Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Skiny broni (V_, P_) z zapisem MySQL / JSON.

nowy plugin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 aSiorr

    Introwertyczny i nonszalancki śmietnik bez krzty empatii

  • Support Team

Reputacja: 864
Czempion

  • Postów:1 793
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.12.2018 14:18

*
Popularny

Ostatnio widuję sporo tematów związanych ze skinami, brakami w aktualnych pluginach etc, więc postanowiłem napisać plugin, w którym nie będzie kompromisów - oczywiście nie wyszło, więc dostajecie to co nawymyślałem :D .
Plugin będzie udoskonalany z biegiem czasu, a o zmianach będę informował w notatkach pod tym postem.


opis
Plugin dodaje na serwer skiny do broni, z możliwością manualnego ich wyłączenia. Plugin testowany był w stosunkowo nieznacznym stopniu, także nie polecam wrzucać go od razu na serwer publiczny, a wcześniej przetestować i zdać relację tutaj. 

 

Możliwość kupna skina in-game.

Możliwość dodania wielu flag.

Możliwość włączenia skina od fragów.

konfiguracja
Plugin posiada plik konfiguracyjny, który należy uzupełnić według wzoru:

"v model path" "p model path" "skin name" "skin access (flag)" "weapon CSW" "frags" "price"

 
gdzie:

  • v model path - ścieżka do modelu v_*.mdl, zaczynając od folderu cstrike/.
  • p model path - ścieżka do modelu p_*.dml, zaczynając od folderu cstrike/.
  • skin name - nazwa skina widniejąca w menu (max. 32 znaki, można to zmienić w kodzie).
  • skin access - dostęp do skina, plugin aktualnie obsługuje tylko jedną flagę, ale niedługo zapewne dopiszę obsługę wielu. Skin dostępny dla wszystkich graczy = 0. Flaga w wersji stringa, nie bitowej.
  • weapon CSW - index CSW_ broni, na jego bazie plugin rozpoznaje tablice dynamiczną i zapisuje do niej powyższe dane. Listę można znaleźć min. tutaj.
  • frags - ilość fragów, od których dostępny będzie skin. 0 = brak limitu poprzez fragi.
  • price - cena skina. Waluta możliwa do ustawienia w kodzie. 0 = brak limitu poprzez cenę.

 

Maksymalna ilość skinów jest domyślnie ustawiona na 32. Jeśli chcemy zwiększyć ten limit, konieczne będzie przerobienie pluginu w znacznym stopniu, natomiast idąc w dół nie ma żadnych przeszkód.
Brak limitów skinów.
 
Komendy do menu dostępne są w tablicy skinsMenuCommands. Do komend dodane będą say oraz say_team automatycznie:

// Skins menu commands.
new const skinsMenuCommands[][] =
{
	"/skiny",
	"/skins"
};

Ścieżka pliku konfiguracyjnego w stałej configFilePath.

 

inne informacje
Większość, o ile nie wszystkie 'ustawienia' kodu są w constach/define'ach u góry.

 

 

Wielkie dzięki dla AwIlLa za wszelką wiedzę, jaką się ze mną podzielił co do mysqla :) .


aSiorr (03.03.2019 16:29):
v1.0 - Update do AMXX 1.9, od teraz plugin nie korzysta z bazy MYSQL, tylko z JSONa. Modernizacja kodu; brackety, usunięcie zbędnego przypisywania wartości do zmiennych, pojedynczych warunków etc. Limit skinów został zniesiony całkowicie.

Załączone pliki


Użytkownik aSiorr edytował ten post 26.05.2019 21:02

  • +
  • -
  • 17

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#2 [email protected]

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:108
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
Offline

Napisano 26.12.2018 21:14

Zacnie aSiorek :ok: 


  • +
  • -
  • 0

#3 One ShooT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:118
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 08.01.2019 11:56

Ostatnio widuję sporo tematów związanych ze skinami, brakami w aktualnych pluginach etc, więc postanowiłem napisać plugin, w którym nie będzie kompromisów - oczywiście nie wyszło, więc dostajecie to co nawymyślałem :D .
Plugin będzie udoskonalany z biegiem czasu, a o zmianach będę informował w notatkach pod tym postem.
 
Uprzedzając pytania: tak, dodam możliwość wyboru pomiędzy zapisem MySQL a nvault (zastanowię się nad pójściem na kompromis i użyciem Sqlite, ale to już mniejsza).

opis
Plugin dodaje na serwer skiny do broni, z możliwością manualnego ich wyłączenia. Plugin testowany był w stosunkowo nieznacznym stopniu, także nie polecam wrzucać go od razu na serwer publiczny, a wcześniej przetestować i zdać relację tutaj. Brak możliwości kupna skina in-game, jedyną możliwością zostaje nadanie flagi na skina i sprzedaż w sklepiesms etc.

konfiguracja
Plugin posiada plik konfiguracyjny, który należy uzupełnić według wzoru:

"v model path" "p model path" "skin name" "skin access (flag)" "weapon CSW"

 
gdzie:

  • v model path - ścieżka do modelu v_*.mdl, zaczynając od folderu cstrike/.
  • p model path - ścieżka do modelu p_*.dml, zaczynając od folderu cstrike/.
  • skin name - nazwa skina widniejąca w menu (max. 32 znaki, można to zmienić w kodzie).
  • skin access - dostęp do skina, plugin aktualnie obsługuje tylko jedną flagę, ale niedługo zapewne dopiszę obsługę wielu. Skin dostępny dla wszystkich graczy = 0. Flaga w wersji stringa, nie bitowej.
  • weapon CSW - index CSW_ broni, na jego bazie plugin rozpoznaje tablice dynamiczną i zapisuje do niej powyższe dane. Listę można znaleźć min. tutaj.

Maksymalna ilość skinów jest domyślnie ustawiona na 32. Jeśli chcemy zwiększyć ten limit, konieczne będzie przerobienie pluginu w znacznym stopniu, natomiast idąc w dół nie ma żadnych przeszkód.
 
 
Komendy do menu dostępne są w tablicy skinsMenuCommands:

// Skins menu commands.
new const skinsMenuCommands[][] =
{
	"say /skiny",
	"say_team /skiny",

	"say /skins",
	"say_team /skins"
};

 
 
Dane do bazy danych uzupełnić należy w tablicy mysqlData, stosując się do enuma powyżej:

  • databaseHost - host
  • databaseUser - użytkownik
  • databasePass - hasło
  • databaseDB - baza
  • databaseTableName - nazwa tabeli w bazie, np 'skiny'

 

 

Ścieżka pliku konfiguracyjnego w stałej configFilePath.

 

inne informacje
Dla koderów: komentowałem kod w większości skupiając się tylko na "ogólnym poglądzie" na kod, więc jeśli znajdziecie kruczki to mnie nie biczujcie.
Większość, o ile nie wszystkie 'ustawienia' kodu są w constach/define'ach u góry.
Jestem pewny, że zrobiłem gdzieś błąd, ale nie mam możliwości sprawdzenia pluginu z większą ilością graczy, więc z góry za to przepraszam.

 

 

Wielkie dzięki dla AwIlLa za wszelką wiedzę, jaką się ze mną podzielił co do mysqla :) .

Byś mógł pomóc bo nie wiem jak to skonfiguroqać 

Po prostu z

"v_m4a1.mdl" "p_m4a1.mdl" "m4a1" "s" "M4A1_CLIPIN.WAV"  Tak to powinno wyglądać ??


  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Właściciel

Reputacja: 6 402
Godlike

  • Postów:11 607
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Londyn
Offline

Napisano 08.01.2019 12:32

Podaj pełną ścieżkę modeli i zamiast M4A1_CLIPIN.WAV to CSW_M4A1
aSiorr (26.04.2019 18:15):
Index CSW w formie integera, nie ma rozpoznawania tekstu.

  • +
  • -
  • 0

#5 aSiorr

    Introwertyczny i nonszalancki śmietnik bez krzty empatii

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 864
Czempion

  • Postów:1 793
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.03.2019 16:36

Update do wersj 1.0:

  • Support tylko dla wersji AMXX 1.9,
  • Zniesienie limitu skinów,
  • Modernizacja kodu; brackety, poprawione ify, fix na invalid weapon index, pozybcie się przypisania wartości do zmiennej użytej jednorazowo, zastąpienie wielu tablic funkcją fmt,
  • Przejście z MySQL na zapis .json:

Zapis .json będzie wyglądał tak:

{
    "aSior": {
        "AWP": -1,
        "MP5NAVY": 0,
        "M4A1": 0,
        "AK47": 0
    }
}
  • Mniejsze zmiany wizualne; kolorystyka colorchatu, nazwy broni w menu,
  • Pełny support dla flag (skin dostępny dla wszystkich = 0),
  • Zmiana formatowania ścieżki pliku (od tej wersji nie jest wymagane "models/" ani ".mdl" w ścieżce do modelu v_* ani p_*),
  • Zmiana sposobu rejestrowania komend

 

Sposób dodawania skinów pozostaje bez zmian.

 

 

Komendy dostępne na czacie znajdują się tutaj:

// Skins menu commands.
new const skinsMenuCommands[][] =
{
	"/skiny",
	"/skins"
};

i będą miały automatycznie dodawane przedrostki "say" i "say_team".

 

 

Ścieżka zapisu pliku .json:

// Path to .json file.
new const jsonFilePath[] = "addons/amxmodx/data/skinsData.json";

Kod dostępny w pierwszym poście oraz tutaj:

Załączone pliki


Użytkownik aSiorr edytował ten post 03.03.2019 16:39

  • +
  • -
  • 2

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#6 HUNT123

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:92
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:ok. Lublina
Offline

Napisano 03.03.2019 20:20

Mam problem ponieważ po wypraniu skina assimov znika mi całkiem bron...

 

"v_awp.mdl" "p_awp.mdl" "zwykle" "s" "18"   -działa

"/models/CsGo/awp/assimov.mdl" "p_awp.mdl" "Assimov" "s" "18"    - znika

 


aSiorr (04.03.2019 15:01):
Powinieneś mieć w konsoli informację o błędnej ścieżce modelu V.

Ścieżka domyślnie przyjmuje wartość "cstrike/models/", więc dla modelu o pełnej ścieżce "cstrike/models/CsGo/awp/assimov.mdl" odpowiednik w pliku konfiguracyjnym to: "CsGo/awp/assimov.mdl".

Swoją drogą, prawidłowa nazwa to "asiimov", nie "assimov".

  • +
  • -
  • 0

Szukasz pomocy?    Pisz !    GG: 61518293


#7 HUNT123

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:92
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:ok. Lublina
Offline

Napisano 04.03.2019 18:27

Mam problem gdy zmienię skin pokazuje się ale po zmiany broni na nóż i powrocie na bron jest znowu podstawowy skin ...


  • +
  • -
  • 0

Szukasz pomocy?    Pisz !    GG: 61518293


#8 HUNT123

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:92
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:ok. Lublina
Offline

Napisano 09.03.2019 14:54

A jak dorobić plugin (HUD) który pokazuje SKIN: (nazwa skina którego używamy) 

 


  • +
  • -
  • 0

Szukasz pomocy?    Pisz !    GG: 61518293


#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Właściciel

Reputacja: 6 402
Godlike

  • Postów:11 607
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Londyn
Offline

Napisano 09.03.2019 21:44

https://amxx.pl/topi...domości-na-hud/
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nowy plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Coinsy CSGOAtse Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pl