Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Pawex's Photo

Pawex

Rejestracja: 02.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.03.2015 21:51
*****

#186914 Gladiator Mod v1.0

Posted by AmD on 09.11.2010 17:01

Słownik nie przetłumaczył ?


Rozumiem pytanie jako: czy sprawdzałeś w słowniku?
- tak sprawdzałem na google trans, lecz nic ciekawego nie powiedział.

A czy to nie jest Sparta Mod? Bo wlasnie pare serwerow miala Sparta mod i po opisie wydaje sie bardzo podobny.

- nie to jest całkiem inny mod, a przynajmniej tak mówi Autor.
  • +
  • -
  • 1


#181827 Odpokutowanie

Posted by AmD on 20.10.2010 21:26

Prawdopodobnie Administracja będzie wymagała:

1. Napisany Poradnik/Tut Nie Zawiera błędów Ort. (wiadomo że każdy jest człowiekiem i może popełnić kilka błędów ale nie całą mase).
2. Poradnik/Tut jest estetycznie napisany (Nie zlewa się wszystko ze wszystkim itp).
3. Zawiera Cenzurę (to chyba jest jedno z ważniejszych).
4. Poradnik/Tut Jest Napisany w taki sposób by każdy mógł zrozumieć przesłanie Autora.
5. Kod/Plik który być może jest dodany nie zawiera złośliwego Kodu.
6. Kod/Plik Jest Poprawnie Napisany/Dodany/Opisany
7. Poradnik/Tut Nie Zawiera adresów do Innych For.

wiem że jest tego więcej ale to chyba jest Najbardziej cenione nie tylko przez Administrację AMXX.PL

@jeśli offtop usunąć Post bez Warna, Dziękuje.
  • +
  • -
  • 1


#181711 CoD MOD, a Diablo MOD

Posted by QTM. Peyote on 20.10.2010 17:06

Dodajesz zmienną:
new ma_latarke[33];

w plugin_init dodajesz:
register_message(get_user_msgid("Flashlight"),"event_flashlight");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)

Na dole pluginu dodajesz:
public event_flashlight(msgid, msgdst, id)
ma_latarke[id] = get_msg_arg_int(1);

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;

if(informacje_przedmiotu_gracza[host][0] != NUMER_PRZEDMIOTU || !ma_latarke[host])
return;

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

  • +
  • -
  • 4


#181536 MoneyMod v0.4a by funfel

Posted by mierzwi on 19.10.2010 19:49

Posted Image
Witam chciałbym wam przedstawić MoneyMod v0.4a, którego zrobiłem. Może dostanę od was + ;>

Opis:
Jest to mod do serverów hidenseek (ganiany/easyblock). Za zabicie zdobywamy pieniądze za które możemy coś kupić (coś w rodzaju exp moda tylko kasa).

Główne menu: Menu w którym wybieramy gdzie chcemy dalej iść.
Posted Image

Informacje o graczach: Menu w którym możemy zobaczyć kto ma jakie statystyki (jest wyświetlone wszystko oprócz informacji o broniach i nabojach).
Posted Image

Menu itemów: Możemy tu kupić ulepszenia (opis ulepszeń niżej).
Posted Image

Menu broni: Możemy tu kupić granaty lub iść do menu z poszczególnymi broniami.
Posted Image

Menu poszczególnej broni np. deagle: Kupujemy tu broń oraz amunicję do niej (automatycznie jak kupisz broń masz 1 nabój zakupiony).
Posted Image

Opis itemów:
Extra Health - za każdy punkt dostajemy więcej życia na start;
Belching Blows - szansa na odbicie ciosu;
Respawn - szansa na odrodzenie po śmierci;
FallDamage Reductor - redukuje nasze obrażenia z upadku;
Repulsive Explosive Grenade - nasz granat wybuchowy staję się bombą odpychającą;
Bonus Money - za każde zabicie etc. dostajemy bonus w postaci kasy;
Anti Freeze - odporność na smoke;
Silent Walk - ciche chodzenie;
Anti Dazzle - anty-flash;
No Pain Shock - brak spowolnienia po strzale etc.;

Opis broni:
Explosive Grenade - szansa na granaty wybuchowy;
Dazzling Grenade - szansa na granat oślepiający;
Freezing Grenade - szansa na granat zamrażający;

Deagle/Awp/Usp/Scout - szansa na daną broń;
Bullets - amunicja do danej broni;

Funkcja "ostatni terro":
W tej funkcji kiedy zostaje 1 tt i cvar jest na 1, dla terrorysty pojawia się informacja aby wpisał /last i wybrał pomocną rzecz, aby mieć szanse na wygraną, pokaże się mu takie menu:
Posted Image

Health - daje ci życie;
Armor - daje ci armor;
Chance of rebirtch for all - daje dla całego twojego teamu (tt) szanse na odrodzenie;

Możliwy jest 1 wybór.

Automatyczne konkursy:
Co jakiś czas na sayu pisze aby napisać jakieś słowo, słowa są losowane i są trudne do napisania, kto pierwszy napisze wygrywa od 10 do 50 $.

Zabieranie/dawanie kasy:
Jest funkcja która pozwala dla admina z immunitetem dawać/zabierać komuś kasę:
mm_givemoney "nick/sid/ip" "ilość"
mm_takemoney "nick/sid/ip" "ilość"


Vip:
Vip jest na flagę "r". Vip nie dostaje więcej kasy ani nic, po prostu w tabeli pisze tylko VIP tam gdzie DEAD lub Bomb.

Autor:
Autorem jestem ja (funfel).

Komendy:
/mm - wejście do gł. menu;
/money - wejście do gł. menu;
/moneymod - wejście do gł. menu;
/mymoney - wyświetlenie na sayu twojej kasy;
/last - wejście do wyboru ostatniego itemu dla ostatniego tt;
/mymoney - wyświetlenie na sayu twojej kasy;
/items - opis itemów (na prośbę tych niżej);

Cvary:
(to co po cvarze to domyślna wartość)

amx_savestyle 1 - autozapis: 1 - sid, 2 - nick, 3 - ip;
amx_headsplash 0 - zabicie przez skok na głowę;
mm_players 3 - ilu graczy musi być na serverze aby naliczało kase;
mm_firstmoney 100 - ilość kasy dla osoby która jest 1 raz na serverze;
mm_chooselast 1 - funkcja "ostatni terro";
mm_kill 40 - ilość kasy za zabicie;
mm_survive 80 - ilość kasy za przeżycie (tylko tt);
mm_winround 60 - ilość kasy za wygranie rundy (tylko ct);
mm_suicide 5 - ilość zabieranej kasy za zabicie się;
mm_cost_hp 600 - koszt życia;
mm_cost_blows 1000 - koszt odbicia ciosów;
mm_cost_respawn 3000 - koszt odrodzenia;
mm_cost_falldmg 2500 - koszt reduktora obrażeń po upadku;
mm_cost_superhe 5000 - koszt odpychającej bomby;
mm_cost_bonusmoney 7500 - koszt bonusu;
mm_cost_walk 10000 - koszt cichego chodzenia;
mm_cost_noflash 50000 - koszt anty flasha;
mm_cost_nosmoke 40000 - koszt anty frosta;
mm_cost_shock 60000 - koszt braku spolownienia np. po strzale;
mm_cost_he 750 - koszt heńka;
mm_cost_flash 400 - koszt flesza;
mm_cost_smoke 600 - koszt frosta;
mm_cost_deagle 750 - koszt deagla;
mm_cost_awp 1000 - koszt awp;
mm_cost_usp 500 - koszt usp;
mm_cost_scout 800 - koszt scouta;
mm_cost_ammo_deagle 7500 - koszt naboju do deagla;
mm_cost_ammo_awp 10000 - koszt naboju do awp;
mm_cost_ammo_usp 4000 - koszt naboju do usp;
mm_cost_ammo_scout 7500 - koszt naboju do scouta;
mm_max_health 4 - ile można dodać max do życia;
mm_max_blows 5 - ile można dodać max do odbicia ciosów;
mm_max_respawn 5 - ile można dodać max do odrodzenia;
mm_max_falldmg 8 - ile można dodać max do reduktora obrażeń po upadku;
mm_max_superhe 4 - ile można dodać max do bomby odpychającej;
mm_max_bonusmoney 4 - ile można dodać max do bonusu;
mm_max_walk 1 - ile można dodać max do cichego chodzenia;
mm_max_noflash 1 - ile można dodać max do anty flasha;
mm_max_nosmoke 2 - ile można dodać max do anty frosta;
mm_max_shock 1 - ile można dodać max do braku spowolnienia np. po strzale;
mm_max_he 5 - ile można dodać max do heńka;
mm_max_flash 5 - ile można dodać max do flasha;
mm_max_smoke 5 - ile można dodać max do frosta;
mm_max_deagle 5 - ile można dodać max do deagla;
mm_max_awp 5 - ile można dodać max do awp;
mm_max_usp 5 - ile można dodać max do usp;
mm_max_scout 5 - ile można dodać max do scouta;
mm_max_ammo_deagle 2 - ile można dodać naboi do deagla;
mm_max_ammo_awp 2 - ile można dodać naboi do awp;
mm_max_ammo_usp 3 - ile można dodać naboi do usp;
mm_max_ammo_scout 2 - ile można dodać naboi do scouta;
mm_number_health 25 - ilość dodanego życia za 1 level.;
mm_number_bonusmoney 10 - ilość dodanej kasy za 1 level;
mm_number_itemhealth 50 - ilość dodanego życia dla ostatniego tt.;
mm_number_itemarmo 250 - ilość dodanego armora dla ostatniego tt.;
mm_distance_superhe 25 - moc bomby odpychającej;
mm_chance_blows 5 - szansa na odbicie ciosu;
mm_chance_respawnt 10 - szansa na odrodzenie w tt;
mm_chance_respawnct 20 - szansa na odrodzenie w ct;
mm_chance_he 20 - szansa na wylosowanie heńka;
mm_chance_flash 20 - szansa na wylosowanie flasha;
mm_chance_smoke 20 - szansa na wylosowanie frosta;
mm_chance_deagle 5 - szansa na deagla;
mm_chance_awp 4 - szansa na awp;
mm_chance_usp 8 - szansa na usp;
mm_chance_scout 6 - szansa na scouta;
mm_chance_itemrespawn 10 - szansa dla wszystkich tt na odrodzenie;
mm_percent_falldmg 5 - procent redukowanych obrażeń po upadku;
mm_percent_nosmoke 50 - tego nie edytować.;

Natywy:
mm_get_money(id) - sprawdza ile gracz ma kasy;
mm_set_money(id, amount) - ustawia dla gracza ilość kasy (najlepiej zrobić tak)
mm_set_money(id, mm_get_money(id) + twojaliczba)


Download:
W downloadzie daje zmodyfikowany plugin frostnade, który działa pod moneymod (musisz go wgrać, inaczej anti freeze nie będzie działać). Wrzucam sma!

moneymod.amxx - załącznik;
moneymod_frostnade.amxx - załącznik;
*moneymod.sma - załącznik*;
*moneymod_frostnade.sma - załącznik*;
frostnova.mdl - załącznik;

Bugi możecie pisać tutaj. Starałem się pisać po polsku (:



Wszelkie prawa zastrzeżone - Copyright © 2010.

Attached Files




#180922 COD Item ktory blokuje trafienie w glowe

Posted by grankee on 17.10.2010 12:26

Pawex oba zapisy są poprawne, ale żaden nie spełni roli.

żeby nie dało się trafić w głowę wystarczy wykonać funkcję Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


1 - ogólne
2 - głowa
4 - klatka piersiowa
8 - brzuch
16 - lewa ręka
32 - prawa ręka
64 - lewa noga
128 - prawa noga

Tutaj ustawiamy w co może zadać obrażenia a nie w co nie może, zatem jeśli chcesz żeby nie dało się w głowę musisz zsumować wartości od klatki piersiowej w dol i taka wartosc body ustawic. Ustawiasz to raz, gdziesz w funkcji gdzie bedzie najlepiej i dziala to do odwolania.
  • +
  • -
  • 2


#180438 [QTM COD:MW Mod] Dodanie 1/x z x broni

Posted by camilost on 16.10.2010 09:04

Juzus ludzie... Ile razy już to mogę pisać? Ostatni raz piszę...

Wszystkie eventy dot. naboi (broni strzelnych - nie noża i granata dodaj w jednego wielkiego ifa: if(damagebits & DMG_BULLET),a to co Ci poniżej podałem wklej poza ifem)


	if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NR.ITEMU)
			damage = float(health);

//Widać, że wiele osób boli szukanie ; ]
  • +
  • -
  • 1


#179544 obrazenia he

Posted by grankee on 13.10.2010 14:49

plusik sam sie da?ehhh niewdzięcznicy...
  • +
  • -
  • 2


#178229 obrazenia he

Posted by grankee on 09.10.2010 11:25

Nie mam sposobności sprawdzić, ale powinno działać.


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
register_plugin("Block hegrenade TA","0.1","grankee")
RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","hook_damage")
// Add your code here...
}
public hook_takedamage(Victim, Useless, Attacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(Attacker))
return HAM_IGNORED
if(get_user_team(Victim)!=get_user_team(Attacker))
return HAM_IGNORED
if(Useless==Attacker)
return HAM_IGNORED
SetHamParamFloat(4,0.0)
return HAM_SUPERCEDE
}

  • +
  • -
  • 1


#178925 Laptop? Jaki ? :O

Posted by Change on 10.10.2010 20:32

Pawex , nadal nie rozumiesz. Nie 4MB tylko 4GB
  • +
  • -
  • 1


#178045 server

Posted by Szyfrant on 08.10.2010 20:21

Powiem Ci tak:
Temat mnie troszeczkę bawi ale się przełamię.

Zainstaluj pluginy ffa a jak się nie znasz to wgraj jakąś paczkę tu link: Gotowe paczki AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Reklamuj serwer gdzie się da. (Oczywiście nie łamiąc regulaminu)
Bądź dobrym Adminem, nie pisz w Hud co 2 zdanie, szanuj graczy zaoferuj im coś co ich przyciągnie np: VIP pluginy, rezerwację nicku bądź slota.

Pff nie no, nie wierzę, że to napisałem

Pozdr
  • +
  • -
  • 1


#177825 Niewidzialność dla wybranej klasy

Posted by Azahiel on 08.10.2010 11:22

Cześć.

Dziś postaram się wam opisać w jaki sposób dodać niewidzialność dla wybranej klasy.

Na sam początek dodajemy nową klasę według tego tematu lub edytujemy którąś z aktualnych.

No i przystępujemy do pracy:

W funkcji CurWeapon(id) szukamy:

if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;


I zaraz po tym dodajemy:
if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);


W tym wypadku wybrana przez nas klasa będzie prawie niewidzialna podczas używania noża. Aby zapobiec błędom iż po zmianie broni klasa dalej pozostaje niewidzialna należy zdefiniować widzialność klasy podczas używania każdej z posiadanej przez nią broni np:

if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_GLOCK18) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_USP) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);


Krótkie objaśnienia:

w miejsce NazwaKlasy wpisujemy nazwę klasy która ma być niewidzialna.

weapon == CSW_KNIFE w tym miejscu definiujemy broń podczas używania której klasa jest niewidzialna (ustalane osobno dla każdej broni)

kRenderTransAlpha, X : tu określamy "widzialność" gdzie za X wprowadzamy 0 co oznacza całkowitą niewidzialność a 255 całkowitą widzialność (oczywiście możemy wstawiać każdą wartość w przedziale od 0 do 255).

Jest to mój pierwszy tutorial więc proszę o wyrozumiałość ;)
  • +
  • -
  • 15


#173977 Jak zrobic itemy do QTM_CodMod

Posted by Blood Angel on 25.09.2010 07:54

Pawex, powinno być tak:

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 5);


A ty dałeś set_rendering.


#174079 czy istnieje taki plugin?

Posted by Adminek AMXX.PL on 25.09.2010 11:55

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Brak kultury

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL


#173950 Jak zrobic itemy do QTM_CodMod

Posted by camilost on 24.09.2010 23:13

Klamry mają być jak coś chcesz wsadzić do jednej siatki, czyli klamry to siatka.

Masz 2 przedmioty/rzeczy wsadzasz do siatki: if(kupilem > zakupy) { przedmiot1, przedmiot2 }
Masz jeden przedmiot/rzecz bierzesz do ręgi: if(kupilem > zakupy) przedmiot1

KPW? : d
  • +
  • -
  • 1


#173913 Jak zrobic itemy do QTM_CodMod

Posted by camilost on 24.09.2010 21:40

Stalker:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) //Za XX nr. Itemu
		set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
		set_user_health(id, 50);


Znowu pytanie: Jesteś pewien?
if....
{
set_rendering
set_user_health
}
  • +
  • -
  • 1