Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Książe Happy :) - zdjęcie

Książe Happy :)

Rejestracja: 14.04.2020
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.02.2022 17:04
-----

#770842 [ROZWIĄZANE] Prośba o VIP/SVIP

Napisane przez KoRrNiK w 27.02.2021 22:24

Trzymaj :) Chyba o niczym nie zapomniałem :D

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#770162 Skiny za Monety

Napisane przez Toldi w 31.01.2021 11:26

Nie mogę edytować posta bo wystepuje jakis problem z bazą to tutaj zapytam a najwyżej niech administacja usunie po otrzymaniu odpowiedzi to czy skiny powinny się zapisywać po wyjsciu z serwera i wejsciu? Bo mi zmienia skina na domyslny.

Czytałeś opis na 1 stronie??? Zapisują się po wyjściu a na wejściu wczytują. Sprawdź czy wogóle. plugin połączył się z baza danych.


  • +
  • -
  • 2


#770731 [ROZWIĄZANE] Połączenie pluginów

Napisane przez Zuzza w 22.02.2021 19:59

Kolejność hudu już sam możesz sobie zmienić :

set_hudmessage(255, 127, 0, 0.7, 0.8, 0, 6.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1);
show_hudmessage(id,"Nick: %s^nSkin: [%s]^nFragi:[%i]^nHS:[%i]^nMonety:[%i]", PlayerName[target], szPlayerSkin, KILL[id], HS[id], cod_get_user_coins(id));

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#770724 [ROZWIĄZANE] Połączenie pluginów

Napisane przez Roughster w 22.02.2021 17:48

Daj .sma monet

 

Podał w temacie.

 

Łap usunięty HUD z Systemu Monet.

 

Załączony plik  SystemMonet.sma   7,71 KB  56 Ilość pobrań
  SystemMonet.amxx


  • +
  • -
  • 1


#770722 [ROZWIĄZANE] Połączenie pluginów

Napisane przez Toldi w 22.02.2021 17:39

Daj .sma monet


  • +
  • -
  • 1


#770713 [ROZWIĄZANE] Połączenie pluginów

Napisane przez Roughster w 22.02.2021 08:50

Załączony plik  HUD (2).sma   21,78 KB  38 Ilość pobrań
  HUD (2).amxx

 

Do testu


  • +
  • -
  • 1


#770699 [ROZWIĄZANE] Połączenie pluginów

Napisane przez Roughster w 21.02.2021 18:58

Aa okej, czyli do skinów za monety dodać ilość monet oraz konto: vip/svip/zwykle?

 

Nick:
Skin:
Fragi:

HS:
Monety:

Konto:


  • +
  • -
  • 1


#770697 [ROZWIĄZANE] Połączenie pluginów

Napisane przez Roughster w 21.02.2021 18:30

HUD.sma to skiny za monety, a nie HUD.
 

Może chodzi Ci o to, aby w systemie monet dodać HUD z ilością monet?


  • +
  • -
  • 1


#735584 Kontakt do adminów

Napisane przez Robiin w 02.02.2017 16:28

opis.png
 
Plugin jest "kontunuacją" pluginu na kontakt od SpeedKilla  (https://amxx.pl/topi...akt-do-adminów/)
 
Dodane zostały: steam, ranga oraz prefix.

 

Zadziała jedynie na AMXX 1.9 i wyżej.
 
komendy.png
 
/kontakt
 
 
konfiguracja.png
 
 
Standardowa z oryginalnego działu.
cstrike/addons/amxmodx/configs/kontakt.ini
 
Nowych adminów dopisujemy według wzoru
 
"Nick" "Numer GG" "Steam" "Ranga"

np.
"aSior" "brak" "asiorrr" "Administrator serwera"
 
download.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 13


#768661 [ROZWIĄZANE] Modyfikacja hud'a

Napisane przez TafiT w 03.11.2020 01:23

Sprawdź i daj znać czy działa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#768662 [ROZWIĄZANE] Modyfikacja hud'a

Napisane przez TafiT w 03.11.2020 01:29

Poprawka, nie zarejestrowalem komendy i w spawn task'a zapomniałem zmienić. Powinno działać, w wolnym czasie mogę Ci pokazać co dokładnie zmienić żeby owy efekt osiągnąć chyba, że Cię to nie interesuje ;d

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#768659 [ROZWIĄZANE] Modyfikacja hud'a

Napisane przez TafiT w 02.11.2020 23:25

Nie rozumiem pierwszej prośby. Napisz co mam przerobić to pomogę i podeślę gotowca. Napisz do mnie gdyby mnie nie było na steam: https://steamcommuni...61198058828524/.

Zaraz dodam komendę /hud i podeślę w załączniku ale wolałbym upiec dwie pieczenie na jednym ogniu więc napisz dokładnie o co prosisz w pierwszej prośbie.


  • +
  • -
  • 1


#754490 Skiny broni (V_, P_) z zapisem MySQL / JSON.

Napisane przez Robiin w 26.12.2018 14:18

Ostatnio widuję sporo tematów związanych ze skinami, brakami w aktualnych pluginach etc, więc postanowiłem napisać plugin, w którym nie będzie kompromisów - oczywiście nie wyszło, więc dostajecie to co nawymyślałem :D .
Plugin będzie udoskonalany z biegiem czasu, a o zmianach będę informował w notatkach pod tym postem.


opis
Plugin dodaje na serwer skiny do broni, z możliwością manualnego ich wyłączenia. Plugin testowany był w stosunkowo nieznacznym stopniu, także nie polecam wrzucać go od razu na serwer publiczny, a wcześniej przetestować i zdać relację tutaj. 

