Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
KSC21
Rejestracja: 03.06.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.03.2012 17:46
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 127
- Odwiedzin: 7 038
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 26 lat
- Urodziny: Czerwiec 21, 1997
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Rawa Maz
#172632 cod i 4fun problem
Napisane przez KSC21 w 19.09.2010 16:54
Muszą go usunąć ze swojego katalogu i pobrać ten właściwy
#172534 cod i 4fun problem
Napisane przez KSC21 w 19.09.2010 12:17
#172509 cod i 4fun problem
Napisane przez KSC21 w 19.09.2010 11:32
#172505 COD 4 małe Błędy
Napisane przez KSC21 w 19.09.2010 11:28
Drobne "estetyczne" błędy, poprawiłem.
Załączone pliki
-
QTM_CodMod (2).sma 60,45 KB 80 Ilość pobrań
QTM_CodMod (2).amxx
#169371 cod problemy :/
Napisane przez KSC21 w 08.09.2010 17:06
#169317 cod problemy :/
Napisane przez KSC21 w 08.09.2010 15:17
#168098 brak vote
Napisane przez KSC21 w 04.09.2010 18:13
Hmm. Używam vote poprzez komendę:no nie ;f gdyz sadziłem ze to podstawa;p wiec mozesz dac link do tego?
amx_vote cos tak nieA u siebie znalazłem plugin tylko taki
adminvote.amxx do /amxmodx/plugins
adminvote.sma do /amxmodmenu/scripting
Edytuj plik plugins.ini i na końcu dodaj:
adminvote.amxx
Załączone pliki
-
adminvote.amxx 25,45 KB 16 Ilość pobrań
-
adminvote.sma 15,71 KB 45 Ilość pobrań
adminvote.amxx
#168022 poprawa sma
Napisane przez KSC21 w 04.09.2010 16:11
#167997 Odrodzenie
Napisane przez KSC21 w 04.09.2010 15:17
Popełniłeś 1 błąd
A powinno być:
Różnica jednego
Spoiler
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "Odrodzenie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DAMIANq"
new Odliczanie
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg","func_death","a")
}
public func_death() set_task(10.0, "r_spawn", read_data(2))
public r_spawn(id) spawn(id)
}
public UruchomOdliczanie(id) // zerzniete od hardbota
{
set_user_gravity(0, 1.0) //
Odliczanie = 10
if(task_exists(0 + 3431))
{
remove_task(0 + 3431)
}
set_task(1.0, "Koniec", 0 + 3431, _, _, "b")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Koniec()
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
show_hudmessage(0, "Za %d zostaniesz odrodzony", Odliczanie)
Odliczanie -= 1
if(Odliczanie <= 0)
{
set_user_gravity(0, 1.0);
}
}
A powinno być:
Spoiler
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "Odrodzenie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DAMIANq"
new Odliczanie
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg","func_death","a")
}
public func_death() set_task(10.0, "r_spawn", read_data(2))
public r_spawn(id) spawn(id)
public UruchomOdliczanie(id) // zerzniete od hardbota
{
set_user_gravity(0, 1.0) //
Odliczanie = 10
if(task_exists(0 + 3431))
{
remove_task(0 + 3431)
}
set_task(1.0, "Koniec", 0 + 3431, _, _, "b")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Koniec()
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
show_hudmessage(0, "Za %d zostaniesz odrodzony", Odliczanie)
Odliczanie -= 1
if(Odliczanie <= 0)
{
set_user_gravity(0, 1.0);
}
}
Różnica jednego
}na linii 22.
Załączone pliki
-
odrodzenie.sma 1,03 KB 65 Ilość pobrań
odrodzenie.amxx -
odrodzenie.amxx 2 KB 29 Ilość pobrań
#167969 poprawa sma
Napisane przez KSC21 w 04.09.2010 14:44
To nie wszystko
Coś popoprawiałem, ale jest jeszcze kilka błędów, których nie rozumiem
Aaa i w PAWN'ie nie ma polskich znaków:
Poprawiłem.
Coś popoprawiałem, ale jest jeszcze kilka błędów, których nie rozumiem
Aaa i w PAWN'ie nie ma polskich znaków:
Sierżant Pielęgniarka
Poprawiłem.
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 61,71 KB 46 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#167961 Cod Mod 4001 lvl
Napisane przez KSC21 w 04.09.2010 14:20
Łap, *.sma w załączniku.
Znajdź:
Zmień na np.:
Gdzie liczby to exp odpowiednio za zabójstwo oraz za podłożenie paki.
Na koniec musisz skompilować lokalnie. Jeśli Ci się nie uda, pisz.
Znajdź:
register_cvar("cod_killxp", "10");
register_cvar("cod_bombxp", "100");
Zmień na np.:
register_cvar("cod_killxp", "1000");
register_cvar("cod_bombxp", "10000");
Gdzie liczby to exp odpowiednio za zabójstwo oraz za podłożenie paki.
Na koniec musisz skompilować lokalnie. Jeśli Ci się nie uda, pisz.
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 99,34 KB 289 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#167752 [cod] Ciche bieganie i odpornosc na miny
Napisane przez KSC21 w 03.09.2010 23:08
Może spróbuj przypisać mu item Buty Szturmowego? Sporo tego jest na amxx.pl ;]sniper cicho biegal
Znajdź:ktoras z postaci byla odporna na miny
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24
I zamień CAŁĄ linijkę na:
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[id] == Obronca || klasa_gracza[id] == YYYYY)
Gdzie YYYYY to nazwa Twojej klasy.
Liczę na repucik
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: KSC21
- Regulamin