do zera raczej nie da sie usunac gangow z tego kodu, sql pobiera nazwe gangu oraz czlonkow gangu o ile dobrze widzialem, wiec nie usuniesz tego z sql, mozna to zrobic ale lepiej od nowa napisac kod a nie kazdemu chce sie bawic w takie przerobki. Trzeba by bylo zmienic zapytania do bazy oraz dzialanie calego pluginu moge sie mylic, ale wydaje mi sie ze w tym problem.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Kmf!p
Rejestracja: 09.02.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.12.2022 22:44





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 274
- Odwiedzin: 9 174
- Tytuł: Wszechwidzący
- Wiek: 35 lat
- Urodziny: Wrzesień 5, 1988
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
knyszyn
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Kmf!p nie posiada znajomych
#734125 Usunięcie gangów i zostawienie samego rankingu
Napisane przez Kmf!p
on 31.12.2016 15:03
#733751 Migająca wiadomośc na set_hudmessage
Napisane przez Kmf!p
on 23.12.2016 17:32
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.35, 0, 1000000.0, 2.1, 0.0, 0.0, -1)
proponuje zmienic kanal jak widzimy wyswietlanie wiadomosci jest na kanale -1 czyli wybiera automatycznie, zapewne plugin ustawia kanal taki sam jak ma cs go mod nie wiem na jakim kanale masz w go mod wyswietlanie ale najlepiej zeby byl inny niz w tym pluginie, proponuje kanal 4, jesli nadal bedzie mrygac to w cs go mod ustaw kanal 3
#733675 Sprawdze czy gracz jest niewidzialny
Napisane przez Kmf!p
on 22.12.2016 01:58
#733673 Sprawdze czy gracz jest niewidzialny
Napisane przez Kmf!p
on 22.12.2016 00:54
przy tym mam takie bledy:
static iRenderFx, iColor[4], iRenderMode, iRenderAmt; get_user_rendering(id, iRenderFx, iColor[3], iRenderMode, iRenderAmt); set_user_rendering(id, iRenderFx, iColor[0], iColor[1], iColor[2], iRenderMode, iRenderAmt);
#733671 Sprawdze czy gracz jest niewidzialny
Napisane przez Kmf!p
on 22.12.2016 00:44
#733668 Sprawdze czy gracz jest niewidzialny
Napisane przez Kmf!p
on 22.12.2016 00:28
asiap
podaj jakis przyklad zastosowania tego stocka
stock get_user_rendering(id, iRenderFx, iColor[3], iRenderMode, iRenderAmt) { static Float:fRenderColor[3], Float:fRenderAmt; iRenderFx = pev(id, pev_renderfx); pev(id, pev_rendercolor, fRenderColor); iColor[0] = floatround(fRenderColor[0]); //czerwony iColor[1] = floatround(fRenderColor[1]); //zielony iColor[2] = floatround(fRenderColor[2]); //niebieski iRenderMode = pev(id, pev_rendermode); pev(id, pev_renderamt, fRenderAmt); iRenderAmt = floatround(fRenderAmt); }
przykladowo gracz ma ustawiony rendering na 20
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
jak za pomoca tego stocka get_user_rendering podwoic wartosc renderingu z 20 na 40
#733646 Sprawdze czy gracz jest niewidzialny
Napisane przez Kmf!p
on 21.12.2016 15:24
ja sie poddaje, mozesz sprubowac podmienic to:
new render; pev(traget, pev_renderamt, render);
na to:
new Float:render; pev(traget, pev_renderamt, render);
gracze widzialni nie powinni byc naswietlani bo jest warunek:
data[1] = render; if(data[1] < 255.0)
wiec nie wiem jakim cudem ich naswietla, chyba ze zle jest pobierana wartosc "render". Ale to juz nie wiem czemu...
#733619 Szukam pluginu który blokuje latarki dla tt
Napisane przez Kmf!p
on 20.12.2016 18:16
#733606 Szukam pluginu który blokuje latarki dla tt
Napisane przez Kmf!p
on 20.12.2016 13:00
moze gracz wlancza latarke w ct i gdy go przeniesie do tt to juz nie uzywa jej dlatego omija warunek, zrobie zeby warunek wykonal sie w nowej rundzie sam ale nie wiem czy to wylaczy wlaczona latarke:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <cstrike> #define PLUGIN "TT bez latarek" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_impulse(100, "cmdImpulse100"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public ResetHUD(id) { cmdImpulse100(id); // mozna by bylo u gory to podstawic, ale na razie niech bedzie tu } public cmdImpulse100(id){ if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { // tu mozna bylo by dac warunek wylanczajacy latarke, problem w tym ze na razie nie znam takiego ;) return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; }
#733603 Szukam pluginu który blokuje latarki dla tt
Napisane przez Kmf!p
on 20.12.2016 12:06
#733597 Szukam pluginu który blokuje latarki dla tt
Napisane przez Kmf!p
on 20.12.2016 00:37
#733538 Znikające flagi na serwerze.
Napisane przez Kmf!p
on 18.12.2016 16:16
#733530 Znikające flagi na serwerze.
Napisane przez Kmf!p
on 18.12.2016 14:38
#733510 Sprawdze czy gracz jest niewidzialny
Napisane przez Kmf!p
on 17.12.2016 23:13
wedlug kodu klasa naswietla tylko nie widzialnych chyba ze zle pobiera wartosc zrobilem inaczej, ale nie wiem czy zadziala.
w tej twojej klasie jest wiecej mniejszych bledow niz tylko ten, ale poprawilem np. dhudmesage nie ma kanalow.
Załączone pliki
-
codclass_mag.sma 8,57 KB 39 Ilość pobrań
codclass_mag.amxx
#733496 Sprawdze czy gracz jest niewidzialny
Napisane przez Kmf!p
on 17.12.2016 18:48
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Kmf!p
- Regulamin