Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kmf!p - zdjęcie

Kmf!p

Rejestracja: 09.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.12.2022 22:44
-----

#733460 niewidzialnosc na klasie

Napisane przez Kmf!p w 16.12.2016 19:56

podaj sma tej klasy co ma niewidzialnosc na nozu.

zakladam ze perki maja sprawdzenie if( ma_perk[id]) przed daniem/zabraniem nie widzialnosci


  • +
  • -
  • 1


#733439 Nowy Śnieg / New Snow

Napisane przez Kmf!p w 16.12.2016 02:30

zalezy czy chcesz kazdemu kto nie zyje wymusic snieg ?

 

jesli tak bardzo latwo jest to zrobic wystarczy wykryc smierc gracza i zmienic komende cl_weather na 3 oczywiscie trzeba bedzie tez przy spawnie ustawic spowrotem na 0

 

 


  • +
  • -
  • 1


#733433 [ROZWIĄZANE] Problem z pluginem

Napisane przez Kmf!p w 15.12.2016 23:07

czekaj juz wiem, nie spojrzalem ;)

podmien to:

public cmdHp(id)
{
	new msg[256]
	if (!SayHP)
	{
		format(msg,255, "%L", id, "DISABLED_MSG")
		client_color(id,msg)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	new iKiller = g_izKilled[id][KILLED_KILLER_ID]
	
	
	format_kill_ainfo(id, iKiller, g_sBuffer)
	format(msg,255,"%s", g_sBuffer)
	client_color( id, g_sBuffer)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

i to:

public client_color(id,msg[]){
		new playerslist[32],playerscount//,i
		get_players(playerslist,playerscount,"c")
		while(replace(msg,255,"!W","^x01")){}
                while(replace(msg,255,"0x02","^x02")){}
                while(replace(msg,255,"!T","^x03")){}
                while(replace(msg,255,"!G","^x04")){}
		if(id==0){
			message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0},id) 
			write_byte(id)
			write_string(msg)
			message_end()
				
		}
		else{
			message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, id) 
			write_byte(id)
			write_string(msg)
			message_end()
		}
}

to zostaw tak:

#define MAX_BUFFER_LENGTH       2047

wydaje mi sie ze jeszcze tu trzeba bedzie zmienic:

imsg[256]

// Report stats in the chat section, if player is killed.
	if (KillerChat && iKiller && iKiller != id)
	{
		if (format_kill_ainfo(id, iKiller, g_sBuffer))
		{
			format(imsg,255,"%s",g_sBuffer)
			client_color(id, imsg)
			format_kill_vinfo(id, iKiller, g_sBuffer)
		}
		
		format(imsg,255,"%s",g_sBuffer)
		client_color(id, imsg)
	}


  • +
  • -
  • 1


#733430 [ROZWIĄZANE] Problem z pluginem

Napisane przez Kmf!p w 15.12.2016 22:37

moze jeszcze wiekszy buffer 4095 wpisz.

bo bylo tyle w bledzie

replace() buffer not big enough (148>=127)

a jest

replace() buffer not big enough (132>=127) 

wiec malo brakuje ;)

 

no to co wyswietla sie na say po wpisaniu /hp nie moze przekraczac 127 znakow


  • +
  • -
  • 1


#733425 [ROZWIĄZANE] Problem z pluginem

Napisane przez Kmf!p w 15.12.2016 21:51

najlepiej nie przekraczac 127 znakow, ale jesli musisz przekroczyc to to moze byc tez problemem:

#define MAX_BUFFER_LENGTH       2047

new g_sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH + 1]                = ""

format_kill_ainfo(id, iKiller, g_sBuffer)
	format(msg,127,"%s", g_sBuffer)
	client_color( id, g_sBuffer)

a dokladnie liczba 2047, wydaje mi sie ze tu moze lezec problem zmien na 3071 i wklej kod co podalem post wyzej, jesli nie pomoze to nie wiem ;)


  • +
  • -
  • 1


#733397 Usuwanie broni po wybraniu nowej

Napisane przez Kmf!p w 15.12.2016 02:30

poprostu przed daniem graczowi nowej broni wlej wyzej to:

StripWeapons(id, Primary);

czyli calosc ma wygladac mniej wiecej tak:

StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_ak47");

usuwa to bronie ze slotu pierwszego, z drugiego slotu usuwa cos takiego:

StripWeapons(id, Secondary);

oczywiscie jesli masz wgrana biblioteke ktora podaja wyzej ;)

uprzedzajac posta od razu napisze ze wrzucasz ja do folderu include w scripting i dziala ;P

 

ta amunicie tez jakos dziwnie dodajesz pewnie dziala, ale tak chyba bylo by lepiej:

new m4a1_id;

m4a1_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(m4a1_id)
{
cs_set_weapon_ammo(m4a1_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}

aha i ludzie tu pisza o Primary czyli broniach z pierwszego slota, ale ty robisz menu z pistoletami wiec musisz uzyc Secondary, zeby usunac wczesniejszy pistolet chyba ze chcesz usuwac graczom bronie takie jak ak/m4


  • +
  • -
  • 1


#733396 [ROZWIĄZANE] Model wilkołaka

Napisane przez Kmf!p w 15.12.2016 02:21

2 kolory czerwony i niebieski mysle ze wystarczy...

wszystko mozna zrobic, ale kto by mial na to czas ;)

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  wilk.rar   1,91 MB  5 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#722749 [Antyczit] Cleaner

Napisane przez Kmf!p w 13.03.2016 14:58

opis

Witajcie, przedstawiam wam plugin "Cleaner"

Zadaniem tego pluginu jest pozbywanie sie czitow z serwera oraz robienie im ss, nawet jesli admina niema na serwerze ;)

Jak on dziala ? jest to polaczony/ulepszony plugin Lucia Hallucination i AimBot Detection wszystko sprowadza sie do dodania niewidzialnego bota po zabiciu i wymuszeniu strzelania u gracza gdy gracz zabije tego bota automatycznie dostaje ss i bana. Jesli mamy podejrzenia co do gracza mozemy wlaczyc/wylaczyc obserwowanie go komenda:

amx_watch nickgracza

jest tez opcja automatycznego sprawdzania jesli zostana spelnione odpowiednie warunki czyli:

gracz musi miec przynajmniej 3 fragi, musi miec fragow 3 razy wiecej niz zginiec, liczba strzalow trafionych musi byc wieksza niz 3, celnosc strzalow musi byc wieksza niz 0.6 czyli wiecej niz polowe strzalow musi trafiac przeciwnika wtedy gracz zostanie oznaczony jako obserwowany.

 

jest tez opcja banowania za wh czyli gdy gracz zabije wiecej niz 3 osoby przez sciane dostaje ss, oczywiscie gdy gracz zabije normalnie to zabicia sie resetuja i nalicza od nowa ;)

 

plugin dziala dobrze z tym pluginem na ss http://amxx.pl/topic...edit-by-caxixi/

server_cmd("amx_screen %s 5", name)

oczywiscie mozna to zmienic dla innego pluginu w linijce ktora podalem powyzej a dokladnie to w tym "amx_screen" inny plugin ma inna ta komende amxbans ma bodajze "amx_ssban" wiec wystarczy podmienic.

 

Zapewne da sie jeszcze ulepszyc to ale i tak lezy u mnie na dysku i sie marnuje, a moze komus sie przyda.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#716483 Inny model broni od rangi.

Napisane przez Kmf!p w 20.12.2015 19:07

ty nie mozesz sie meczyc, a inni to moga ;)

gdybys mial przynajmniej zarys tego pluginu, zeby tylko poprawic bo nie dziala to moze by ktos pomogl, a tak to tylko zbednie odswiezasz, bo nikt nie zechce pisac od zera pluginu i marnowac swojego czasu tylko po to zebys ty mial, bo ci sie nie chce nawet wstawic tego sma rang  ;)

mysle ze dlatego nikt tu nie odpisuje...

w sumie nawet ci nie moge cokolwiek pomoc bo nawet nie wiesz jak wyglada kod tych rang zapewne...

musialem to napisac bo po co masz marnowac czas na odswiezanie ;)

 

 


  • +
  • -
  • 1


#562893 [ROZWIĄZANE] Cs nie zapisuje mi bindów

Napisane przez Kmf!p w 12.08.2013 22:48

bind "mouse4" "say /perk"
bind "mouse5" "say /drop"

to wklej se do cfg zmien tylko przyciski jakie chcesz i zapisz. prawym na pliku, wlasciwosci, zaznacz tylko do odczytu i gotowe. dla wszystkiego w konsoli mozesz wklepac exec config.cfg
  • +
  • -
  • 1


#556367 Jak usunąć głosowanie na czas mapy

Napisane przez Kmf!p w 18.07.2013 13:13

w serwer.cfg komenda mp_timelimit 20 - czas mapy 20 minut


  • +
  • -
  • 1


#506735 [ROZWIĄZANE] Prośba o perk Hook

Napisane przez Kmf!p w 25.01.2013 23:56

masz tu cos podobnego mozesz skorzystac: http://amxx.pl/topic...perk-spiderman/
  • +
  • -
  • 1


#396742 CoD MoD by FLK

Napisane przez Kmf!p w 14.04.2012 00:52

jak doda kamizelke to nie dziw ze obrazenia sie zmniejszaja. wiec chyba malo sie roznia te statystyki. :D

roznica moze byc w tym ze kamizelka(armor ochrania tylko klatke, brzuch) a wytrzymalosc wszystko.
  • +
  • -
  • 1


#373811 [ROZWIĄZANE] Potrzebna klasa

Napisane przez Kmf!p w 02.03.2012 00:36

5 nie dasz bo sie nieda ;P
a masz powinno dzialac, nie testowalem moze byc jedynie problem z nabojami bo w shocie mniej ale nie pamietam ile.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Czolgista [Premium]";
new const opis[] = "Ma 6 podskoków, Nieskńczonść nababoi z XM11014,Posiada ubranie wroga.";
new const bronie = 1<<CSW_XM1014 | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 50;
new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Czolgista] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ZmienUbranie(id, 0);
skoki[id] = 6;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 6;
return FMRES_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) != CSW_XM1014 )
return;

set_user_clip(id, 31);
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#351166 plugin aimbotdetect_14beta

Napisane przez Kmf!p w 18.01.2012 21:23

czy normalny gracz widzi ta postac, ktora sie pojawia nad glowa przeciwnika?
  • +
  • -
  • 1