Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Książe Happy :) - zdjęcie

Książe Happy :)

Rejestracja: 14.04.2020
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.02.2022 17:04
-----

#770968 Witam

Napisane przez Prosto1992 w 04.03.2021 17:57

Witam,

Mam na imię Przemek pochodzę z Lubuskiego a dokładnie z Kostrzyn nad Odrą (Pol'and'Rock) / Woodstock. 

Może komuś pomogę albo ktoś mi. 

 

P.s - Jestem właścicielem Sieci serwerów i tyle.


  • +
  • -
  • 0


#770946 Przerobienie pluginu

Napisane przez KoRrNiK w 03.03.2021 19:02

żeby nie pisało  Witaj w Modyfikacji Call of Duty stworzonej przez QTM_Peyote

 
MÓZG - NOT FOUND EROR 404
 
 

Ale ostrzegam przy edycji pluginów natychmiast zmieniam autora, oraz daje info na czat ze pluginy edytowany przez Zuzza

Przecież to jest pierwsza rzecz jaką robisz podczas edytowania pluginu.


  • +
  • -
  • 2


#770971 [ROZWIĄZANE] Prośba o przekompilowanie

Napisane przez KoRrNiK w 04.03.2021 18:20

public amxbans_admin_connect(id){
	if(get_user_flags(id) & 34078720 == 34078720){
		client_authorized_vip(id);
	}
}

  • +
  • -
  • 2


#770969 [ROZWIĄZANE] Prośba o SuperVipa na DD2.

Napisane przez KoRrNiK w 04.03.2021 18:10

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#770965 [ROZWIĄZANE] Prośba o SuperVipa na DD2.

Napisane przez KoRrNiK w 04.03.2021 17:36

Trzymaj. 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#770963 [ROZWIĄZANE] Prośba o SuperVipa na DD2.

Napisane przez Rivit w 04.03.2021 17:17

Próbowałeś: https://amxx.pl/vipgenerator/ ?


  • +
  • -
  • 1


#770960 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu /respawn

Napisane przez KoRrNiK w 04.03.2021 14:08

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new const PLUGIN[]	= 	"Respawn";
new const VERSION[]	= 	"1.0";
new const AUTHOR[]	= 	"KoRrNiK";

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_clcmd("say /respawn", "respawnPlayer");
}

public respawnPlayer(id) {
	if(is_user_alive(id)){
		client_print_color(id, id, "^4---^1Nie mozesz uzyc tej komendy poniewaz zyjesz^4 ---");
		return;
	}
	if(get_user_frags(id) < 6){
		client_print_color(id, id, "^4---^1Nie posiadasz wystarczajacej liczby fragow aby sie zrespic^4 ---");
		return;
	}
	set_user_frags(id, get_user_frags(id) - 6);
	if(random(6) == 0){
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);	
		client_print_color(id, id, "^4---^1Zrespiles sie za^3 6 fragow^4 ---");
	} else client_print_color(id, id, "^4---^1Nie udalo Ci sie zrespic :(^4 ---");
}


  • +
  • -
  • 2


#770961 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu /respawn

Napisane przez sharkowy w 04.03.2021 14:43

if(random(6) == 0)

---->

if(!random(20)

Wiem, czepiam się :P

 

 


Pierwszy raz na oczy widze instrukcje spawn

 

fun'owy, pobugowany spawn :D nie wiem kto tego jeszcze używa.


  • +
  • -
  • 1


#770825 [ROZWIĄZANE] hud z kolorem białym na specu

Napisane przez KoRrNiK w 26.02.2021 18:58

public ShowHUD(taskid) 
{ 
    static id, color[3];
    id = ID_SHOWHUD; 
	
	if (!zp_get_user_zombie(id)){ 
		color[0] = 0;
		color[1] = 255;
		color[2] = 0;
	} else if(zp_get_user_zombie(id)){
		color[0] = 255;
		color[1] = 0;
		color[2] = 0;
	} else if(get_user_team(id) == 3){
		color[0] = 255;
		color[1] = 255;
		color[2] = 255;
	}
	set_hudmessage(color[0], color[1], color[2], 0.44, 0.09, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
	show_hudmessage(ID_SHOWHUD,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id]) 
}	

  • +
  • -
  • 2


#770829 [ROZWIĄZANE] hud z kolorem białym na specu

Napisane przez KoRrNiK w 26.02.2021 21:17

Sprawdź teraz.
 

public ShowHUD(id){ 

	id -= TASK_SHOWHUD; 
	
	if (!is_user_connected(id) || is_user_hltv(id) || is_user_bot(id)) {
		remove_task(id + TASK_SHOWHUD);
		return;
	}
	
	static target, color[3];

	target = id;
	
	if(!is_user_alive(id)){
		target = pev(id, pev_iuser2);
		color[0] = 255;
		color[1] = 255;
		color[2] = 255;
	} else if (!zp_get_user_zombie(target)){ 
		color[0] = 0;
		color[1] = 255;
		color[2] = 0;
	} else if(zp_get_user_zombie(target)){
		color[0] = 255;
		color[1] = 0;
		color[2] = 0;
	} 
	
	if (!target) return;
	
	set_hudmessage(color[0], color[1], color[2], 0.44, 0.09, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
	show_hudmessage(id,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id]) 
}

Oraz usuń sobie #define ID_SHOWHUD (taskid - TASK_SHOWHUD)


  • +
  • -
  • 2


#770832 [ROZWIĄZANE] hud z kolorem białym na specu

Napisane przez KoRrNiK w 26.02.2021 22:00

Zmień sobie bo zapomniałem podmienić z id na target 

show_hudmessage(id,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id]) 

na

show_hudmessage(id,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[target], level_exp[target], g_level_exp[target]) 

  • +
  • -
  • 2


#770845 [ROZWIĄZANE] hud z kolorem białym na specu

Napisane przez KoRrNiK w 27.02.2021 23:42

Dodajesz na samej górze #include <engine> 

 

 

Musisz do plugin_init() dodać:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "func_breakable", "fwHamTakeDamageBreakablePost", 1);

oraz gdzieś w pluginie:

public fwHamTakeDamageBreakablePost(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage)
{
	if (!is_valid_ent(iVictim) || entity_get_float(iVictim, EV_FL_health) > 0.0
	|| !is_user_connected(iAttacker) || !zp_get_user_zombie(iAttacker))
		return;
	
	static szTempString[32];
	entity_get_string(iVictim, EV_SZ_classname, szTempString, charsmax(szTempString))
	
	if (!equali(szTempString, "lasermine"))
		return;
	
	zp_set_user_ammo_packs(iAttacker, zp_get_user_ammo_packs(iAttacker) + 10)
	
	if( is_user_alive(iAttacker) && (level_exp[iAttacker] < (g_level_exp[iAttacker] - 1)) && zp_get_user_zombie(iAttacker))
	{
		level_exp[iAttacker] = level_exp[iAttacker] + 1;
		Level_Save(iAttacker);
	}
	
	get_user_name(iAttacker, szTempString, charsmax(szTempString))
	ChatColor(0, "!g[ZP]!y Gracz !g%s !ydostal !t10 !yAmmo Pakow oraz !t1 !yEXPa za zniszczenie LaserMiny.", szTempString)
}

a jeśli nie chcesz dodawać <engine> i działać tylko ma <fakemeta> to masz takie rozwiązanie.

public fwHamTakeDamageBreakablePost(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage)
{
	if (!pev_valid(iVictim) || pev(iVictim, pev_health) > 0.0
	|| !is_user_connected(iAttacker) || !zp_get_user_zombie(iAttacker))
		return;
	
	static szTempString[32];
	pev(iVictim, pev_classname, charsmax(szTempString))
	
	if (!equali(szTempString, "lasermine"))
		return;
	
	zp_set_user_ammo_packs(iAttacker, zp_get_user_ammo_packs(iAttacker) + 10)
	
	if( is_user_alive(iAttacker) && (level_exp[iAttacker] < (g_level_exp[iAttacker] - 1)) && zp_get_user_zombie(iAttacker))
	{
		level_exp[iAttacker] = level_exp[iAttacker] + 1;
		Level_Save(iAttacker);
	}
	
	get_user_name(iAttacker, szTempString, charsmax(szTempString))
	ChatColor(0, "!g[ZP]!y Gracz !g%s !ydostal !t10 !yAmmo Pakow oraz !t1 !yEXPa za zniszczenie LaserMiny.", szTempString)
}

I powinno działać.

 


  • +
  • -
  • 2


#770851 COD - bonusy

Napisane przez KoRrNiK w 28.02.2021 13:05

new userCounter[33];
public DeathMsg(){

	new kid = read_data(1);
	new vid = read_data(2);
	
	if( kid == vid ) return PLUGIN_CONTINUE;

	if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid)){
		if(userCounter[kid] % 2 == 0){
			create_itm(vid, 0);
		} else {
			create_itm(vid, 0);
			create_itm(vid, 0);
		}
		userCounter[kid] ++;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Wypadają na zmianę: raz jedna raz dwie.


  • +
  • -
  • 2


#770847 [ROZWIĄZANE] Prośba o VIP/SVIP

Napisane przez KoRrNiK w 28.02.2021 00:20

Musisz sobie zrobić w folderze cstrike 2 pliki: opis_vip.txt oraz opis_svip.txt i wpisać tam opisy vipów.  

 

Trzymaj.

 

 

// edit.

 

Dodałem, że jak się respisz to zapisuje twoje hp jako MAKSYMALNE i do tej wartości można mieć HP.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#770844 [ROZWIĄZANE] Prośba o VIP/SVIP

Napisane przez KoRrNiK w 27.02.2021 23:29

Sprawdź teraz 

 

31 linijka możesz sobie wpisać ile może maksymalnie dodać HP po zabiciu.

new const maxhealth 	= 	130;

- pełny magazynek poprawiony. 

- przywitanie: zapomniałem zmienić aby było dla całego serwera ta wiadomość.

- /svip chyba chodziło Ci o /svips też poprawione, zapomniałem zmienić z id na osoby z pętli :P

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1