 

Możliwość kupna skina in-game.

Możliwość dodania wielu flag.

Możliwość włączenia skina od fragów.

konfiguracja
Plugin posiada plik konfiguracyjny, który należy uzupełnić według wzoru:

"v model path" "p model path" "skin name" "skin access (flag)" "weapon CSW" "frags" "price"

 
gdzie:

  • v model path - ścieżka do modelu v_*.mdl, zaczynając od folderu cstrike/.
  • p model path - ścieżka do modelu p_*.dml, zaczynając od folderu cstrike/.
  • skin name - nazwa skina widniejąca w menu (max. 32 znaki, można to zmienić w kodzie).
  • skin access - dostęp do skina, plugin aktualnie obsługuje tylko jedną flagę, ale niedługo zapewne dopiszę obsługę wielu. Skin dostępny dla wszystkich graczy = 0. Flaga w wersji stringa, nie bitowej.
  • weapon CSW - index CSW_ broni, na jego bazie plugin rozpoznaje tablice dynamiczną i zapisuje do niej powyższe dane. Listę można znaleźć min. tutaj.
  • frags - ilość fragów, od których dostępny będzie skin. 0 = brak limitu poprzez fragi.
  • price - cena skina. Waluta możliwa do ustawienia w kodzie. 0 = brak limitu poprzez cenę.

 

Maksymalna ilość skinów jest domyślnie ustawiona na 32. Jeśli chcemy zwiększyć ten limit, konieczne będzie przerobienie pluginu w znacznym stopniu, natomiast idąc w dół nie ma żadnych przeszkód.
Brak limitów skinów.
 
Komendy do menu dostępne są w tablicy skinsMenuCommands. Do komend dodane będą say oraz say_team automatycznie:

// Skins menu commands.
new const skinsMenuCommands[][] =
{
	"/skiny",
	"/skins"
};

Ścieżka pliku konfiguracyjnego w stałej configFilePath.

 

inne informacje
Większość, o ile nie wszystkie 'ustawienia' kodu są w constach/define'ach u góry.

 

 

Wielkie dzięki dla AwIlLa za wszelką wiedzę, jaką się ze mną podzielił co do mysqla :) .

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 19


#767786 CS:GO Mod by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 18.07.2020 15:35

Minęły ledwie dwa dni, a w przypływie natchnienia pojawiła się wersja 2.0 Beta 3.

 

Co się zmieniło?

1. Plugin precacher został zastąpiony przez moduł metamod o większych możliwościach.

 

2. Pojawił się nowy plugin, który blokuje kupno gogli termowizyjnych i tarczy (20 modeli związanych z tarczą wyleciało także w precache).

 

3. Wszystkie modele p_ i w_ dla broni, granatów, bomby i zestawu rozbrajającego zostały zastąpione odpowiednikami z CS:GO.

Wcześniej myślałem tutaj o użyciu Entity Resource Replacement, ale ten plugin wymaga modułu Orpheu i ma swoje ograniczenia.

Jak się jednak okazało ten moduł usuwający zasoby z precache ma też możliwość ich bezpośredniego zastępowania :)

Spoiler

Spoiler

Jedyne z czym trzeba tu uważać to małe mapy, na których często leżą bronie.

Ich modele muszą być osobno zastąpione lub ich byty powinny zostać usunięte albo mapa będzie się crashować.

Alternatywnie zamiast małych map można użyć pluginu Map Blocking Walls, do czego gorąco zachęcam.

 

4. W związku z zredukowaniem liczby zasobów w precache dodana została mapa csgo_cobblestone.

Spoiler

 

5. Z pluginu statystyk usunięte zostały dźwięki. Jeśli ktoś bardzo je chce, może wgrać sobie jakąś wersję Ultimate Sounds.

 

6. Do README dodana została krótka instrukcja instalacji moda na serwerze.

 


  • +
  • -
  • 1


#767900 [ROZWIĄZANE] Edycja pluginu Nocnego Vipa

Napisane przez Rivit w 26.07.2020 19:05

#include <amxmodx>
 
#define OD_GODZINY 19
#define DO_GODZINY 8
#define FLAGA_VIP ADMIN_LEVEL_H
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
 
new bool:g_bDarmowyVip;
new g_ForwardOne;
 
public plugin_init()
{
	new szGodzina[4], iGodzina;
	
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	g_ForwardOne=CreateMultiForward("amxbans_admin_connect", ET_CONTINUE, FP_CELL);
	
	get_time("%H", szGodzina, 3);
	iGodzina = str_to_num(szGodzina);
	
	if(OD_GODZINY <= iGodzina || iGodzina < DO_GODZINY)
		g_bDarmowyVip = true;
}
 
public client_authorized(id){
	if(!g_bDarmowyVip){
		return;
	}

	set_task(1.0, "Free_VIP", id);
}
 
public client_disconnect(id){
	remove_task(id)
}
 
public Free_VIP(id)
{
	if(get_user_flags(id) & (ADMIN_LEVEL_G | FLAGA_VIP)){
		return;
	}

	set_user_flags(id, FLAGA_VIP);
	new iForwardOne;
	ExecuteForward(g_ForwardOne, iForwardOne, id);
}

  • +
  • -
  • 1