Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CoD MOD, a Diablo MOD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 RozgSzeFka

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:78
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.10.2010 00:40

Próbuje już od długiego czasu przerobić "Latarke" z diablo moda na Cod moda. Czy jest ktoś w stanie, pokazać jak powinienem to zrobić?
Moim celem jest: dodanie do postaci latarki, która umożliwiała by wykrywanie nie widzialnych.
Latarke zauważyłem w klasie-Mag w ponoć bardzo podobnym Modzie jakim jest Diablo :)

Jest to dla mnie bardzo ważne, i proszę o pomoc. Oczywiście, że się odwdzięczę ++++++, oraz posiądę wiedzę, którą będę mógł się dzielić z resztą forum.
  • +
  • -
  • 1

#2 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.10.2010 17:06

Dodajesz zmienną:
new ma_latarke[33];

w plugin_init dodajesz:
register_message(get_user_msgid("Flashlight"),"event_flashlight");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)

Na dole pluginu dodajesz:
public event_flashlight(msgid, msgdst, id)
ma_latarke[id] = get_msg_arg_int(1);

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;

if(informacje_przedmiotu_gracza[host][0] != NUMER_PRZEDMIOTU || !ma_latarke[host])
return;

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 21.10.2010 14:21

  • +
  • -
  • 4

#3 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.10.2010 17:19

A jak chcesz dac klasie to:
if(klasa_gracza[host] != KLASA || !ma_latarke[host])

P.S. dzięki Peyote, Przyda sie.


Edit. A nie trzeba przypadkiem w odrodzeniu dawac, ze latarnik ma_latarke == true? Czy true robi sie gdy ja zapali?

Użytkownik Pawex edytował ten post 21.10.2010 13:04

  • +
  • -
  • 1

#4 RozgSzeFka

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:78
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.10.2010 12:48

dodałem to w tym miejscu

new ilosc_apteczek_gracza[33];
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new Float:poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ilosc_min_gracza[33];
new ilosc_dynamitow_gracza[33];
new ilosc_skokow_gracza[33];
new ma_latarke[33];

później jak wkleiłem

public event_flashlight(id)
        ma_latarke[id] = get_msg_arg_int(1);
        
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
                return;
        
        if(informacje_przedmiotu_gracza[host][0] != [b]NUMER_PRZEDMIOTU[/b] || !ma_latarke[host])
                return;
        
        set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

i w tym miejscu zaczyna się problem.
Jeśli dobrze rozumiem to powinienem zrobić tak?

"Tarcza SWAT",//24
	"Wytrenowany Rekrut",//25
	"Pancerz Nomexowy",//26
	"Notatki Kapitana",//27
	"Modul odrzutowy",//28
        "Latarka"

i jako id wpisać 29?
(nie jest dla mnie obowiązkiem, żeby był to item, ale jak wyjdzie coś takiego jak przedmiot: nóż komandosa to nie było by źle)
tylko, że sniper miał by mieć domyślnie, tak jak komandos-nóż komandosa

załączam swoje .sma i proszę o pomoc w ustawieniu na właściwym miejscu.

a przy okazji może ktoś zobaczy dlaczego jak zrobiłem klasę "Zapierdalator" to wcale nie biega szybciej od snipera, czy komandosa :(...
mógł by mi ktoś to

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#5 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.10.2010 14:27

Poprzednia wersja nie działała, teraz zmieniłem. Może ruszy.
  • +
  • -
  • 0

#6 RozgSzeFka

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:78
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.10.2010 15:17

Nadal nie wiem co ma być w NUMER_PRZEDMIOTU, jak to ogarnąć?

tak jak napisałem posta @UP?

Użytkownik RozgSzeFka edytował ten post 21.10.2010 15:21

  • +
  • -
  • 1

#7 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.10.2010 19:32

Tak to będzie 29.
  • +
  • -
  • 1

#8 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 27.10.2010 10:31

Mam problem, przy kompilacji błąd host;/
kto pomoże?
  • +
  • -
  • 0

#9 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 172
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.10.2010 10:38

Podaj .sma i dokładne błędy z kompilatora...
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych