Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pawex - zdjęcie

Pawex

Rejestracja: 02.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.03.2015 21:51
*****

#187373 COD MOD + DM

Napisane przez Pawex w 11.11.2010 10:38

Zainstaluj CodMod"a Oraz CSDM
Wiem sam miałem to na serwerze :)



Bardzo madry sposob.... Komandos bedzie latal z awp.....

Usun sobie z sma przedmiot morfina, jego dzialanie plus wgraj na serwer plugin respawn i juz.
  • +
  • -
  • 1


#187312 [COD]Widocznosc po x sekundach

Napisane przez Pawex w 10.11.2010 23:30

set_task(40.0, "uruchom")

public uruchom(id)
{
        if(klasa_gracza[id] == Klasa)
        {
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255)
        }
}

Chodzi mu o to :D Nie niewidoczna, tylko widoczna

Down, a ja mu twoj kod juz dalem :D Tylko poprawiony.
  • +
  • -
  • 1


#187227 Problem z grawitacją.

Napisane przez Pawex w 10.11.2010 19:55

set_user_gravity(id, 0.9);

  • +
  • -
  • 1


#184529 [QTM_COD]Ustawienie w sklepie

Napisane przez Pawex w 31.10.2010 09:47

To:
if(wytrzymalosc_itemu[id] < 100)
Na to:
if(wytrzymalosc_itemu[id] <= 80)

  • +
  • -
  • 1


#184062 [COD] Klasa z nożem.

Napisane przez Pawex w 29.10.2010 18:10

Wpisz strip wapons do case i daj mu noz.

Down, Chyba nie pytal sie jak dac mu noz... Nabijasz tylko posty, a twoim sposobem to bedzie dostawal glocka albo usp zaleznie od teamu...................
  • +
  • -
  • 1


#183982 QTM_CodMod - Problem ze skompilowaniem ;(

Napisane przez Pawex w 29.10.2010 13:23

 Jednym z błędów jest to;


if(item == Zolnierz && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
        WybierzKlase(id);
        return PLUGIN_CONTINUE;

    if(item == Weteran && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
        WybierzKlase(id);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }


Powinno być tak;

if(item == Zolnierz || item == Weteran && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
        WybierzKlase(id);
        return PLUGIN_CONTINUE;

 }


To na pewno nie powinno byc tak... Jak juz to:
if((item == Zolnierz || item == Weteran) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

  • +
  • -
  • 1


#183312 Prosty Problem z set_user_money

Napisane przez Pawex w 25.10.2010 18:47

Mam taki maly problemik, strasznie prosty, ale nie umiem go rozwiazac. Chodzi o to, ze w pluginie mam pewna, liczbe i chce ja zamienic na dodatkowe pieniadze. Robie cos takiego:


new dajkase = cs_get_user_money(id)
  cs_set_user_money(dajkase, +change(id)*10)
Co tu jest zle? Mam blad w kompilatorze:
edity.sma(1726) : error 029: invalid expression, assumed zero
edity.sma(1726) : warning 215: expression has no effect
edity.sma(1726) : error 001: expected token: ";", but found "]"
edity.sma(1726) : error 029: invalid expression, assumed zero
edity.sma(1726) : fatal error 107: too many error messages on one line

To jest z lini z change


EDIT: Caly public wyglada tak.... Mowilem, ze blad jest na pewno tam :o
Spoiler

  • +
  • -
  • -1


#182197 Klasa ninja w CodMod

Napisane przez Pawex w 22.10.2010 16:39

W case klasy broni zadnej nie dajesz, a grawitacja to set_user_gravity.

Lapaj.
Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#182127 Niewidzialność dla wybranej klasy

Napisane przez Pawex w 22.10.2010 13:40

Nie ma tego buga.
  • +
  • -
  • 1


#182112 Problem przy kompilacji.

Napisane przez Pawex w 22.10.2010 11:30

Spoiler


Wystarczy ze sobie pod:
#include <nvault>
Dopiszesz to:
#include <ColorChat>

  • +
  • -
  • 1


#182106 Problem przy kompilacji.

Napisane przez Pawex w 22.10.2010 10:18

Tylko cos z tym medykiem Ci nie wyszlo.
  • +
  • -
  • 1


#182102 Problem przy kompilacji.

Napisane przez Pawex w 22.10.2010 09:44

yyyyy.........

#include <cod>

:wstyd: :wstyd: :wstyd:



Do tego:
Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#181724 CoD MOD, a Diablo MOD

Napisane przez Pawex w 20.10.2010 17:19

A jak chcesz dac klasie to:
if(klasa_gracza[host] != KLASA || !ma_latarke[host])

P.S. dzięki Peyote, Przyda sie.


Edit. A nie trzeba przypadkiem w odrodzeniu dawac, ze latarnik ma_latarke == true? Czy true robi sie gdy ja zapali?
  • +
  • -
  • 1


#181612 usp/gloc COD MOD

Napisane przez Pawex w 20.10.2010 12:20

To mu go daj >_<
  • +
  • -
  • 1


#181604 usp/gloc COD MOD

Napisane przez Pawex w 20.10.2010 11:36

Dostaje tez noz.

W case klasy:
strip_user_weapons(id);

  • +
  • -
  • 1