Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Książe Happy :) - zdjęcie

Książe Happy :)

Rejestracja: 14.04.2020
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.02.2022 17:04
-----

#767847 CS:GO Mod by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 21.07.2020 19:11

No i pojawiła się wersja 2.0 Beta 5, która jest jednocześnie ostatnią wersją "beta".

Kolejna zawierająca wsparcie dla wielu języków będzie już ostatecznie wydana jako 2.0 ;)

 

Zawiera ona kilka drobnych poprawek i bazowy cennik dla skinów - który oczywiście zalecam zmodyfikować sobie wedle uznania.

 

W ostatnim czasie pojawiło się niemałe zainteresowanie moim modem ze strony zagranicznych społeczności CS'a 1.6.

Wersja 2.0 moda z multilangiem zostanie zatem opublikowana także na kilku zagranicznych forach, wliczając w to AlliedModders.

 

Dostępne już są nawet pluginy bazujące na funkcjonalnościach, które są jego częścią jak:

1. Menu z darmowymi skinami dla wszystkich broni (bazują oczywiście na submodelach),

2. BuyMenu z wszystkimi broniami z CS:GO.

 

Muszę przyznać, że nadchodząca wersja miała być także finalną dla tego moda.

Jednakże już teraz pojawiły się pomysły kolejnych funkcjonalności.

 

Nie ukrywam, że jest to mimo wszystko bardzo czasochłonne przedsięwzięcie i już drugi raz pojawiła się propozycja finansowania dalszego rozwoju moda z dotacji.

Taki fundusz wsparcia dla CS:GO moda zapewne niedługo utworzę, bo pozwoli mi on poświęcić na projekt więcej swojego czasu.


  • +
  • -
  • 4


#763935 Nie działa mi vip z generatora - co robić?

Napisane przez Rivit w 11.01.2020 12:40

1. O czym mowa?

No dobra, wygenerowałem sobie vipa z generatora, wgrywam na serwer i NIE DZIAŁA!!!!

 

2. Jak naprawić?

Dobra, zamiast spamić zaraz na forum to najpierw spróbuj sam coś wykminić.
Są dwa główne problemy.
  • niekompatybilność wersji AMXX, vip z generatora jest robiony pod AMXX 1.9, na niższych nie ruszy, bądź będzie błąd
  • problem z kompilacją, jak wyżej, bo jak użyjesz kompilatora w wersji niższej niż 1.9 to się nie skompiluje

 

No to jazda. Zaczynamy od problemów typu 1, czyli wgrywasz na serwer i nie działa.

Co musisz sprawdzić? Wpisz w konsole serwera: 'amxx plugins' i dostaniesz listę pluginów, które działają na serwerze. Szukasz tam swojego vipa i patrzysz jaki ma status.

Przykładowy wycinek:

Spoiler

 

i widzimy na koncu listy naszego vipa. Ma status 'bad load', a poniżej (czyli na końcu listy) widzimy jaki błąd wystąpił

Błąd jest popularny i co z nim zrobić jest opisane tutaj: https://amxx.pl/topi...mat-or-version/ , ale będziesz musiał zrobić dodatkowy krok, który opiszę poniżej.

 

 

Problemy typu 2, czyli problem z kompilacją lokalną vipa z generatora (pamiętaj, żeby użyć kompilatora w wersji zgodnej z twoją wersją AMXX na serwerze - opisane w linku powyżej). Jak już mówiłem - vip z generatora jest pod AMXX 1.9, ale to nie problem przerobić go na niższe.

Najpopularniejszym błędem kompilacji jest:

//// vip.sma
// D:\Compiler_zlecenia\vip.sma(43) : error 025: function heading differs from prototype
// D:\Compiler_zlecenia\vip.sma(527) : error 088: number of arguments does not match definition
//
// 2 Errors.
// Could not locate output file compiled\vip.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0.41 sec
// ----------------------------------------

najważniejsze informacje z tego płynące to: vip.sma(43) i vip.sma(527)

Rozwiązanie problemu:

Spoiler

 

Jak będą jakieś inne błędy, które są proste w naprawie to postaram się je załączyć tutaj, póki co tyle ode mnie, pozdrawiam serderznie ;)

Załączam przykładowy plik vip.sma, który był użyty do tutoriala.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#767858 Edycja Pluginu VIP/SVIP

Napisane przez DarkGL w 22.07.2020 20:05

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1


#763734 [ROZWIĄZANE] Problem z czytaniem flagi

Napisane przez Rivit w 05.01.2020 22:18

tak, widze ze zalapales w końcu o co chodzi ;)


  • +
  • -
  • 2


#353515 Kolejka do tt na deathrun

Napisane przez DarkGL w 25.01.2012 09:50

opis
Plugin to dodatek do tego pluginu
Na deathrun`a staty i rank - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Ustawia on osoby które przejdą mapę w kolejkę ( nicki pokazane w hudzie ) pierwsza osoba na liście może zabić tt.
W zasadzie nie wiem po co taki plugin ale nie grywam na deathrun ;)

cvary

//kolor listy w hud

kolejka_kolorek 0 255 0

instalacja
Standardowa

wymagane moduly
A raczej plugin
Na deathrun`a staty i rank - AMXX.pl: Support AMX Mod X

download
Załączony plik  kolejka_do_tt.sma   3,12 KB  1988 Ilość pobrań
  kolejka_do_tt.amxx


  • +
  • -
  • 10


#766140 CS:GO Mod by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 20.04.2020 20:03

W piątek rozpocząłem pracę nad wersją 2.0 moda, a progres można śledzić na bieżąco w projekcie tutaj.

 

Skąd w ogóle inicjatywa wypuszczenia dużej aktualizacji? Przełom związany z modelami.

Jak każdy wie CS 1.6 ma bardzo restrykcyjne ograniczenia - magiczny limit 512 zasobów.

Częściowo ten problem obchodzi zawarty w paczce unprecacher, ale nawet z nim możliwości są ograniczone.

 

Wykorzystując całą serię tricków wprowadziłem do użycia submodele dla broni v_,

co jeszcze do nie dawna sam uważałem za właściwie niemożliwe do zrobienia.

Nie będę teraz wchodził w szczegóły, ale są powody dlaczego było to tak trudne.

Niemniej, teraz jeden model może posiadać 40 submodeli i przez to limit zasobów przestaje być problemem.

Jaki jest efekt? Po przygotowaniu nowych skinów i podmianie dla zaledwie trzech broni licznik wygląda tak:

L 04/20/2020 - 20:50:37: [csgo_mod.amxx] CS:GO Mod by O'Zone (v2.0).
L 04/20/2020 - 20:50:37: [csgo_mod.amxx] Loaded 399 skins.

Tak, na ten moment dostępnych jest prawie 400 skinów, co bije na głowę to, co można było osiągnąć tutaj wcześniej.

Docelowo będzie ich ponad 1400, a przy okazji mam nadzieję dodać także wszystkie 14 modeli noży z CS:GO.

 

Poza zmianami dotyczącymi samych skinów pojawiło się także sporo usprawnień i poprawek,

a wszystko można przejrzeć w projekcie, który podlinkowałem wyżej.

Ciekawscy mogą także zajrzeć na serwer testowy (46.29.21.219:27540, hasło: test)

lub pobrać sobie z GitHuba aktualną wersję developerską i wrzucić na własny serwer.

 

 

 

Ponciak, domyślne modele pochodzą z tej paczki i korzystają z niestandardowych dźwięków,

a ze względu na ograniczenia liczby zasobów nie są one dodawane do precache na serwerze.

W wersji 2.0 nie będzie z tym problemu, bo nowe modele także korzystają ze standardowych dźwięków,

choć ze względu na różnice w animacjach trochę musiałem tutaj czasem poczarować ;)


  • +
  • -
  • 13


#753533 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone w 24.11.2018 17:20

opis

Ponad 8 lat temu, QTM. Peyote wydał swojego Call of Duty: MW Mod, znany tutaj jako "CoD Nowy".

Jeszcze w 2016 roku zacząłem pracować nad własną wersją, która miałaby być opracowana od podstaw

i przede wszystkim scentralizować zarządzanie wieloma funkcjonalnościami bezpośrednio w silniku.

Miałoby to zmniejszyć liczbę potencjalnych bugów, a przede wszystkim dość mocno zredukować

długość kodu klas / itemów i maksymalnie ułatwić ich tworzenie.

 

Projekt zakończyłem pod koniec 2017 roku i jako, że swoją karierę związaną AMXX już zakończyłem,

postanowiłem go opublikować na użytek społeczności, żeby ta praca się nie zmarnowała.

 

Baza moda to 19 pluginów wliczając w to silnik (niektóre są oczywiście opcjonalne)

i zapewniają masę funkcjonalności, których wręcz nie mam czasu opisać

- jeśli ktoś będzie skłonny wytworzyć takowy opis, będę zobowiązany.

Poza nimi ciekawscy znajdą 35 gotowych klas i 101 itemów do wykorzystania,

które stanowią przy okazji przykład jak tworzyć klasy i itemy na tym silniku.

Dodatkowo znaleźć tam można pluginy usług pod SklepSMS.

Wszystkie dodatkowe pliki gotowe do wrzucenia, czyli modele, sprite'y, dźwięki

i bazowe pliki konfiguracyjne znajdują się w folderze resources.

 

Uwaga: Mod jest napisany pod AMXXa 1.8.3 / 1.9.

Polecam dodatkowo wykorzystać ReHLDS i ReGameDLL ze względu na większą stabilność niż natywne binarki.

 

komendy

Dostęp do niemal wszystkich komend jest dostępny w głównym menu pod komendą /menu lub klawiszem "V".

Oczywiście listy komend i ich aliasów można znaleźć w kodzie źródłowym poszczególnych pluginów.

 

cvary

Spoiler

 

inne informacje

Niestety przy kilku próbach dodawania tematu z listami dostępnych natywów i forwardów dostawałem "504 Gateway Timeout".

Widać ponad 1100 linii to nieco za dużo, a przynajmniej jak na tagi code.

Dokumentacja natywów i forwardów jest zatem dostępna w cod.inc: https://github.com/T.../master/cod.inc

Komentarze do nich są napisane w języku angielskim - zakładam, że osoby biorące się za development pluginów go znają.

 

download

Zawsze aktualną wersję można znaleźć na GitHubie: https://github.com/TheDoctor0/CoDMod


  • +
  • -
  • 32


#758855 SklepSMS

Napisane przez O'Zone w 28.04.2019 14:40

Ponad roku temu SeeK udostępnił na GitHubie webową część swojego SklepuSMS.

Postanowiłem zrobić forka, który pozwoli na wyłączenie systemu licencyjnego i korzystanie ze sklepu całkowicie za darmo,

wykorzystując do tego moją implementację głównego pluginu sklepu wykorzystywanego na serwerach.

 

Sam plugin napisałem już dość dawno, kiedy to prowadziłem jeszcze sieć i sklep

zaliczył całkiem długi przestuj z powodu właśnie niedziałającego serwera licencyjnego.

W repozytorium znajdziecie jego usprawnioną wersję.

 

Repozytorium projektu: https://github.com/T...ctor0/sklep-sms

 

Uwagi:

1. Na ten moment nie jest dostępny plugin sklepu na serwery CS:GO.

Jeśli ktoś jest chętny przeportować plugin z AMXX na SourceMod,

serdecznie zapraszam do zrobienia Pull request'a, na pewno wielu doceni wysiłek.

 

2. Plugin na serwery CS 1.6 działa jedynie na AMXX 1.8.3+,

aczkolwiek planuję zapewnić jego wsteczną kombatybilność z wersjami 1.8.1 i 1.8.2.

 

3. Osoby korzystające z oryginalnej wersji mogą w prosty sposób ją zmienić na tą.

Wystarczy pobrać build.zip z najnowszego release i podmienić plik .htaccess jak i folder includes,

a następnie dopisać linijkę LICENSE=false do confidential/.env.

Po tym wystarczy pobrać amxx.zip i podmienić plugin sklepu na serwerze.

Oczywiście zalecam skompilować go sobie lokalnie.

 

4. Jako, że w każdej chwili mogę zaprzestać dalszego wspierania projektu, osobom,

którym przede wszystkim zależy na stałych aktualizacjach i pomocy technicznej,

polecam mimo wszystko zakupienie licencji i korzystanie z oficjalnej wersji sklepu.


  • +
  • -
  • 10


#758933 CS:GO Mod by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 30.04.2019 14:27

Jakiś czas temu tytusek udostępnił swojego CS:GO moda, więc pomyślałem, że i ja udostępnię swoją wersję.

Mod został przeze mnie stworzony od zera na potrzeby CS-Reload.pl, która zakończyła swoją działalność 6 kwietnia tego roku.

Przez dłuższy czas był u mnie dostępny do kupienia. Aktualnie działające serwery: GameTracker.

 

opis
Podobnie jak mój CoD Mod, aktualna wersja mod'a działa wyłącznie na AMXX 1.8.3 / 1.9.

 

Mod składa się z 18 pluginów:
1. Silnik odpowiadający za zarządzanie skinami, walutą (euro), posiada także wbudowany wymianę, oddawanie skinów i rynek,

który jest bezpieczną opcją sprzedaży skinów innym graczom. Obsługiwane są skiny do każdej broni, nie ma limitu ich liczby - no poza limitem 512 zasobów w precache.
Każdy skin można kupić za określoną kwotę euro lub spróbować wylosować dowolny skin dla danej broni.
Jest także możliwość losowania dowolnego skinu dowolnej broni - dla tych, którzy lubią duże ryzyko, ale i możliwy duży zysk.
Domyślnie każdy gracz może mieć dowolną liczbę egzemplarzy jednego skina, ale w pierwotnej wersji mógł posiadać jedynie po jednym,
żeby móc "zebrać je wszystkie" - możliwe jest przestawienie trybu zdobywania skinów odpowiednim cvarem.
Cvarami modyfikowalne jest właściwie wszystko: pokazywanie domyślnych skinów z cs:go, minimalna liczba osób do naliczania euro
i jego ilość za zabicie, zabicie z hs, podłożenie/rozbrojenie bomby, wygraną rundę i więcej.
Skiny przypisywane są do bytu broni, więc możliwe jest podnoszenie broni ze skinami innych graczy
- po najechaniu celownikiem na broń widać, czy i jaki posiada ona skin.
2. System kont z możliwością automatycznego logowania - bez zalogowania nie ma dostępu do żadnej opcji dostępnej w modzie.
3. C4 - plugin podmieniający wszystkie 3 modele paki na model z CS:GO.
4. Granaty - plugin podmieniający modele granatów, dodatkowo jest możliwość wykonywania krótkiego i średniego rzutu z użyciem prawego/obu przycisków myszy.
5. Operacje - dostępne są 4 typy operacji, można dodać dowolną ich liczbę - nagrodą za wykonanie jest euro.
6. Rangi - nic innego jak rangi z CS:GO, w tym z ich ikonami wyświetlanymi nad głowami graczy.
Rangi nie są jednak dostępne po zabiciu określonej liczby graczy, a przyznawane na podstawie rankingu ELO (jak w CS:GO).
Plugin posiada też masę dodatkowych funkcji, które trafiły później także do UltimateStats.
7. RunBoost - plugin umożliwiający wykonywanie runboosta jak w CS:GO.
8. Smoke - biały smoke imitujący smoka z CS:GO, parametry wielkości czy czasu trwania są niemal identyczne.
Chcąc odwzorować jak najdokładniej mechanizmy z CS:GO, smoke umożliwia gaszenie molotova.
9. Molotov - dobrze odwzorowany Molotov dostępny do kupienia komendą.
10. Zeus - w pełni odwzorowana wersja Zeusa dostępna do kupienia komendą.
11. Tranfer - osobny plugin umożliwiający transfer euro między graczami
12. VIP & SVIP - plugin obsługujący zarówno VIPa jak i SVIPa.
13. Unprecacher - usuwa zbędne zasoby, żeby zrobić miejsce dla skinów, bo problemem szybko staje się limit 512 zasobów.
14. Inspect - plugin pozwalający oglądać broń po wciśnięciu F, działa z niemal wszystkimi dostępnymi z modem skinami.
15. Asysta i Zemsta - bez niespodzianek dodaje asystę i zemstę, cvary pozwalają dowolnie włączyć/wyłączyć jedną i drugą funkcjonalność,
ustawić nagrodę w euro, a w przypadku asysty minimalne zadane obrażenia
16. Klany - zaawansowany system klanów w pełni konfigurowalny cvarami.

Nie mogło oczywiście zabraknąć rozwoju klanu, który umożliwia przyjęcie większej liczby członków, a każdy członek to dodatkowy bonus do szansy na drop skina.

Z dodatkowych funkcjonalności wymienię m.in.: zarządzanie członkami offline/online, wojny klanów, możliwość składania i rozpatrywania podań (online/offline).
17. Menu serwera - plugin pozwalający na generowanie głównego menu serwera dostępnego zarówno pod komendą /menu jak i klawiszem V
na podstawie pliku konfiguracyjnego. Możliwe jest oczywiście wykorzystanie dostępnych w menu kolorów.
18. Buymenu - plugin podmieniający graczom buymenu na customowe, z którego zniknęły tarcza i noktowizor,
a znalazły miejsce nowe bronie, czyli Zeus i Molotov. Dodatkowo widoczny jest skin ustawiony dla danej broni.
Ze względu na ograniczenia silnika menu jest tekstowe, dlatego dla graczy, którzy wolą jednak z niego korzystać, jest opcja wyłączenia customowego menu.

 

konfiguracja

Główna konfiguracja może być zmieniona przez cvars załadowane z csgo_mod.cfg.
Wtyczki można włączyć/wyłączyć w plugins-csgo.ini.
Opcje menu głównego są zapisane w csgo_menu.ini.
Konfiguracja misji znajduje się w csgo_operations.ini.
Dostępne skiny można zmienić w csgo_skins.ini.

Wszystkie dostępne pliki konfiguracyjne posiadają odpowiednie opisy.

 

download

Najnowszy release - zawiera configi i pluginy z wszystkimi potrzebnymi zasobami: skiny, mapy, dźwięki, sprite itp.


  • +
  • -
  • 24


#739151 Battlefield One Mod

Napisane przez O'Zone w 03.05.2017 13:49

opis

Battlefield One Mod jest kolejną iteracją znanego już BF2, więc myślę, że nie muszę tłumaczyć co to.

Jest to jednak mocno odświeżona wersja - cały kod został przepisany właściwie od zera i upchnięty w jednym pliku,

choć zachowałem kilka rozwiązań, których używa klasyczna wersja.

Napisałem go na premierę gry BF1 i przez 3 miesiące był na jednym z moich serwerów.

Miałem go sprzedać, ale ostatecznie pomyślałem, że zrobię mały prezent społeczności.

Jedyne o co proszę to uszanowanie mojej pracy i niezmienianie autora.

 

Całkowicie zrezygnowałem z zapisu Nvault na rzecz SQL.

Aby uniezależnić plugin od modułu CSStats dane o wszystkich broniach zapisywane są w bazie w jednej dużej tabeli zawierającej 78 pól. 

Dla każdego gracza wykonywane jest jednak jedno zapytanie odczytu i jedno zapisu danych, więc wszystko działa niezwykle szybko.

Mod korzysta z CSStats jedynie do sprawdzania rundowych statystyk broni, można teraz resetować ranking bez żadnych skutków ubocznych.

 

Odznaki dostępne są na 4 poziomach: Nowicjusz, Doświadczony, Weteran i Mistrz, moce odznak także uległy bardzo znaczącym zmianom.

Poza odznakami dostępne jest 10 orderów, które nie dają żadnych bonusów. Są jedynie zachętą do wymaksowania wszystkiego co jest do zdobycia.

Wprowadziłem system zliczający czas graczy i przyznający graczom Stopnie (jest ich 5) za przekroczenie kolejnych barier czasu gry.

System zapisuje także pierwszą i ostatnią wizytę gracza i na tej podstawie wyświetla odpowiednie przywitanie.

Poza tym można konfigurować wygląd HUD, z graczy wypadają paczki z bonusami (w tym z losową odznaką).

Zmian i nowości jest na prawdę sporo, więc nie będę wymieniał wszystkiego.

Dorzucam także plugin VIPa. Oba pluginy kompilują się zarówno pod AMXX 1.8.2 jak i 1.8.3.

 

cvary

bf1_db_host "127.0.0.1"
bf1_db_user "user"
bf1_db_pass "pass"
bf1_db_database "db"

bf1_active "1"
bf1_badgepowers "1"
bf1_help_url "http://cs-reload.pl/bf1webdocs"
bf1_xpminplayers "3"
bf1_icon_time "1.5"
bf1_package_enabled "1"
bf1_package_drop_chance "8"
bf1_badge_hp "5"
bf1_badge_speed "10.0"
bf1_badge_money "250"
bf1_bonus_armor "25"

komendy admina

Do użycia wymagane ADMIN_ALL - wszystkie flagi dostępu
bf1_addbadge <player> <badge 1-10> <level 1-4> - dodanie odznaki graczowi, który jest na serwerze
bf1_addbadgesql <player> <badge 1-10> <level 1-4> - dodanie odznaki graczowi, którego nie ma na serwerze (nick musi być w 100% prawidłowy)

wymagane moduly

Wymagane biblioteki:
amxmodx
amxmisc
cstrike
csx
engine
fun
fakemeta
fakemeta_util
hamsandwich
sqlx
unixtime - niestandardowa biblioteka
stripweapons  - niestandardowa biblioteka

Tylko dla AMXX 1.8.2:
colorchat - niestandardowa biblioteka
dhudmessage - niestandardowa biblioteka

Niestandardowe biblioteki dołączyłem w cstrike/addons/amxmodx/scripting/include.

 

instalacja

Skompiluj lokalnie battlefield_one.sma i opcjonalnie bf1_vip.sma.

Wgraj na serwer folder cstrike. Wrzuć battlefield.one.amxx i opcjonalnie bf1_vip.amxx na serwer do folderu plugins.

Dopisz battlefield.one.amxx i opcjonalnie bf1_vip.amxx do plugins.ini.

Opcjonalnie wgraj folder bf1webdocs na serwer www i zmień cvar bf1_help_url.

 

download

Załączony plik  Battlefield One Mod.zip   1,25 MB  221 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 11


#764969 Problem z instalacja amxbans

Napisane przez nojaknie w 04.03.2020 20:37

Wystarczy ustawić wersje PHP np. dla danego folderu, nie musisz nic wgrywać od początku. 

Najbardziej popularny web bans (6.13 ~ lub GM) jest na 5.6 +

Nowsza wersja 6.14.4 pod php 7


  • +
  • -
  • 1