Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobic itemy do QTM_CodMod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bulgarian

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:95
  • GG:
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.09.2010 19:12

Elo
Mam pytanie chciałbym zrobić nowe itemy do diablo moda ale nie kapuje tego w jaki sposób i skąd wiedzieć jak np dać niewidzialność.

Chciałbym następujące itemy:

Stalker : Jest niewidzialny ale ma 50 hp.
Marzenie komandosa : Dostajesz M4 Co rundę
Deagle Master : Dostajesz deagla masz 1/1 szanse na natychmiastowe zabicie wroga.
Shotgun Pro : Dostajesz shodguna masz 1/3 szanse na natychmiastowe zabicie wroga.

Za pomoc będę wdzięczny, mogę nawet dać admina na serwie FFA/COD.

Dorzucam plik SMA Z moim cod.

Załączone pliki


Użytkownik Bulgarian edytował ten post 23.09.2010 19:14

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_3E656C_000000_D2E1B5_2E3226.png
Cs-NaBani.pl / Extreme-TS.pl


#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 24.09.2010 15:11

http://amxx.pl/qtm-c...-1x-t30586.html
i
reszta w szukajce... (W prawdzie wszystko w szukajce znadziesz...)

set_rendering
set_user_health
give_item(index, "weapon_m4a1")
  • +
  • -
  • 0

#3 Bulgarian

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:95
  • GG:
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.09.2010 17:58

czytałem to tyle że nie kapuje dalej :(

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_3E656C_000000_D2E1B5_2E3226.png
Cs-NaBani.pl / Extreme-TS.pl


#4 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 24.09.2010 19:35

Marzenie Komandosa:

Szukasz:
	"Buty Szturmowego", //1
"Podwojna Kamizelka", //2
"Wzmocniona Kamizelka", //3
"Weteran Noza", //4
"Zaskoczenie Wroga", //5
"Ninja", //6
"Morfina", //7
"Noz Komandosa", //8
"Podrecznik Szpiega", //9
"Tajemnica Generala", //10
"Bazooka", //11
"Tajemnica Wojskowa", //12
"AWP Sniper",//13
"Adrenalina",//14
"Tajemnica Rambo",//15
"Wyszkolenie Sanitarne",//16
"Kamizelka NASA",//17
"Wytrenowany Weteran",//18
"Apteczka",//19
"Eliminator Rozrzutu",//20
"Tytanowe Naboje",//21
"Naboje Pulkownika",//22
"Ogranicznik Rozrzutu",//23
"Tarcza SWAT",//24
"Wytrenowany Rekrut",//25
"Pancerz Nomexowy",//26
"Uzbrojenie",//27
"Modul odrzutowy",//28


Pod to dodajesz:
	"Buty Szturmowego", //1
"Podwojna Kamizelka", //2
"Wzmocniona Kamizelka", //3
"Weteran Noza", //4
"Zaskoczenie Wroga", //5
"Ninja", //6
"Morfina", //7
"Noz Komandosa", //8
"Podrecznik Szpiega", //9
"Tajemnica Generala", //10
"Bazooka", //11
"Tajemnica Wojskowa", //12
"AWP Sniper",//13
"Adrenalina",//14
"Tajemnica Rambo",//15
"Wyszkolenie Sanitarne",//16
"Kamizelka NASA",//17
"Wytrenowany Weteran",//18
"Apteczka",//19
"Eliminator Rozrzutu",//20
"Tytanowe Naboje",//21
"Naboje Pulkownika",//22
"Ogranicznik Rozrzutu",//23
"Tarcza SWAT",//24
"Wytrenowany Rekrut",//25
"Pancerz Nomexowy",//26
"Uzbrojenie",//27
"Modul odrzutowy",//28
"Marzenie Komandosa"


W new const opisy_przedmiotow
Szukasz:
	"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",


Pod to:
	"Co runde dostajesz M4A1"


W public Odrodzenie(id)
Szukasz:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");


Pod to:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
give_item(id, "weapon_m4a1");


W public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
Szukasz:
		case 26:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);
}


Pod to:
		case 29:
{
give_item(id, "weapon_m4a1")
}


I już masz item.

Znany jako oeN.


#5 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.09.2010 19:35

Czy my wszystko mamy robic za was ??

Marzenie Komandosa:

W public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
case XX: //Za XX nr. Itemu
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1");
		}
W public Odrodzenie(id)
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) //Za XX nr. Itemu
                give_item(id, "weapon_m4a1");
Deagl Master:
if(weapon == CSW_DEAGLE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == XX && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) //Za XX nr. Itemu
        	damage = float(health);
Szotgun Pro
if(weapon == CSW_M3 && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == XX && random_num(2, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 2) //Za XX nr. Itemu
        	damage = float(health);
Do pro dodaj jeszcze w public DajPrzedmiot(id, przedmiot) to:
case 35:
                {
                        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 2);
                }

Stalker:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) //Za XX nr. Itemu
		set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
		set_user_health(id, 50);

Użytkownik Pawex edytował ten post 24.09.2010 19:41

  • +
  • -
  • 2

#6 Bulgarian

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:95
  • GG:
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.09.2010 20:12

zrobiłem jak na instrukcji i nie mogę skompilować

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(79) : error 001: expected token: "}", but found "-string-"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(81) : error 054: unmatched closing brace
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(81) : error 010: invalid function or declaration
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(112) : error 001: expected token: "}", but found "-string-"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(113) : error 010: invalid function or declaration
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(225) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(227) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(280) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(282) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(504) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(507) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(672) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(685) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(1442) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(1443) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(1782) : warning 215: expression has no effect

5 Errors.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/phpgcCKpq.amx (compile failed).

Proszę o pomoc :(

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_3E656C_000000_D2E1B5_2E3226.png
Cs-NaBani.pl / Extreme-TS.pl


#7 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 24.09.2010 20:18

Ja zrobiłem to co ty chcesz z Shotgunem ale na Scout.

I dałem to do
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

I tam dodałem

	if(weapon == CSW_SCOUT)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29 && random_num(2, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 2)
damage = float(health);
}


Zamiast CSW_SCOUT ty masz CSW_M3 a jak do Deagla to CSW_DEAGLE.

Znany jako oeN.


#8 Bulgarian

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:95
  • GG:
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.09.2010 20:26

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(79) : error 001: expected token: "}", but found "-string-"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(81) : error 054: unmatched closing brace
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(81) : error 010: invalid function or declaration
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(112) : error 001: expected token: "}", but found "-string-"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(113) : error 010: invalid function or declaration
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(225) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(227) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(280) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(282) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(504) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(507) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(672) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(685) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(1442) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(1443) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpgcCKpq.sma(1782) : warning 215: expression has no effect

5 Errors.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/phpgcCKpq.amx (compile failed).

Pomocy :(

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_3E656C_000000_D2E1B5_2E3226.png
Cs-NaBani.pl / Extreme-TS.pl


#9 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 24.09.2010 20:29

Daj .sma...

Znany jako oeN.


#10 Bulgarian

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:95
  • GG:
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.09.2010 20:33

To jest moje sma jeszcze przed dodaniem itemków
Jak byś mógł poślij mi to w sma gotowe

Załączone pliki


Użytkownik Bulgarian edytował ten post 24.09.2010 20:34

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_3E656C_000000_D2E1B5_2E3226.png
Cs-NaBani.pl / Extreme-TS.pl


#11 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 24.09.2010 21:03

Zrobione.

Załączone pliki


Znany jako oeN.


#12 Bulgarian

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:95
  • GG:
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.09.2010 21:08

Stary dzięki !!!!

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_3E656C_000000_D2E1B5_2E3226.png
Cs-NaBani.pl / Extreme-TS.pl


#13 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 24.09.2010 21:40

Stalker:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) //Za XX nr. Itemu
		set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
		set_user_health(id, 50);


Znowu pytanie: Jesteś pewien?
if....
{
set_rendering
set_user_health
}
  • +
  • -
  • 1

#14 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.09.2010 22:50

Co ty ciagle do mnie te jestes pewien ;> Juz chyba 4 raz widze takie pytanie do mnie :P

Fuczk, Czesto tych klamr nie ma, i juz sam nie wiem kiedy maja byc, a kiedy nie :o

Użytkownik Pawex edytował ten post 24.09.2010 22:51

  • +
  • -
  • 0

#15 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 24.09.2010 23:13

Klamry mają być jak coś chcesz wsadzić do jednej siatki, czyli klamry to siatka.

Masz 2 przedmioty/rzeczy wsadzasz do siatki: if(kupilem > zakupy) { przedmiot1, przedmiot2 }
Masz jeden przedmiot/rzecz bierzesz do ręgi: if(kupilem > zakupy) przedmiot1

KPW? : d
  • +
  • -
  • 1

#16 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.09.2010 23:15

Aaaaa... Wyjasniles mi to jak starej babce w sklepie, ale to szczegol :P Wystarczylo pow, ze jak mam 1 rzecz to bez, a jak wiecej to z :P
  • +
  • -
  • 0

#17 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 25.09.2010 07:54

Pawex, powinno być tak:

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 5);


A ty dałeś set_rendering.

Znany jako oeN.


#18 Bulgarian

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:95
  • GG:
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.09.2010 16:39

Stalker

Napisze ktoś dokładnie jak to zrobić co pod co dodać PLS .

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_3E656C_000000_D2E1B5_2E3226.png
Cs-NaBani.pl / Extreme-TS.pl


#19 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.09.2010 16:45

Blood , Zapomnialo mi sie :P
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) //Za XX nr. Itemu
		{
		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
		set_user_health(id, 50);
		}

W public odrodzenie to.
A w public DajPrzedmiot to:
case XX: //Za XX nr. Itemu
		{
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
		}

Użytkownik Pawex edytował ten post 25.09.2010 18:24

  • +
  • -
  • 0

#20 Bulgarian

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:95
  • GG:
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.09.2010 17:14

dodaje tak jak napisałeś i znowu się nie da skompilować

ten sam błąd co ostatnio co ja robię źle ??
Pomocy

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
b_350_20_3E656C_000000_D2E1B5_2E3226.png
Cs-NaBani.pl / Extreme-TS.pl





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych