Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 130409104212545 dodana przez Goliath, 29.04.2011 16:30
Typ:


Szybkie rozdawanie statystyk [CoD Nowy]
130409104212545
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
public PrzydzielPunkty(id)
{
	new inteligencja[65];
	new zdrowie[60];
	new wytrzymalosc[60];
	new kondycja[60];
	new tytul[25];
	new allkondycja[60];
	new allinteligencja[60];
	new allwytrzymalosc[60];
	new allzdrowie[60];
	new kondycjaa[60];
	new wytrzymalosca[60];
	new zdrowiea[60];
	new inteligencjaa[60];
	format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
	format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
	format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
	format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
	format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
	format(allinteligencja, charsmax(allinteligencja), "Dodaj wszystko w inteligencje");
	format(allkondycja, charsmax(allkondycja), "Dodaj wszystko w kondycje");
	format(allzdrowie, charsmax(allzdrowie), "Dodaj wszystko w zdrowie");
	format(allwytrzymalosc, charsmax(allwytrzymalosc), "Dodaj wszystko w wytrzymalosc");
	format(kondycjaa, charsmax(kondycjaa), "Dodaj 10 punktow w kondycje");
	format(zdrowiea, charsmax(zdrowiea), "Dodaj 10 punktow w zdrowie");
	format(inteligencjaa, charsmax(inteligencjaa), "Dodaj 10 punktow w inteligencje");
	format(wytrzymalosca, charsmax(wytrzymalosca), "Dodaj 10 punktow w wytrzymalosc");
	new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
	menu_additem(menu, inteligencja);
	menu_additem(menu, zdrowie);
	menu_additem(menu, wytrzymalosc);
	menu_additem(menu, kondycja);
	menu_additem(menu, inteligencjaa);
	menu_additem(menu, zdrowiea);
	menu_additem(menu, wytrzymalosca);
	menu_additem(menu, kondycjaa);
	menu_additem(menu, allinteligencja);
	menu_additem(menu, allzdrowie);
	menu_additem(menu, allwytrzymalosc);
	menu_additem(menu, allkondycja);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}
 
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if(punkty_gracza[id] < 1)
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
	new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt;
	limit_int = limit_poziomu/2;
	limit_zdr = limit_poziomu/2;
	limit_kon = limit_poziomu/2;
	limit_wyt = limit_poziomu/2;
 
	switch(item) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
			{
				inteligencja_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
 
 
		}
		case 1: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
			{
				zdrowie_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
		}
		case 2: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
			{
				wytrzymalosc_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
 
		}
		case 3: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
			{
				kondycja_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
		}
		case 4: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 10)
				{
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(inteligencja_gracza[id] + 10 <= limit_int)
					{
						inteligencja_gracza[id] += 10;
						punkty_gracza[id] -= 10;
					}
					else
					{
						new punktydododania;
						punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id];
						inteligencja_gracza[id] += punktydododania;
						punkty_gracza[id] -= punktydododania;
					}
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
 
 
		}
		case 5: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 10)
				{
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(zdrowie_gracza[id] + 10 <= limit_zdr)
					{
						zdrowie_gracza[id] += 10;
						punkty_gracza[id] -= 10;
					}
					else
					{
						new punktydododania;
						punktydododania = limit_zdr - zdrowie_gracza[id];
						zdrowie_gracza[id] += punktydododania;
						punkty_gracza[id] -= punktydododania;
					}
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
		}
		case 6: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 10)
				{
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(wytrzymalosc_gracza[id] + 10 <= limit_wyt)
					{
						wytrzymalosc_gracza[id] += 10;
						punkty_gracza[id] -= 10;
					}
					else
					{
						new punktydododania;
						punktydododania = limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id];
						wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania;
						punkty_gracza[id] -= punktydododania;
					}
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
 
		}
		case 7: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 10)
				{
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(kondycja_gracza[id] + 10 <= limit_kon)
					{
						kondycja_gracza[id] += 10;
						punkty_gracza[id] -= 10;
					}
					else
					{
						new punktydododania;
						punktydododania = limit_kon - kondycja_gracza[id];
						kondycja_gracza[id] += punktydododania;
						punkty_gracza[id] -= punktydododania;
					}
				}
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
		}
		case 8: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
			{
				if(punkty_gracza[id] > limit_int - inteligencja_gracza[id])
				{
					punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + inteligencja_gracza[id] - limit_int;
					inteligencja_gracza[id] = limit_int;
				}
				else
				{
					inteligencja_gracza[id] = inteligencja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
					punkty_gracza[id] = 0;
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
 
 
		}
		case 9: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
			{
				if(punkty_gracza[id] > limit_zdr - zdrowie_gracza[id])
				{
					punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + zdrowie_gracza[id] - limit_zdr;
					zdrowie_gracza[id] = limit_zdr;
				}
				else
				{
					zdrowie_gracza[id] = zdrowie_gracza[id] + punkty_gracza[id];
					punkty_gracza[id] = 0;
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
		}
		case 10: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
			{
				if(punkty_gracza[id] > limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id])
				{
					punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + wytrzymalosc_gracza[id] - limit_wyt;
					wytrzymalosc_gracza[id] = limit_wyt;
				}
				else
				{
					wytrzymalosc_gracza[id] = wytrzymalosc_gracza[id] + punkty_gracza[id];
					punkty_gracza[id] = 0;
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
 
		}
		case 11: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
			{
				if(punkty_gracza[id] > limit_kon - kondycja_gracza[id])
				{
					punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_kon;
					kondycja_gracza[id] = limit_kon;
				}
				else
				{
					kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
					punkty_gracza[id] = 0;
				}
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
		}
	}
 
	if(punkty_gracza[id] > 0)
		PrzydzielPunkty(id);
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}