Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD Item ktory blokuje trafienie w glowe


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 16.10.2010 17:41

Witam , tak jak w temacie, chciałbym się dowiedzieć jaka jest funkcja która stworzy item że nie jak ktoś trafi kogoś w głowę to nic mu hp nie zabierze.
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#2 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.10.2010 18:56

W TakeDamage pod
if(health < 2)
return HAM_IGNORED;

Dodaj
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == numer && get_user_hitzones(0,this) == 2)
return HAM_SUPERCEDE;

Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 16.10.2010 18:58

  • +
  • -
  • 3

#3 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 16.10.2010 19:00

a ja mam odrazy pytanie a jak jest funkcja ze tylko można zabić strzałem w głowę ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Night90

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 16.10.2010 19:54

Dorzucam się do prośby kolegi wyżej :>

Użytkownik Night90 edytował ten post 16.10.2010 19:54

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#5 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 16.10.2010 21:13

hmm, a jak by tak zrobi to by zadziałało ?

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == numer && !get_user_hitzones(0,this) == 2)
return HAM_SUPERCEDE;

Użytkownik patryk4815 edytował ten post 16.10.2010 21:14

  • +
  • -
  • 0

#6 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 298
Wszechwidzący

  • Postów:185
  • Imię:Mietek
  • Lokalizacja:Tam gdzie peyot hah :D
Offline

Napisano 16.10.2010 21:45

hmm, a jak by tak zrobi to by zadziałało ?
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == numer && !get_user_hitzones(0,this) == 2)                return HAM_SUPERCEDE;


bład w kompilacji, mi sie wydaje że tak

	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == numer && get_user_hitzones(0,this) != 2)
return HAM_SUPERCEDE;


:)
  • +
  • -
  • 0

#7 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.10.2010 08:43

No raczej nie tak...
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == numer && get_user_hitzones(0,this) != 2)
                return HAM_SUPERCEDE;

Tylko tak jak napisal Patryk z mala poprawka:
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == numer && !(get_user_hitzones(0,this) == 2))
                return HAM_SUPERCEDE;
I teraz bedzie sie go dalo trafic tylko w glowe.
  • +
  • -
  • 0

#8 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.10.2010 12:26

Pawex oba zapisy są poprawne, ale żaden nie spełni roli.

żeby nie dało się trafić w głowę wystarczy wykonać funkcję Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


1 - ogólne
2 - głowa
4 - klatka piersiowa
8 - brzuch
16 - lewa ręka
32 - prawa ręka
64 - lewa noga
128 - prawa noga

Tutaj ustawiamy w co może zadać obrażenia a nie w co nie może, zatem jeśli chcesz żeby nie dało się w głowę musisz zsumować wartości od klatki piersiowej w dol i taka wartosc body ustawic. Ustawiasz to raz, gdziesz w funkcji gdzie bedzie najlepiej i dziala to do odwolania.
  • +
  • -
  • 2

#9 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.10.2010 15:59

Ok dzięki za tego linka, Ale

jeśli chcesz żeby nie dało się w głowę


To mam tam dac set_user_hitzones ( id, 254)


Down Sprobuj sposobem grankee, liczba to 254

Użytkownik Pawex edytował ten post 17.10.2010 18:56

  • +
  • -
  • 0

#10 Night90

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 17.10.2010 17:19

W TakeDamage pod

if(health < 2)
return HAM_IGNORED;


Dodaj

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == numer && get_user_hitzones(0,this) == 2)
return HAM_SUPERCEDE;



Niestety ale nie działa :/
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#11 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.10.2010 22:54

Ok dzięki za tego linka, Ale

jeśli chcesz żeby nie dało się w głowę


To mam tam dac set_user_hitzones ( id, 254)


Down Sprobuj sposobem grankee, liczba to 254



Z tego co wyliczyłem to 252
  • +
  • -
  • 0

#12 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 17.10.2010 23:16

jeśli wszystkie oprócz głowy to 253 xD
  • +
  • -
  • 1

#13 Karrypto

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 18.10.2010 15:33

a jak zrobic, zeby item blokowal tylko pierwsze 3 strzaly w glowe?
  • +
  • -
  • 0

#14 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.10.2010 17:45

A wlasnie co daje te ogolne?


P.S. Ja jeszcze banie niepotrzebnie policzylem :D





A jak by zrobic cos podobnego do tego?
Spoiler

Użytkownik Pawex edytował ten post 18.10.2010 20:42

  • +
  • -
  • 0

#15 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 21.10.2010 19:12

mi żaden z podanego kodu nie działa moza zabić nie tylko strzałem w glowe nawet sa rlogi itp
P.S
ja dalem taki kod i tylko w glowe moza trafic xD

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == numer && set_user_hitzones(0, this, 2))

a zeby nie bylo moza trfic w glowe dalem tak

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == numer && set_user_hitzones(idattacker, this, 253))

Użytkownik patryk4815 edytował ten post 21.10.2010 19:46

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych