacja:goŁDAP
Offline

Napisano 19.11.2010 21:36

Witam,pokaże jak dodać nową klasę do nowego cod moda
Premium:
Otwieramy np Codclass_admiral.sma
i szukamy
new const nazwa[] = "Admiral";
Zamieniamy Admiral na naszą nazwe klasy
np.
new const nazwa[] = "GunMan";
sZUKAMY

new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const opis[]
To opis klasy
new const bronie
Broń patrz na wzór.DOdajemy wg wzoru nie jak w starym codzie.
aby dodać wiecej niz 1 broń
robimy tak
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
Dzięki MasteR99

new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
To są statystyki
sZUKAMY
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Admiral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

Zamieniamy
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
na własną flagę
Tam gdzie [Admiral] Wpisujemy w moim przypadku GunMan
Szukamy
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
Tam gdzie +10 wpisujemy jego exp za fraga;]
To chyba koniec
jest to nowy mod i jeszcze nie rozkminiłem go;]
aa I JESZCZE trzeba zmienić nazwę pliku na codclass_GunMan i skompliować.
Dopisujemy do plugins-codmod.ini
codclass_GunMan.amxx
i zmieniamy mape na serwie i mamy klasę;]

Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 13.12.2010 15:15

  • +
  • -
  • 4

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 19.11.2010 21:55

a co jeśli chcemy dodać więcej niż 1 broń ^^ wyjaśnisz to użytkownikom? ^^
  • +
  • -
  • 0

#3 TenKtośToJa

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:39
  • Lokalizacja:goŁDAP
Offline

Napisano 19.11.2010 22:48

yyy.


new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
za CSW_FAMAS kasujemy ";" I DODAJEMY "," i np CSW_M4A1; chyba?;]
  • +
  • -
  • 0

#4 MasteR99

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 20.11.2010 12:26

chyba nie :D

@edit.
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;

Użytkownik MasteR99 edytował ten post 20.11.2010 12:31

  • +
  • -
  • 2
WesternMod[lllllllll] 20%





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych