podaj sma tej klasy co ma niewidzialnosc na nozu.
zakladam ze perki maja sprawdzenie if( ma_perk[id]) przed daniem/zabraniem nie widzialnosci
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Kmf!p nie posiada znajomych
Napisane przez Kmf!p w 16.12.2016 19:56
Napisane przez Kmf!p w 16.12.2016 02:30
Napisane przez Kmf!p w 15.12.2016 23:07
czekaj juz wiem, nie spojrzalem
podmien to:
public cmdHp(id) { new msg[256] if (!SayHP) { format(msg,255, "%L", id, "DISABLED_MSG") client_color(id,msg) return PLUGIN_HANDLED } new iKiller = g_izKilled[id][KILLED_KILLER_ID] format_kill_ainfo(id, iKiller, g_sBuffer) format(msg,255,"%s", g_sBuffer) client_color( id, g_sBuffer) return PLUGIN_CONTINUE }
i to:
public client_color(id,msg[]){ new playerslist[32],playerscount//,i get_players(playerslist,playerscount,"c") while(replace(msg,255,"!W","^x01")){} while(replace(msg,255,"0x02","^x02")){} while(replace(msg,255,"!T","^x03")){} while(replace(msg,255,"!G","^x04")){} if(id==0){ message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0},id) write_byte(id) write_string(msg) message_end() } else{ message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, id) write_byte(id) write_string(msg) message_end() } }
to zostaw tak:
#define MAX_BUFFER_LENGTH 2047
wydaje mi sie ze jeszcze tu trzeba bedzie zmienic:
imsg[256] // Report stats in the chat section, if player is killed. if (KillerChat && iKiller && iKiller != id) { if (format_kill_ainfo(id, iKiller, g_sBuffer)) { format(imsg,255,"%s",g_sBuffer) client_color(id, imsg) format_kill_vinfo(id, iKiller, g_sBuffer) } format(imsg,255,"%s",g_sBuffer) client_color(id, imsg) }
Napisane przez Kmf!p w 15.12.2016 22:37
Napisane przez Kmf!p w 15.12.2016 21:51
najlepiej nie przekraczac 127 znakow, ale jesli musisz przekroczyc to to moze byc tez problemem:
#define MAX_BUFFER_LENGTH 2047 new g_sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH + 1] = "" format_kill_ainfo(id, iKiller, g_sBuffer) format(msg,127,"%s", g_sBuffer) client_color( id, g_sBuffer)
a dokladnie liczba 2047, wydaje mi sie ze tu moze lezec problem zmien na 3071 i wklej kod co podalem post wyzej, jesli nie pomoze to nie wiem
Napisane przez Kmf!p w 15.12.2016 02:30
poprostu przed daniem graczowi nowej broni wlej wyzej to:
StripWeapons(id, Primary);
czyli calosc ma wygladac mniej wiecej tak:
StripWeapons(id, Primary); give_item(id, "weapon_ak47");
usuwa to bronie ze slotu pierwszego, z drugiego slotu usuwa cos takiego:
StripWeapons(id, Secondary);
oczywiscie jesli masz wgrana biblioteke ktora podaja wyzej
uprzedzajac posta od razu napisze ze wrzucasz ja do folderu include w scripting i dziala
ta amunicie tez jakos dziwnie dodajesz pewnie dziala, ale tak chyba bylo by lepiej:
new m4a1_id; m4a1_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id); if(m4a1_id) { cs_set_weapon_ammo(m4a1_id, 30); cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90); }
aha i ludzie tu pisza o Primary czyli broniach z pierwszego slota, ale ty robisz menu z pistoletami wiec musisz uzyc Secondary, zeby usunac wczesniejszy pistolet chyba ze chcesz usuwac graczom bronie takie jak ak/m4
Napisane przez Kmf!p w 13.03.2016 14:58
Witajcie, przedstawiam wam plugin "Cleaner"
Zadaniem tego pluginu jest pozbywanie sie czitow z serwera oraz robienie im ss, nawet jesli admina niema na serwerze
Jak on dziala ? jest to polaczony/ulepszony plugin Lucia Hallucination i AimBot Detection wszystko sprowadza sie do dodania niewidzialnego bota po zabiciu i wymuszeniu strzelania u gracza gdy gracz zabije tego bota automatycznie dostaje ss i bana. Jesli mamy podejrzenia co do gracza mozemy wlaczyc/wylaczyc obserwowanie go komenda:
amx_watch nickgracza
jest tez opcja automatycznego sprawdzania jesli zostana spelnione odpowiednie warunki czyli:
gracz musi miec przynajmniej 3 fragi, musi miec fragow 3 razy wiecej niz zginiec, liczba strzalow trafionych musi byc wieksza niz 3, celnosc strzalow musi byc wieksza niz 0.6 czyli wiecej niz polowe strzalow musi trafiac przeciwnika wtedy gracz zostanie oznaczony jako obserwowany.
jest tez opcja banowania za wh czyli gdy gracz zabije wiecej niz 3 osoby przez sciane dostaje ss, oczywiscie gdy gracz zabije normalnie to zabicia sie resetuja i nalicza od nowa
plugin dziala dobrze z tym pluginem na ss http://amxx.pl/topic...edit-by-caxixi/
server_cmd("amx_screen %s 5", name)
oczywiscie mozna to zmienic dla innego pluginu w linijce ktora podalem powyzej a dokladnie to w tym "amx_screen" inny plugin ma inna ta komende amxbans ma bodajze "amx_ssban" wiec wystarczy podmienic.
Zapewne da sie jeszcze ulepszyc to ale i tak lezy u mnie na dysku i sie marnuje, a moze komus sie przyda.
Napisane przez Kmf!p w 20.12.2015 19:07
ty nie mozesz sie meczyc, a inni to moga
gdybys mial przynajmniej zarys tego pluginu, zeby tylko poprawic bo nie dziala to moze by ktos pomogl, a tak to tylko zbednie odswiezasz, bo nikt nie zechce pisac od zera pluginu i marnowac swojego czasu tylko po to zebys ty mial, bo ci sie nie chce nawet wstawic tego sma rang
mysle ze dlatego nikt tu nie odpisuje...
w sumie nawet ci nie moge cokolwiek pomoc bo nawet nie wiesz jak wyglada kod tych rang zapewne...
musialem to napisac bo po co masz marnowac czas na odswiezanie
Napisane przez Kmf!p w 12.08.2013 22:48
Napisane przez Kmf!p w 18.07.2013 13:13
Napisane przez Kmf!p w 25.01.2013 23:56
Napisane przez Kmf!p w 14.04.2012 00:52
Napisane przez Kmf!p w 02.03.2012 00:36
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Czolgista [Premium]";
new const opis[] = "Ma 6 podskoków, Nieskńczonść nababoi z XM11014,Posiada ubranie wroga.";
new const bronie = 1<<CSW_XM1014 | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 50;
new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Czolgista] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ZmienUbranie(id, 0);
skoki[id] = 6;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 6;
return FMRES_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) != CSW_XM1014 )
return;
set_user_clip(id, 31);
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}
Napisane przez Kmf!p w 18.01.2012 21:23