Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kmf!p - zdjęcie

Kmf!p

Rejestracja: 09.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.12.2022 22:44
-----

#727307 Pobieranie nazwy broni CSW_

Napisane przez Linux' w 16.06.2016 12:26

Nie ma czegos takiego jak nazwa broni csw_. Nazwy typu csw_ to tylko odpowiedniki numeru id broni, ktore mozesz uzywac. Do pobrania nazwy broni uzyj get_weaponname a do pobrania id get_user_weapon.


  • +
  • -
  • 1


#727312 Pobieranie nazwy broni CSW_

Napisane przez rzeznik9871 w 16.06.2016 13:56

CSW_ to nie sa nazwy broni CSW_ to odpowieniki liczb czyli dajmy na przykład CSW_M4A1 jest liczba 10 a wiec mozesz uzyc cod_give_weapon(id,CSW_M4A1) jak i cod_give_weapon(id,10) i wyjdzie na to samo kminisz?


  • +
  • -
  • 1


#724650 Pobieranie Id gracza

Napisane przez d0naciak w 11.04.2016 21:04

Ktoś wybiera "wstaw"

case 0:
{
wstawil[id] = true;
ColorChat(id,GREEN,"Wstawil %s", name); 
}

tu usuwasz wstawiajacego

case 0:
{
for(new wstawiajacy_id = 1; wstawiajacy_id <= 32; wstawiajacy_id++)
{
if(wstawil[wstawiajacy_id])
{
get_user_name(wstawiajacy_id, wstawiajacy, charsmax(wstawiajacy));
wstawil[wstawiajacy_id] = false;
ColorChat(id,GREEN,"Zmieniles zmienna wstawil graczowi %s", wstawiajacy);
}
}
}

Pamietaj o tym że może być kilku wstawiających


  • +
  • -
  • 1


#724158 Messagemode Kod

Napisane przez grankee w 04.04.2016 02:45

public plugin_init()
{
//...
register_clcmd("ilosc","cmdIlosc")
}
public cmdIlosc(id)
{
new arg[32]
read_args(arg,31)
ile[id]=str_to_num(arg)

}

  • +
  • -
  • 1


#719023 Menu blokowanie/odblokowywanie opcji

Napisane przez ka.linux w 25.01.2016 17:49

new tytul[25];
    format(tytul, 24, "Sklep by \rKmf!p^nHajsik: %i", cs_get_user_money(id));  // Tutaj masz wpisac, ale zrobie to za ciebie
    new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Menu");

  • +
  • -
  • 1


#716511 [ROZWIĄZANE] Wynik dzielenia, jedno miejsce po przecinku

Napisane przez StoDwaJeden w 21.12.2015 15:02

new Float:staty = float(stats[1])/float(stats[0])
client_print(id, print_console, "%0.1f",staty)
 
Sprawdzałem działa

  • +
  • -
  • 2


#716529 Zmienny model, tablica 2 wymiarowa

Napisane przez Asiap w 21.12.2015 21:00

new model[3][64] = {
"model.mdl",
"model.mdl"
"model.mdl"
}

public plugin_precache()
{
for(new i; i < sizeof model; i++)
{
precache_model(model[i]);
}
}

 

enum _:WEAPONS {
glock,
usp,
deagle
}

new kills[33][WEAPONS];
new deaths[33][WEAPONS];

 

kod na szybko pisany ale bedzie dzialac


  • +
  • -
  • 2


#716542 Zmienny model, tablica 2 wymiarowa

Napisane przez Asiap w 22.12.2015 01:20

kills[id][glock]++;
kills[id][usp]++;
kills[id][deagle]++;

 
drugi model (nalezy liczyc od zera, czyli pierwszy model to 0, drugi 1 a trzeci 2 itd...)
set_pev(id, pev_viewmodel2, model[1]);


  • +
  • -
  • 2


#715627 uruchomienie opcji z menu

Napisane przez Kowalsky w 02.12.2015 23:01

Możesz spróbować użyć

PressedMenuExample(id, 0)

(na przykładzie mojego kawałka kodu)


  • +
  • -
  • 1


#715546 uruchomienie opcji z menu

Napisane przez Kowalsky w 01.12.2015 13:02

Możesz użyć tego na przykład tak:

Spoiler

 

Rejestrujesz sobie zmienną boolean i gdy warunek nie jest spełniony ustawiasz ją na true. Przy evencie sprawdzasz czy jest true i jeżeli tak to wykonujesz jakiś kod :)


  • +
  • -
  • 1


#708269 [ROZWIĄZANE] Statystyki obserwowanego/gracza

Napisane przez Alelluja w 31.07.2015 20:03

A tak ?

 

public plugin_init()
{
    register_clcmd("say /staty", "StatyMOTD");
}

public StatyMOTD(id)
{
    static motd[1501], len;
    
    len = format(motd, 1500,"<html><body bgcolor=^"#666666^">");
    len += format(motd[len], 1500-len,"<center><b><font size=6 color=#00CD00>Staty</b><hr size=1 color=#00CD00><table style=^"color:#FFFFFF;width:750%^">");
    len += format(motd[len], 1500-len,"<tr><td>staty:<td>%i<td>", staty[target]);
    len += format(motd[len], 1500-len,"</table><hr size=1 color=#00CD00><font size=3 color=#FFFFFF>Staty <font color=#00cd00> </center></body></html>");
    
    show_motd(id, motd, "Staty"); return 0;
    
}


  • +
  • -
  • 1


#707159 Zamiana true / false na tak / nie

Napisane przez Misiaczek ;c w 21.07.2015 16:30

 

Siema, jak zamienic true na tak i false na nie

 

np.

mam_noz[id] = false
mam_noz[id] = true

i chce uzyskac napis: Tak lub Nie. bo w taki sposob jak robie to zwraca 1 lub 0 to bylo do przewidzenia ;)

client_print(id , print_chat , "masz noz ? : %s " , mam_noz[ id ]);
mam_noz[ id ] ? "Tak" : "Nie"

  • +
  • -
  • 1


#704924 Taki sam level na roznych klasach

Napisane przez Rivit w 04.07.2015 09:10

Trzeba usunąć z zapisu (w kluczu nvault) nazwe klasy...

 

To chyba tyle :D


  • +
  • -
  • 1


#704928 Taki sam level na roznych klasach

Napisane przez Linux' w 04.07.2015 09:18

Trzeba usunąć z zapisu (w kluczu nvault) nazwe klasy...

 

To chyba tyle :D

 

Tyle, jezeli punky statystyk itp tez maja przechodzic na inne klasy. Jezeli nie, trzeba rozdzielic zapisywanie statystyk i zapisywanie poziomow.


  • +
  • -
  • 1


#629923 Exp Procentowy

Napisane przez sNH. w 03.04.2014 16:44

(max level - aktualny level)/maxlevel *100% => brakujący do max

aktualny level/max level *100% => Aktualny postęp

 

Zrób na zasadzie poradnika na zrobienie %. 

 

Chyba się nie walnąłem. Jak coś to poprawcie. Wzorek masz, więcej nie trzeba :P

 


  • +
  • -
  • 1