Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Gravitacjia na rundę


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 DioW

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:51
  • GG:
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 09.07.2010 18:54

Mam pytanie:
Co zrobić by po załadowaniu się noża nie leciał 2 pasek?
I co zrobić żeby po załadowaniu się noża zmieniła się grawitacja postaci nawet gdy trzyma broń?

Zrobiłem postać której na początku rundy ustala gravitacjię 800
Po załadowaniu się (noza) gravitacjia zmienia się na 200
Lecz ładuje się dalej co nie daje zadnego efektu ;/
i gdy klasa z gravitka 200 zmieni noż na broń to gravitacjia jest dalej 800 ;/
Proszę o odp na pytania!
Zachęcam + ;]
  • +
  • -
  • 0

#2 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 09.07.2010 20:13

1) Znajdź w prethinku
player_class[id]!=Nekromanta
i dodaj za tym
&& !jakaszmienna[id]
a przy naładowaniu ustaw na 1, a przy śmierci na 0.
2) W public set_gravitychange(id) przed
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
dodaj
		else if(jakaszmienna[id])
		{
			set_user_gravity(id,0.25*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
czy jaką tam wartość chcesz.
  • +
  • -
  • 1

#3 DioW

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:51
  • GG:
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 09.07.2010 21:05

+ leci!
Mam pytanie jak dodać przy śmierci 0?
Jaka funkcja to śmierć?
WIem jak dodać do roundstart itp. Ale śmierć mi z bani :] Wyleciała ...
  • +
  • -
  • 0

#4 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 09.07.2010 21:45

public DeathMsg(id)
  • +
  • -
  • 0

#5 DioW

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:51
  • GG:
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.07.2010 09:42

Ok dobra,,, Pasek ładuje się 1 ale jak sie naladuje to juz w next rundzie wcale się nie ładuje...
Dodałem do public DeathMsg(id)

if (player_class[kid] == Czarny_Kultysta) jakaszmienna[id]=0


Do prethinka:

&& !jakaszmienna[id]


do set_gravitychange

else if(jakaszmienna[id])
{
set_user_gravity(id,0.25*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}


I dodalem

new jakaszmienna[33]


  • +
  • -
  • 0

#6 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 10.07.2010 11:23

Dodaj reset zmiennej na nową rundę...
  • +
  • -
  • 1

#7 DioW

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:51
  • GG:
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.07.2010 11:40

Niewiem jak dodać reset ale wiem ze nie działa gravitka 200 ;/
Dzięki proszę o close

Zrobiłem ze bez ladowania postać ma gravitke 200 ^^
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych