Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pawex - zdjęcie

Pawex

Rejestracja: 02.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.03.2015 21:51
*****

Moje tematy

Prosty Problem z set_user_money

25.10.2010 18:47

Mam taki maly problemik, strasznie prosty, ale nie umiem go rozwiazac. Chodzi o to, ze w pluginie mam pewna, liczbe i chce ja zamienic na dodatkowe pieniadze. Robie cos takiego:


new dajkase = cs_get_user_money(id)
  cs_set_user_money(dajkase, +change(id)*10)
Co tu jest zle? Mam blad w kompilatorze:
edity.sma(1726) : error 029: invalid expression, assumed zero
edity.sma(1726) : warning 215: expression has no effect
edity.sma(1726) : error 001: expected token: ";", but found "]"
edity.sma(1726) : error 029: invalid expression, assumed zero
edity.sma(1726) : fatal error 107: too many error messages on one line

To jest z lini z change


EDIT: Caly public wyglada tak.... Mowilem, ze blad jest na pewno tam :o
Spoiler

Naprawa 1/1 U Komandosa

24.09.2010 17:00

Czytalem ten temat:
Komandos nie zabija od razu z kosy (czemu ?) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

I tam Camilost. Napisal, jak naprawic tego buga, a R3X Mowil o dodaniu dodatkowego hp do zmiennej, a ja chcialbym sprobowac inaczej. Chcialem zrobic cos takiego, ze damage=hp && ap
Dokladnie to zrobilem cos takiego:
Spoiler


Pytanie Do jakis Ogarow, Co o tym myslicie?
Kompiluje sie bez bledu, ale nie mam gdzie tego przetestowac. I nie jestem pewien czy nie bedzie pokazywal za duzo plugin BulletDamage (Nazwe chyba okaleczylem, ale to szczegol :P)

Rakiety,Dynamity, I Miny w sklepie Z ogranicznikiem

21.09.2010 10:04

Dołączona grafika
Witam, Wczesniej zrobilem ogranicznik do RedBulla, a teraz pokaze wam jak dodac do sklepu do kupienia miny rakiety i dynamity, rowniez z ograniczeniem, Zrobilem jedno ograniczenie do min rakiet i dynamitow, poniewaz jestem leniem i mi sie nie chcialo robic kazdego osobno :P

Dołączona grafika
Do public Sklep(id)
Przed:
menu_display(id, menu);
To:
menu_additem(menu, "Rakiety \r[Kupujesz 3 rakiety] \yKoszt: \r5000$");
        menu_additem(menu, "Dynamity \r[Kupujesz 3 dynamity] \yKoszt: \r4000$");
        menu_additem(menu, "Miny \r[Kupujesz 3 miny] \yKoszt: \r3000$")

Na koniec sklepu dodajemy takie cos: // Po ostatnim case, i uwazaj, aby nie podwoic return PLUGIN_CONTINUE; na koncu sklepu.
Spoiler

I to tyle :P, A jesli zrobilismy juz sami rakiety, dynamity lub miny to wystarczy to:
Spoiler

Dodac przed:
Spoiler

Tylko po SprawdzPoziom(id); trzeba dodac klamre zamykajaca }

Ograniczenie RedBulla do 2 na runde

17.09.2010 18:40

Dołączona grafika
Witam, Zrobilem ogranicznik do 2 Uzyc Redbulla na runde.
Zrobilem, go poniewaz gdy sie go uzylo np. 4x w rundzie to po skoku spadalo sie 10 minut :o

Dołączona grafika
W sklepie zamieniamy to:
Spoiler

Na to:
Spoiler

I w lotto to samo, Tylko, ze tam jest to case 1.


Troche Pudru :P

26 Errorow :O

16.09.2010 23:42

Poradzilem sobie, mozna close.