Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Niewidzialność dla wybranej klasy

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Azahiel

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:44
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:B-ca
Offline

Napisano 08.10.2010 11:22

*
Popularny

Cześć.

Dziś postaram się wam opisać w jaki sposób dodać niewidzialność dla wybranej klasy.

Na sam początek dodajemy nową klasę według tego tematu lub edytujemy którąś z aktualnych.

No i przystępujemy do pracy:

W funkcji CurWeapon(id) szukamy:

if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;


I zaraz po tym dodajemy:
if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);


W tym wypadku wybrana przez nas klasa będzie prawie niewidzialna podczas używania noża. Aby zapobiec błędom iż po zmianie broni klasa dalej pozostaje niewidzialna należy zdefiniować widzialność klasy podczas używania każdej z posiadanej przez nią broni np:

if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_GLOCK18) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_USP) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);


Krótkie objaśnienia:

w miejsce NazwaKlasy wpisujemy nazwę klasy która ma być niewidzialna.

weapon == CSW_KNIFE w tym miejscu definiujemy broń podczas używania której klasa jest niewidzialna (ustalane osobno dla każdej broni)

kRenderTransAlpha, X : tu określamy "widzialność" gdzie za X wprowadzamy 0 co oznacza całkowitą niewidzialność a 255 całkowitą widzialność (oczywiście możemy wstawiać każdą wartość w przedziale od 0 do 255).

Jest to mój pierwszy tutorial więc proszę o wyrozumiałość ;)

Użytkownik Azahiel edytował ten post 08.10.2010 11:24

  • +
  • -
  • 15

#2 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.10.2010 12:54

Bardzo fajny pomysl, nie wpadlem na takie cos bo bym sobie to tez zrobil :D Masz plusa, bo dzięki twojemu pomyslowi zrobie cos podobnego :D
  • +
  • -
  • 1

#3 BaLLooN

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Boguty
Offline

Napisano 09.10.2010 15:53

Fajne, lecz mam mały problem. Jak robię wszystko według tutorialu to jak kompiluje pokazuje mi 2 ostrzeżenia. Wchodzę na serwer i jak się kogoś pytam "Jestem Widzialny" to uzyskuje odp. "Nie". Pomóżcie mi to zrobić
  • +
  • -
  • 0

#4 Azahiel

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:44
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:B-ca
Offline

Napisano 09.10.2010 17:56

Zdefiniowałeś widzialność dla poszczególnych broni? Daj sma.
  • +
  • -
  • 0

#5 Pitek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:70
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 09.10.2010 18:53

jeśli dana klasa otrzyma jakiś item to również pozostaje niewidzialna ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Azahiel

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:44
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:B-ca
Offline

Napisano 09.10.2010 20:56

Tak. Ale spokojnie można to zmienić.
  • +
  • -
  • 0

#7 BaLLooN

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Boguty
Offline

Napisano 10.10.2010 08:00

Wczoraj jakoś pokombinowałem. To tu powklejałem ,tu pousuwałem i działa ;)
  • +
  • -
  • 0

#8 ShoWmaN

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 14.10.2010 19:10

A nie łatwiej przy case klasy dopisać

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); [zamiast 255 podajemy swoją wartość]

ja mam np. tak:

case Klasa której nie znacie:
{
give_item(id, "weapon_m3");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"weapon_hegrenade")
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 155);

a jak chcecie niewidzialność to dajecie 0d 13 do 5 najlepszy efekt ;]

Użytkownik ShoWmaN edytował ten post 14.10.2010 19:11

  • +
  • -
  • 1

#9 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 298
Wszechwidzący

  • Postów:185
  • Imię:Mietek
  • Lokalizacja:Tam gdzie peyot hah :D
Offline

Napisano 14.10.2010 19:32

Poradnik jest o tym jak dać niewidzialność dla klasy gdy używa określonej broni :P
  • +
  • -
  • 0

#10 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 18.10.2010 12:30

a zamiast pisac kazdej broni zrobilem tak :

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr && weapon == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
}

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr && (weapon != CSW_KNIFE))
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
}

  • +
  • -
  • 1

#11 Batonik

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:372
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 22.10.2010 12:30

A co zrobić jeżeli dana klasa ginie z nożem, a wcześniej została wybrana inna klasa i ta wybrana klasa jest niewidzialna ?
  • +
  • -
  • 0

#12 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.10.2010 13:40

Nie ma tego buga.
  • +
  • -
  • 1

#13 Bratt

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Miechow
Offline

Napisano 20.11.2010 20:41

Dzięki za tutka +

#14 NieMaMnie

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:23
  • Steam:steam
  • Imię:Jaś
  • Lokalizacja:Miesiąc
Offline

Napisano 01.04.2011 23:39

ale można dać i tak :)
testowałem u siebie - działało

daje to w public CmdStart(id, uc_handle)



if(klasa_gracza[id] == klase_podajesz_sam)
	{
		if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
		else
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych