Jak nazwa wskazuje plugin daje nam możliwość kupna skinów do każdej broni (prawie...).
Do działania tego pluginu niezbędne jest wgranie monet z coda: https://amxx.pl/topi...-system-monet/ oraz baza danych.
Myślałem nad tym żeby wbudować własny system monet do pluginu ale po co skoro jest już taki plugin w dodatku z tak dużo możliwością konfiguracji za co lecą monety (hosty, vip, itp.)
"Id broni" "Nazwa skina" "Lokalizacja" "Cena" "Flagi"
Id broni - id broni do której ma być dodany skin (nie CSW_). Tu macie spis: https://wiki.alliedm...ons_Information
Nazwa skina - Oczywiste. Max 32 znaki.
Lokalizacja - Ścieżka do naszego modelu. Nie trzeba dopisywać models/ na początku plugin zrobi to za was.
Cena - Ustawiając na 0 skin jest darmowy.
Flagi - Zostaw samo "" żeby skin był dostępny dla każdego. Oczywiście możesz tam wpisać do 5 flag. Wystarczy że gracz będzie posiadał co najmniej jedną z nich żeby mógł kupić/nosić skina. Dobra alternatywa jako dodatek dla vipa, klas premium na codzie itp. Nawet jeżeli skin ma być dostępny dla każdego dopisz na końcu samo "" żeby wszystko działało jak należy.
// SQL szm_host "localhost" // Host bazy danych szm_user "root" // Nazwa użytkownika szm_pass "tajnehaslo" // Haslo do bazy szm_db "skiny" // Nazwa bazy danych // Inne szm_prefix "[Skiny_za_Monety]" // prefix w sayu szm_logs "1" // Pokaz > 0 - Brak logow | 1 - Wszystkie | 2 - Nie wczytane ... skiny szm_showhud "1" // 0 wyłącz | 1 wlacz HUD
new const commands[][]= { "say /skin", "say /skiny", "say /skins", "say_team /skin", "say_team /skiny", "say_team /skins" // otwiera glowne menu }
/models - włącza/wyłącza widoczność skinów.
/hud - włącza/wyłącza HUD.
Za każdym razem gdy gracz kupi skina zostaje dodany wpis do logów pluginu z nickiem, ip, sid gracza i informacją jaki skin do jakiej broni został kupiony. Plugin posiada własną bibliotekę dzięki czemu możecie pisać własne pluginy np. drop skina ze skrzynki po ofierze itp. Modeli nie dodaje bo trochę to waży a i tak każdy z was swoje doda. Przez pewien czas testowałem działanie pluginy ale wątpię żebym znalazł wszystkie bugi więc nie zdziwcie się jak coś będzie szwankować.
Wersja 2.2
1. W tej wersji dodano nową, łatwiejszą funkcję wyboru pomiędzy wszystkimi broniami w menu a wybranymi przez nas. Jeśli nie chcesz wszystkich broni w menu za komentuj linię 11 (w admin menu linia 9)
#define ALL_WEAPON_MENU
na
//#define ALL_WEAPON_MENU
2. Dodano 2 nowe natywy, które znajdziesz w zaktualizowanej bibliotece. Pierwszy do zwrócenia ilości poprawnie wgranych skinów. Drugi do otwarcia menu admina.
3. Udostępniam menu admina w którym można zarządzać również monetami. Menu jest (według mnie) bardzo wygodne gdyż w każdej chwili można zmienić dowolną opcję bez konieczności robienia wszystkiego od początku. Wszystkie czynności które zostały zatwierdzone lądują do logów z SID/IP (SID - dla Steam | IP - dla NonSteam) admina i gracza, któremu został dany/zabrany przedmiot.
4. Dodano dwie nowe komendy dla admina.
/szm_daj - odblokowuje wszystkie skini /szm_zabierz - zabiera wszystkie skiny prócz tych które są darmowe
5. Flagę dostępu ustawiasz w linii 14 (dla admin menu w linii 8).
#define FLAGA_DOSTEPU ADMIN_IMMUNITY
6. Drobne poprawki kodu.
16/11/2019
- Usunięto możliwość zabrania więcej monet niż gracz miał.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
17/01/2021
- Naprawiono błąd przez który można było strzelać kosą/wyciągało się nie tą broń co trzeba.
- Od teraz gdy stracimy konto VIP nie można zakładać skinów dostępnych na tę flagę.
- Od teraz wszystkie błędy dotyczące zapisu będą lądować do pliku ERROR_SZM_DATABASE.log
- Kilka drobnych poprawek w kodzie.
Admin Menu
- Naprawiono błąd przez który nie można było dać graczowi monet.
- Kilka drobnych poprawek w kodzie.
Oczywiście menu admina działa tylko z wersją 2.2 i wyżej.
Pisząc nowe lub edytując powyższe pluginy MUSISZ kompilować je najnowszą biblioteką (jest w paczce v2.2).