Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DioW - zdjęcie

DioW

Rejestracja: 30.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.10.2018 01:24
-----

#150291 Problem z naświetlaniem Ninji? Znak widoczności!

Napisane przez DioW w 08.07.2010 19:07

Właśnie tak jest! Poto to zrobiłem!

08 lipiec 2010 - 20:08:
Napisałem rozwiązaniem tych problemów a nie z tymi problemami Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0


#150283 Problem z naświetlaniem Ninji? Znak widoczności!

Napisane przez DioW w 08.07.2010 18:19

Witam,
Jest to mój 1 tutorial którego postanowiłem napisać gdyż sam miałem bardzo duży problem z rozwiązaniem tych problemów.
Mianowicie:
Po 1. Ninja po naświetleniu nie znika automatycznie, tylko musi wcisnąć "Q" albo zmienić nóż na nóż
Po 2. Znaczek widoczności ninji co bardzo polepsza grę!
Ten tutorial usuwa bląd 1 i dodaje 2
Dołączona grafika
To co u góry ale w kolorze pomarańczowym.


Zaczynamy!

Krok 1.
Znajdujemy linijkę:
if ((get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0))

I usuwamy wszysto pod aż do linijki
//Before freeze_ended check
lub(jeżeli nie ma @up)
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca)) && is_user_alive(id)) 


Krok 2.
Dodaj pod:
if ((get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0))

To:
{
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1)
//set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1)
if(player_class[index1] == Ninja)
{
message_begin(MSG_ONE,g_msg_statusicon,{0,0,0},index1)
write_byte(2)
write_string("dmg_bio")
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
}
}


Krok 3.
Usuwamy całą funkcję un_rander

Krok 4.
Dodaj na miejsce funkcji un_rander
public un_rander(task_id){
new id = task_id - TASK_FLASH_LIGHT
if(is_user_connected(id)){
if (player_class[id] == Ninja) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15)
Display_Icon(id,0,"dmg_bio",255,0,0)
}
}


Efekt końcowy:
[...]
if ((get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0))
{
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1)
//set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1)
if(player_class[index1] == Ninja)
{
message_begin(MSG_ONE,g_msg_statusicon,{0,0,0},index1)
write_byte(2)
write_string("dmg_bio")
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
}
}


//Before freeze_ended check
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca)) && is_user_alive(id))
[...]


[...](0.5,"charge_hunter",attacker,parms,5)

public un_rander(task_id){
new id = task_id - TASK_FLASH_LIGHT
if(is_user_connected(id)){
if (player_class[id] == Ninja) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15)
Display_Icon(id,0,"dmg_bio",255,0,0)
}
}

public client_PreThink ( id )
{
[...]



Ps. W efekcie końcowym dodałem kawałek kodu za dużo abyście zobaczyli w jakim miejscu i ile klamer ma mieć dokładnie funkcja

Jeżeli wpadła jakaś literówka lub jakiś byczek to proszę o poprawienie
  • +
  • -
  • 10