Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DioW - zdjęcie

DioW

Rejestracja: 30.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.10.2018 01:24
-----

#150614 Regeneracji hp z każdym zabiciem

Napisane przez Siemir w 10.07.2010 11:27

W DeathMsg pod
add_barbarian_bonus(kid)
dajesz

if(player_class[kid] == Klasa)

change_health(id,50,0,"")

  • +
  • -
  • 1


#150613 Gravitacjia na rundę

Napisane przez Siemir w 10.07.2010 11:23

Dodaj reset zmiennej na nową rundę...
  • +
  • -
  • 1


#150509 Gravitacjia na rundę

Napisane przez Siemir w 09.07.2010 20:13

1) Znajdź w prethinku
player_class[id]!=Nekromanta
i dodaj za tym
&& !jakaszmienna[id]
a przy naładowaniu ustaw na 1, a przy śmierci na 0.
2) W public set_gravitychange(id) przed
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
dodaj
		else if(jakaszmienna[id])
		{
			set_user_gravity(id,0.25*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
czy jaką tam wartość chcesz.
  • +
  • -
  • 1


#150128 Obrazki w diablo mod'zie

Napisane przez ZiuTeK w 07.07.2010 22:06

uploaduj sobie swoje obrazki na jakis hosting www i podaj sciezke do katalogu z obrazkami

diablo_dir "http://mojfastwodnlo...strike/diablo/"

cvara dodaj do amxx.cfg
  • +
  • -
  • 1


#149641 Diablo Mod w produckji

Napisane przez Siemir w 05.07.2010 20:19

1) Nad tym masz
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.78, 0.65, 0, 6.0, 3.0)
zamień to na
set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), 0.78, 0.65, 0, 6.0, 3.0)
co da zmianę kolorów co każde odświeżenie huda czyli standardowo 0.8s, jeżeli bardzo Ci to przeszkadza zmień częstotliwość taska ale nie wiem jaki to będzie miało wpływ na hud żywych graczy.
2) W public Give_Xp pod player_lvl[id]+=1 dajesz
client_cmd(id, "spk diablo/lvlup)

  • +
  • -
  • 1


#148645 Nowy item

Napisane przez Screeaam... w 01.07.2010 16:18

W

public CurWeapon(id)

Nad:
		if(player_sword[id] == 1)
		{
			
			if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SWORD_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_C4){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_HEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, HE_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_FLASHBANG){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FL_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, FL_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)  
			}
			
		}

Wstaw:

if(Twoja_Zmienna[id] == 1)
		{
			
			if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MODEL_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, MODEL_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_C4){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_HEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, HE_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_FLASHBANG){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FL_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, FL_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)  
			}
			
		}

Gdzieś na górze:

new MODEL_VIEW[]         = "models/diablomod/v_model_noza.mdl" 
new MODEL_PLAYER[]       = "models/diablomod/p_model_noza.mdl"

I do precache:

precache_model(MODEL_VIEW)     
precache_model(MODEL_PLAYER)

Powinno pójść.


#149156 pluginy do daiblo moda

Napisane przez Whitehouse w 03.07.2010 17:45

1. Przekazywanie item - Nieoficjalny polski support AMX Mod X - strona 2 (post #32)
3. Ultimate Sounds PL - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
lub Ultimate Sounds (The Original) - AlliedModders
4. Mini Bans - powód przy banowaniu, pokazanie info itd. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
lub AMXBans 6.0.0 Oryginał + Instalacja - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 3


#125857 Lista nr case przedmiotu DiabloMod 5.9l

Napisane przez Tiger_pl w 15.04.2010 05:34

Myslę ,że przyda się spis itemów odpowiadające liczbie case podaczs używania komendy w pluginie przerobionym na dawanie przedmiotu http://amxx.pl/dodat...oto-t23341.html .
Wpisując w console
amx_giveitem <nick> <nr itemu="">
przykład :
amx_giveitem Tiger_pl 32
czyli
Tiger_pl otrzymał "meekstone"
podajesz odpowiedni numer przyporządkowany do przedmiotu (poniżej lista)

case 1: "Bronze Amplifier"
case 2:"Silver Amplifier"
case 3:"Gold Amplifier"
case 4:"Vampyric Staff"
case 5:"Vampyric Amulet"
case 6:"Vampyric Scepter"
case 7:"Small bronze bag"
case 8:"Medium silver bag"
case 9:"Large gold bag"
case 10:"Small angel wings"
case 11:"Arch angel wings"
case 12:"Invisibility Rope"
case 13:"Invisibility Coat"
case 14:"Invisibility Armor"
case 15:"Firerope"
case 16:"Fire Amulet"
case 17:"Stalkers ring"
case 18: "Arabian Boots"
case 19:"Phoenix Ring"
case 20:"Sorcerers ring"
case 21:"Chaos Orb"
case 22:"Hell Orb"
case 23:"Gold statue"
case 24:"Daylight Diamond"
case 25:"Blood Diamond"
case 26:"Wheel of Fortune"
case 27:"Four leaf Clover"
case 28:"Amulet of the sun"
case 29:"Sword of the sun"
case 30:"Fireshield"
case 31:"Stealth Shoes"
case 32:"Meekstone"
case 33:"Medicine Glar"
case 34:"Medicine Totem"
case 35:"Iron Armor"
case 36:"Mitril Armor"
case 37:"Godly Armor"
case 38:"Fireball staff"
case 39:"Fireball scepter"
case 40:"Ghost Rope"
case 41:"Nicolas Eye"
case 42:"Knife Ruby"
case 43:"Lothars Edge"
case 44:"Sword"
case 45:"Magic Booster"
case 46:"Dagon I"
case 47:"Scout Extender"
case 48:"Scout Amplifier"
case 49:"Air booster"
case 50:"Iron Spikes"
case 51:"Point Booster"
case 52:"Totem amulet"
case 53:"Magic Hook"
case 54:"Darksteel Glove"
case 55:"Darksteel Gaunlet"
case 56:"Illusionists Cape"
case 57:"Techies scepter"
case 58:"Ninja ring"
case 59:"Mag ring"	
case 60:"Nekromanta ring"
case 61:"Barbarzynca ring"
case 62: "Paladyn ring"
case 63:"Mnich ring"
case 64:"Zabojca ring"	
case 65:"Flashbang necklace"	
case 66:"Chameleon"	
case 67:"Stong Armor"	
case 68:"Ultra Armor
"

Jeśli podobny opis już znajduje się na forum to proszę mój usunąć .
używając opcji "Szukaj" ja nie mogłem znaleść więc postanowiłem pomóc tym którzy nie wiedzą gdzie są opisy ( nr case ) poszczególnych przedmiotów


#137222 Jak dodać klasę by działała 2 strona? [TUTEK]

Napisane przez SoLiD w 21.05.2010 22:11

Już kilka osób miało z tym problemy, więc piszę tego tutka :D
1. Robimy 2 stronę dla 1 klasy
Spoiler


2. Dodawanie klas do 2 menu
Spoiler


Jeśli popełniłem jakiś błąd napisz :D
  • +
  • -
  • 12


#148948 Kolorowe napisy? Czy to Fake?

Napisane przez DarkGL w 02.07.2010 21:32

frajer wtf ?
to jest od menu a nie na chat w menu masz kolory
\y = zolty
\r = czerwony
\w = biały
\d = szary


eragos nie rozumiem co chcesz zrobić:)
  • +
  • -
  • 1


#148937 Kolorowe napisy? Czy to Fake?

Napisane przez Kusek w 02.07.2010 21:15

tak
r=red
y=żółty
w= biały

//ColorChat(id, GREEN,"[Cosik]^x01 A nic");
#define MAXSLOTS 32

enum Color{
YELLOW = 1, // Yellow
GREEN, // Green Color
TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
GREY, // grey
RED, // Red
BLUE, // Blue
}
new TeamName[][] = {
"",
"TERRORIST",
"CT",
"SPECTATOR"
}

public ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
{
static message[256];

switch(type)
{
case YELLOW:{ // Yellow

message[0] = 0x01;
}
case GREEN:{// Green

message[0] = 0x04;
}
default:{ // White, Red, Blue
message[0] = 0x03;
}
}
vformat(message[1], 251, msg, 4);

// Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server.
message[192] = '^0';
new team, ColorChange, index, MSG_Type;
if(!id) {
index = FindPlayer();
MSG_Type = MSG_ALL;
} else {
MSG_Type = MSG_ONE;
index = id;
}
team = get_user_team(index);
ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
if(ColorChange){
Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
}
}

ShowColorMessage(id, type, message[]){
message_begin(type, 76, _, id);
write_byte(id)
write_string(message);
message_end();
}

Team_Info(id, type, team[]){
message_begin(type, 86, _, id);
write_byte(id);
write_string(team);
message_end();
return 1;
}

ColorSelection(index, type, Color:Type){
switch(Type) {
case RED: {
return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
}
case BLUE: {
return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
}
case GREY: {
return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
}
}
return 0;
}

FindPlayer(){
new i = -1;
while(i <= MAXSLOTS){
if(is_user_connected(++i)){
return i;
}
}

return -1;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1


#148197 Łatwe dodawanie klas + nowe menu

Napisane przez G[o]Q w 29.06.2010 21:47

dopisz kolejna literke do cvara
  • +
  • -
  • 1


#129941 Pomocy Diablo i XAA.pl

Napisane przez hardbot w 30.04.2010 14:14

napisz do mnie na GG to rozwiążemy problem 12414195