Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprawdze czy gracz jest niewidzialny


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 17.12.2016 16:53

Witam.

Mam problem z latarką ponieważ gdy naświetlimy widzialnych graczy to po x sekundach stają się niewidzialny, dlatego chce zrobić warunek, że jak jest niewidzialny może zostać naświetlony, lecz nie mam pojęcia jaki to będzie warunek.

Mam nadzieje, że zrozumiale napisałem, pozdrawiam  ^D^


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 17.12.2016 18:48

nie bardzo zrozumiale   ;)

do tego zero kodu zeby zobaczyc co mozna poprawic, ale rozumiem i juz znalazlem prawdopodobnie to o czym piszesz czyli klase Mag ;)

problem w tym ze tam jest taki warunek wiec nie wiem czemu ci nie dziala:

if(data[1] < 255.0)

Użytkownik Kmf!p edytował ten post 17.12.2016 18:56

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#3 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 17.12.2016 21:57

 

nie bardzo zrozumiale   ;)

do tego zero kodu zeby zobaczyc co mozna poprawic, ale rozumiem i juz znalazlem prawdopodobnie to o czym piszesz czyli klase Mag ;)

problem w tym ze tam jest taki warunek wiec nie wiem czemu ci nie dziala:

if(data[1] < 255.0)

Łap kod w postaci .sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 17.12.2016 23:13

wedlug kodu klasa naswietla tylko nie widzialnych chyba ze zle pobiera wartosc zrobilem inaczej, ale nie wiem czy zadziala.

w tej twojej klasie jest wiecej mniejszych bledow niz tylko ten, ale poprawilem np. dhudmesage nie ma kanalow.

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#5 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.12.2016 11:48

wedlug kodu klasa naswietla tylko nie widzialnych chyba ze zle pobiera wartosc zrobilem inaczej, ale nie wiem czy zadziala.

w tej twojej klasie jest wiecej mniejszych bledow niz tylko ten, ale poprawilem np. dhudmesage nie ma kanalow.

 

Dzięki za pomoc lecz nadal nie działa.

 

Filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=-0QFIBrLCjc&feature=youtu.be

Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 18.12.2016 11:49

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#6 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 21.12.2016 15:24

ja sie poddaje, mozesz sprubowac podmienic to:

new render;
pev(traget, pev_renderamt, render);

na to:

new Float:render;
pev(traget, pev_renderamt, render);

gracze widzialni nie powinni byc naswietlani bo jest warunek:

data[1] = render;
if(data[1] < 255.0)

wiec nie wiem jakim cudem ich naswietla, chyba ze zle jest pobierana wartosc "render". Ale to juz nie wiem czemu...


Użytkownik Kmf!p edytował ten post 21.12.2016 15:25

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#7 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.12.2016 22:31

ja sie poddaje, mozesz sprubowac podmienic to:

new render;
pev(traget, pev_renderamt, render);

na to:

new Float:render;
pev(traget, pev_renderamt, render);

gracze widzialni nie powinni byc naswietlani bo jest warunek:

data[1] = render;
if(data[1] < 255.0)

wiec nie wiem jakim cudem ich naswietla, chyba ze zle jest pobierana wartosc "render". Ale to juz nie wiem czemu...

 

Dzięki nie pomogło,  ale możesz mi powiedzieć jak zrobić aby po 30 sekundach używania latarki bateria padała, aby naładować baterie trzeba killa ( dostajemy x bateri+inta ) 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#8 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 21.12.2016 23:47

https://amxx.pl/topi...za/#entry731962


  • +
  • -
  • 1

#9 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 22.12.2016 00:28

asiap

podaj jakis przyklad zastosowania tego stocka

stock get_user_rendering(id, iRenderFx, iColor[3], iRenderMode, iRenderAmt)
{
	static Float:fRenderColor[3], Float:fRenderAmt;
	iRenderFx = pev(id, pev_renderfx);
	pev(id, pev_rendercolor, fRenderColor);
	iColor[0] = floatround(fRenderColor[0]); //czerwony
	iColor[1] = floatround(fRenderColor[1]); //zielony
	iColor[2] = floatround(fRenderColor[2]); //niebieski
	iRenderMode = pev(id, pev_rendermode);
	pev(id, pev_renderamt, fRenderAmt);
	iRenderAmt = floatround(fRenderAmt);
}

przykladowo gracz ma ustawiony rendering na 20

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);

jak za pomoca tego stocka get_user_rendering podwoic wartosc renderingu z 20 na 40


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#10 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 22.12.2016 00:32

static iRenderFx, iColor[3], iRenderMode, iRenderAmt;
get_user_rendering(id, iRenderFx, iColor[3], iRenderMode, iRenderAmt);

set_user_rendering(id, iRenderFx, iColor[0], iColor[1], iColor[2], iRenderMode, iRenderAmt * 2);
//set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, iRenderAmt * 2);

  • +
  • -
  • 1

#11 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 22.12.2016 00:44

Error: Array index out of bounds (variable "iColor") on line 47

get_user_rendering(id, iRenderFx, iColor[3], iRenderMode, iRenderAmt);

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#12 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 22.12.2016 00:48

static iRenderFx, iColor[4], iRenderMode, iRenderAmt;
get_user_rendering(id, iRenderFx, iColor[3], iRenderMode, iRenderAmt);

set_user_rendering(id, iRenderFx, iColor[0], iColor[1], iColor[2], iRenderMode, iRenderAmt * 2);
//set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, iRenderAmt * 2);

?


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#13 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 22.12.2016 00:54

przy tym mam takie bledy:

static iRenderFx, iColor[4], iRenderMode, iRenderAmt;
get_user_rendering(id, iRenderFx, iColor[3], iRenderMode, iRenderAmt);

set_user_rendering(id, iRenderFx, iColor[0], iColor[1], iColor[2], iRenderMode, iRenderAmt);
iColor[4]
Error: Array sizes do not match, or destination array is too small on line 47
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "iRenderAmt" on line 73
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "iRenderMode" on line 73
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "iRenderFx" on line 73
 
 
gdy iColor[3]
Error: Array index out of bounds (variable "iColor") on line 47
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "iRenderAmt" on line 73
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "iRenderMode" on line 73
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "iRenderFx" on line 73

Użytkownik Kmf!p edytował ten post 22.12.2016 01:04

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#14 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 22.12.2016 01:55

stock get_user_rendering(id, &iRenderFx, &iRed, &iGreen, &iBlue, &iRenderMode, &iRenderAmt)
{
	static Float:fRenderColor[3], Float:fRenderAmt;
	iRenderFx = pev(id, pev_renderfx);
	pev(id, pev_rendercolor, fRenderColor);
	iRed = floatround(fRenderColor[0]); //czerwony
	iGreen = floatround(fRenderColor[1]); //zielony
	iBlue = floatround(fRenderColor[2]); //niebieski
	iRenderMode = pev(id, pev_rendermode);
	pev(id, pev_renderamt, fRenderAmt);
	iRenderAmt = floatround(fRenderAmt);
}
static iRenderFx, iRed, iGreen, iBlue, iRenderMode, iRenderAmt;
get_user_rendering(id, iRenderFx, iRed, iGreen, iBlue, iRenderMode, iRenderAmt);

set_user_rendering(id, .amount = (iRenderAmt) * 2);

Użytkownik Asiap edytował ten post 22.12.2016 01:57

  • +
  • -
  • 1

#15 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 22.12.2016 01:58

ok, sie kompiluje a przez to tez da sie pobrac wartosc renderingu ?

pev(id, pev_renderamt)

moze jakis przyklad, bo jesli da sie to nie trzeba bedzie calego stocka wklejac.


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#16 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 22.12.2016 02:05

stock pobiera wszystkie wlasciwosci renderu (model, kolor, efekt i grubosc)

do pobrania niewidzialnosci moze sluzyc pobranie 'grubosci' oraz 'modelu'

 

pev_renderfx (int)

lub

pev_renderamt (float)


  • +
  • -
  • 1

#17 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 22.12.2016 02:20

do autora tematu sprawdz teraz te naswietlanie

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#18 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 22.12.2016 09:52

pomylka

podmien to:

static iRenderFx, iRed, iGreen, iBlue, iRenderMode, iRenderAmt;
get_user_rendering(id, iRenderFx, iRed, iGreen, iBlue, iRenderMode, iRenderAmt);

na:

static iRenderFx, iRed, iGreen, iBlue, iRenderMode, iRenderAmt;
get_user_rendering(traget, iRenderFx, iRed, iGreen, iBlue, iRenderMode, iRenderAmt);

w klasie co podalem wyzej


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#19 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.12.2016 13:10

Sprawdzę jak bedę w domu, 14;45.
Dzięki wielkie.
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#20 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.12.2016 14:49

pomylka

podmien to:

static iRenderFx, iRed, iGreen, iBlue, iRenderMode, iRenderAmt;
get_user_rendering(id, iRenderFx, iRed, iGreen, iBlue, iRenderMode, iRenderAmt);

na:

static iRenderFx, iRed, iGreen, iBlue, iRenderMode, iRenderAmt;
get_user_rendering(traget, iRenderFx, iRed, iGreen, iBlue, iRenderMode, iRenderAmt);

w klasie co podalem wyzej

 

Nadal problem występuje ;/


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych