Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bron dla danej klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
33 odpowiedzi w tym temacie

#1 Monsulito

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 30.03.2010 17:21

Jak zrobic bron dla danej klasy zeby miec ja w nastepnej rundzie.
Zrobiłem cos takego:.

case 0: 
		{	
			player_class[id] = Mag		
                        give_item((id, "weapon_deagle")
                        give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")
			give_item(id, "ammo_50ae")	
		}
Tylko w nastepnej rundzie tych broni nie ma ??. Mozna to zrobic jakos inaczej albo przerobic zeby w wszystkich rundach dostawalo sie bron + ammo??
Pozdrawiam Monsulito

Użytkownik Monsulito edytował ten post 30.03.2010 17:24

  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 30.03.2010 17:34

No trzeba podpiąć sie pod jakiś event :F

Ale ostrzegam, ze tak mozna miec wiecej niz 1 bron danego typu...
  • +
  • -
  • 0

#3 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 30.03.2010 21:16

Miczu mogłbyś bardziej wyjaśnić, tak wiem o to mi chodzi np.
M4 + AK dla danej klasy..

30 marzec 2010 - 18:14:
Moglby mi ktos zrobic na przykladzie deagla takie cos?. Ja se juz dalej poradze..

30 marzec 2010 - 21:16:
To jak pomoze ktos :)?..
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#4 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.03.2010 21:49

W
roundstart(){


Dopisz:

if(player_class[i]==TwojaKlasa) give_item(i,"weapon_deagle")


I z takim samym przykładem tylko zamiast weapon_deagle daj ammo.

#5 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 30.03.2010 22:03

Jakos nie idzie..
public RoundStart(){
	
if(player_class[id]== Mag) give_item(id,"weapon_deagle")
} // probowalem bez } i tez nie dziala
	for (new i=0; i < 33; i++){
		used_item[i] = false
		DemageTake1[i]=1
		count_jumps(i)
		give_knife(i)
		JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
		
		if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
		else g_haskit[i]=0
		
		golden_bulet[i]=0
		
		invisible_cast[i]=0
		
		ultra_armor[i]=0
		num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
		
		set_renderchange(i)
		if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
		{
			changeskin(i,0) 
		}
	}
	
	kill_all_entity("throwing_knife")
	
	Bot_Setup()		
	ghost_check = false
	check_class()
	use_addtofullpack = false
	
}

Błędy:
Error: Undefined symbol "id" on line 1196
Error: Undefined symbol "id" on line 1196
Warning: Expression has no effect on line 1196
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 1196
Error: Too many error messages on one line on line 1196

Za pomoc dam Reputacje :F

Użytkownik Monsulito edytował ten post 30.03.2010 22:04

  • +
  • -
  • 1
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.03.2010 22:13

Nie umiesz czytać, czy kopiować >.>?

Ma być:

if(player_class[i]==Mag) give_item(i,"weapon_deagle")


A nie:

if(player_class[id]== Mag) give_item(id,"weapon_deagle")


U Cb jest [id] u mnie [i]

Po drugie nie zamykaj. }

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 30.03.2010 22:14


#7 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 30.03.2010 23:16

Nie umiesz czytać, czy kopiować >.>?

Ma być:


if(player_class[i]==Mag) give_item(i,"weapon_deagle")


A nie:

if(player_class[id]== Mag) give_item(id,"weapon_deagle")


U Cb jest [id] u mnie [i]

Po drugie nie zamykaj. }


Dalej błędy :
Error: Undefined symbol "i" on line 1196
Error: Undefined symbol "i" on line 1196
Warning: Expression has no effect on line 1196
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 1196
Error: Too many error messages on one line on line 1196

Mam tak
public RoundStart(){
	if(player_class[i]==Mag) give_item(i,"weapon_deagle")
	for (new i=0; i < 33; i++){
		used_item[i] = false
		DemageTake1[i]=1
		count_jumps(i)
		give_knife(i)
		JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
		
		if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
		else g_haskit[i]=0
		
		golden_bulet[i]=0
		
		invisible_cast[i]=0
		
		ultra_armor[i]=0
		num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
		
		set_renderchange(i)
		if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
		{
			changeskin(i,0) 
		}
	}
	
	kill_all_entity("throwing_knife")
	
	Bot_Setup()		
	ghost_check = false
	check_class()
	use_addtofullpack = false
	
}
	
#if defined CHEAT
public giveitem(id)
{
	award_item(id, 25)
	return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik Monsulito edytował ten post 30.03.2010 23:17

  • +
  • -
  • 2
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#8 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 30.03.2010 23:21

Ja bym dał w petli idacej po wszystkich graczach... poza tym daj zabezpieczenie ze gracz jest zywy...
  • +
  • -
  • 1

#9 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 31.03.2010 06:28

Poradziłem se. Mozna zamknac
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#10 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.04.2010 15:06

A jak sobie poradziles bo chcialbym zrobic cos takiego do nekro
  • +
  • -
  • 0

#11 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.04.2010 15:10

W
public roundstart()
dopisz:

if(player_class[i]==Nekromanta) give_item(i,"weapon_awp")


#12 kiver

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 09.04.2010 12:30

Przepraszam że odświeżam, ale gdy dodam do

if(player_class==Sniper) give_item(i,"weapon_awp") \\ moja klasa to sniper

roundstart()

public RoundStart(){

if(player_class[i]==Sniper) give_item(i,"weapon_awp")




for (new i=0; i < 33; i++){
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

if(player_class[i] == Sniper) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

golden_bulet[i]=0

invisible_cast[i]=0

ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)


to przy kompilowaniu wyskakują errory :

/home/groups/amxmodx/tmp3/php4U5ypP.sma(1151) : error 017: undefined symbol "i"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4U5ypP.sma(1151) : error 017: undefined symbol "i"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4U5ypP.sma(1151) : warning 215: expression has no effect
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4U5ypP.sma(1151) : error 001: expected token: ";", but found ")"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4U5ypP.sma(1151) : fatal error 107: too many error messages on one line


to pomoże ktoś ;/?

[i]09 kwiecień 2010 - 13:30:

refresh

Użytkownik kiver edytował ten post 09.04.2010 11:59

  • +
  • -
  • 0

#13 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.04.2010 12:38

if(player_class[i]==Sniper) give_item(i,"weapon_awp")


#14 kiver

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 09.04.2010 13:36

Nie działa ; /

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpew0JDn.sma(1151) : error 017: undefined symbol "i"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpew0JDn.sma(1151) : error 017: undefined symbol "i"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpew0JDn.sma(1151) : warning 215: expression has no effect
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpew0JDn.sma(1151) : error 001: expected token: ";", but found ")"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpew0JDn.sma(1151) : fatal error 107: too many error messages on one line


w sma. mam tak

public RoundStart(){

if(player_class[i]==Sniper) give_item(i,"weapon_awp")
for (new i=0; i < 33; i++){
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

if(player_class[i] == Granatnik) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

golden_bulet[i]=0

invisible_cast[i]=0

ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)


  • +
  • -
  • 0

#15 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.04.2010 13:47

Mnie działa, nie wiem czemu Tobie nie >.>

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 09.04.2010 13:48


#16 kiver

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 09.04.2010 14:09

if(player_class==Sniper) give_item(i,"weapon_awp")

dodaje tak jak napisałeś i lipa ; // nie chce się skompilować ;/

[i]09 kwiecień 2010 - 15:09:

Albo mam lepszy pomysł :P Wyśle ci moje SMA. a ty mi dorzucisz tylko jeden przykład jak to zrobić, a do reszty klas ja dodam?

Użytkownik kiver edytował ten post 09.04.2010 13:58

  • +
  • -
  • 0

#17 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.04.2010 14:09

Pokaż co przy kompilacji wyskakuje. ;x

#18 kiver

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 09.04.2010 14:13

/home/groups/amxmodx/compiler3/core(0) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(2) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(3) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(4) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(5) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(6) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(7) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(8) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(10) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(11) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(12) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(13) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(14) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(15) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(16) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(17) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(18) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(19) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(20) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(22) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(23) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(24) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(25) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(26) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(27) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(28) : error 075: input line too long (after substitutions)


  • +
  • -
  • 0

#19 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.04.2010 14:28

a mozna wiedziec komu ty ta bron dajesz :?: bo z tego co widze to nikt sie po nia nie zglasza
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#20 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.04.2010 14:29

/home/groups/amxmodx/compiler3/core(0) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(2) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(3) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(4) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(5) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(6) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(7) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(8) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(10) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(11) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(12) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(13) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(14) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(15) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(16) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(17) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(18) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(19) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(20) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(22) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(23) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(24) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(25) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(26) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(27) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(28) : error 075: input line too long (after substitutions)


Linia od 0 do 28 za długa. :X

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 09.04.2010 14:30





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych