Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DioW - zdjęcie

DioW

Rejestracja: 30.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.10.2018 01:24
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] Autorespawn z określoną liczbą żyć

18.01.2013 20:58

Witam, problem mam następujący.
Próbuję napisać spawnera który tak:
-Osoba która wejdzie w trakcie rundy nie spawni się (widzi napis ze musi czekac)
-Na początku każdej rundy gracze otrzymują 3 życia (widoczne na HUDZIE)
-Każdy jak zginie respawni się (w różnych miejscach - nie tylko spawn TT&CT)
-Po 3'ch śmierciach wszystkich graczy, zaczyna się nowa runda.

No więc zrobiłem tyle:

1. Próby HUD'a
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "HUD"
#define AUTHOR "ezo"
#define VERSION "1.0"


new zycia[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0")
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");


}
public Death(id)
{
zycia[id] = zycia[id] - 1
if(zycia[id]>0){
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_connect(id){

zycia[id] = 0;

}
public NewRound(id)
{
zycia[id] = 3;
}

public pokaz_hud(id)
{

new fragi = get_user_frags(id)
new dedy = get_user_deaths(id)

if(is_user_connected(id))
{
if(zycia[id]=3){
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(id, "^n[Fragi: %i]^n[Pozostale zycia: %i]^n^n[Forum: Up-Life.eu]", fragi, zycia)
}
else{
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(id, "^n[Fragi: %i]^n[Pozostale zycia: BRAK]^n^n[Forum: Up-Life.eu]", fragi)
}
}
else
{
remove_task(id)
}

return PLUGIN_HANDLED
}
public client_putinserver(id)
{
set_task(0.04, "pokaz_hud", id,_,_,"b");
}



2. Próby Respa + HUDA
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "One in The Chamber"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "diow"

new zycia[33];
new maxPlayers;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg","func_death","a")
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
}
public client_putinserver(id)
{
set_task(0.04, "pokaz_hud", id,_,_,"b");
zycia[id]=0;
}

public PoczatekRundy()
{
for(new i=1; i<=maxPlayers; ++i)
{
if(is_user_connected(i))
{
zycia[i]=3;
}
}
}

public func_death(){
set_task(3.0, "r_spawn", read_data(2))
}

public r_spawn(id){
spawn(id)
}

public pokaz_hud(id)
{
new fragi = get_user_frags(id)
if(is_user_connected(id))
{
if(zycia[id]>0){
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(id, "^n[Fragi: %i]^n[Pozostale zycia: %i]^n^n[Forum: xxxx]", fragi, zycia)
}
else{
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(id, "^n[Fragi: %i]^n[Pozostale zycia: BRAK]^n^n[Forum: xxxx]", fragi)
}
}
else
{
remove_task(id)
}

return PLUGIN_HANDLED
}


I mam 2 w zasadzie problemy, pierwszy to taki iż jak zrobić żeby gracz który wchodzi miał zmienną "zycia[id]" na 0 -> Client_puttinserver? (nie dziala, znaczy ustawia wartość 0, a na nowej rundzie jest dalej zero)
Kolejne, to brak wyświetlania w HUDZIE, nawet jak ustawie że osoba wchodząca ma 3życia, to i tak widnieje napis BRAK.
A w Pkt. 2 respawnuje wszystkich zawsze, nie zaleznie od tego ile razy zginą (ale to wiem, bo nie ma w ogóle funkcji death, w której odejmuje wartość zycie - to umiem zrobic)

A więc mam prośbę w pomocy nad tym pluginem.
Dzięki wielkie.

Szukam pluginu pod deathmatch

11.01.2013 16:59

Witam, szukam pluginu pod deathmatch,
tylko z taką różnicą żeby każdy gracz miał np. 3 respawny. (życia)
Jeżeli zginie 3 razy, to juz nie respi się ten 4'rty raz.
*to co rundę*