Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kiver - zdjęcie

kiver

Rejestracja: 01.11.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.02.2015 22:36
-----

#239719 Call of Duty: MW Mod Nowy z zapisem na SQL

Napisane przez Cypis' w 21.04.2011 14:21

Tutaj pozostawiam starą wersję niedokońca dobrze działającą:

Spoiler

 
Informacje:

  • usunięcie eventu CurWeapon
  • zastosowanie Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed do ustawiania prędkości graczy
  • zastosowanie Ham_Item_Deploy do sprawdzenia czy gracz ma dozwoloną broń
  • usprawnienie Ham_Touch żeby nie było można podnosić niedozwolonych broni
  • dodanie rozgrzewki na noże (długości rozgrzewki można zmienić w .sma linijka 202-207) :
    • 0-8 graczy - brak rozgrzewki
    • 9-15 graczy - rozgrzewka trwa 45 sekund
    • 16-20 graczy - rozgrzewka trwa 50 sekund
    • 21-25 graczy - rozgrzewka trwa 60 sekund
    • 26-32 graczy - rozgrzewka trwa 70 sekund
  • stabliny zapis MySQL ,który nie nadpisuje danych (jedynie może nie dopisać danych jak serwer padnie)
  • wczytywanie wszystkich danych przy pierwszym połączeniu gracza
  • wersja nie była testowana!

Cvary (dopisujemy je do np. codmod.cfg):


cod_sql_host - adres bazy danych.
cod_sql_user - użytkownik bazy danych.
cod_sql_pass- hasło użytkownika.
cod_sql_db - nazwa bazy danych.
cod_sql_table "codmod_table" - nazwa tabeli.

Resztę plików znajdziecie tutaj: CodMod by QTM.Peyote

Wersja bez Frakcji:
Załączony plik  codmodsql_bez_frakcji.sma   50,63 KB  749 Ilość pobrań
  codmodsql_bez_frakcji.amxx

Wersja z Frakcjami czytanymi z pliku cod_frakcje.ini (ver Cypis):
Załączony plik  codmodsql_z_frakcjami.sma   50,43 KB  687 Ilość pobrań
  codmodsql_z_frakcjami.amxx


  • +
  • -
  • 20


#234493 Latarka wszystkie klasy

Napisane przez ogieR8 w 08.04.2011 15:30

1. Odblokowanie latarek
Spoiler


2. Usunięcie magicznej latarki (naświetlającej) magowi
Spoiler


Wszystko powinno działać, pozdrawiam.
~ ogieR-

  • +
  • -
  • 1


#231404 Nowa statystyka

Napisane przez Jagoda w 29.03.2011 18:24

proszę zrobione i maly bledzik powinno dzialac bez resetu tabeli ale jesli nie to zrob resa

Załączone pliki




#220244 System Many, Punktów, Złota

Napisane przez sebul w 28.02.2011 16:14

Proponowałbym autorowi tematu sprawdzić jeszcze raz tutek, tak z własnego doświadczenia... to, że Tobie działa, nie musi oznaczać, że na pewno dobrze wszystko napisałeś, może gdzieś jakiś głupi błąd się wkradł.

Dodano 28 luty 2011 - 16:31:
A jeśli ktoś chce na ten nvault, to proszę bardzo
Spoiler

Jak widać nic trudnego ;]
  • +
  • -
  • 3


#222989 Nieograniczone ammo dla itemu/klasy

Napisane przez dasiek w 08.03.2011 16:02

Dla zielonych ;]
Wiele osób się pytało jak zrobić że klasa ma zawsze FULL magazynek . Niedawno to ogarnąłem i postanowiłem sę podzielić.

Tworzymy sobie item lub klase jak kto woli ;)

Moja klasa to Rewol w tabeli więc w CmdStart dodajemy linijke
if(klasa_gracza[id] == Rewol)
			{
				set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
			}

Wtedy nasza klasa nieważne jaką broń by trzymała (M$,AWP lub usp) zawsze ma Full magazynek ;)

Jeśli miałby to być item zamiast klasy dodamy

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 999) //numer itemu
			{
				set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
			}
a jeśli dodamy i klase i item dodajemy

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 999 || klasa_gracza[id] == Rewol) //numer itemu
			{
				set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
			}

ot i cała filozofia ;)

U mnie to działa jak będzie u innych nie wiem .
  • +
  • -
  • 13


#212111 Kolory

Napisane przez ;(( w 02.02.2011 16:25

Tworzenie menu - AMXX.pl: Support AMX Mod X

FORMATOWANIE ;>
  • +
  • -
  • 1


#212096 Kolory

Napisane przez sebul w 02.02.2011 16:02

szary "/d" ;]
  • +
  • -
  • 1


#212110 Kolory

Napisane przez FreZZy w 02.02.2011 16:23

aaa no tak, d jak default ;)


#212025 Kupowanie ammo + sklep

Napisane przez Goliath w 02.02.2011 12:57

Masz tu kod:
new weapons[32];
	new weaponsnum;
	get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
	for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
		if(is_user_alive(id))
		if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
		cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
Umieść go w swojej funkcji w sklepie. A to (jeżeli nie masz) daj wśród zmiennych globalnych:
new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};

  • +
  • -
  • 1


#211936 Niewidzialnosc na nozu / item

Napisane przez sebul w 01.02.2011 23:28

Zaraz po tym wstaw
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

  • +
  • -
  • 2


#210639 Rozdawanie pkt dana klasa

Napisane przez stasekstaskowy w 29.01.2011 15:23

poszukaj
if(zdrowie_gracza[id]<200)
zdrowie_gracza[id]++;


zmien na
if(zdrowie_gracza[id]<200 || (klasa_gracza[id] == Snajper && poziom_gracza[id] <= 70))
zdrowie_gracza[id]++;


ale pamietaj ze w zwiazku z tym bedziesz mial pare problemow z rodzielaniem punktow
  • +
  • -
  • 1


#198998 Diablo + COD dawanie broni

Napisane przez KariiO w 23.12.2010 21:07

Pod tabelą expa dajesz(przykład):
new class_weapons[x] = {
		(1<<CSW_KNIFE),							// NONE
		(1<<CSW_P90)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_KNIFE),				// Medyk
		(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_KNIFE),		// Obrońca
		(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_KNIFE),							// Saper
		(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_KNIFE),			// Szpieg
		(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_KNIFE),							// Snajper
		(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_KNIFE)				// Zamachowca
}
x - ilość klas , łącznie z none.Jak masz więcej dodajesz...
Znajdź:
public freeze_begin()
{
	freeze_ended = false
}
Dodaj pod:
// gives a player a weapon efficiently
stock ham_give_weapon(id,weapon[])
{
    if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;

    new wEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,weapon));
    if(!pev_valid(wEnt)) return 0;

    set_pev(wEnt,pev_spawnflags,SF_NORESPAWN);
    dllfunc(DLLFunc_Spawn,wEnt);
    
    if(!ExecuteHamB(Ham_AddPlayerItem,id,wEnt))
    {
        if(pev_valid(wEnt)) set_pev(wEnt,pev_flags,pev(wEnt,pev_flags) | FL_KILLME);
        return 0;
    }

    ExecuteHamB(Ham_Item_AttachToPlayer,wEnt,id)
    return 1;
}
 
// takes a weapon from a player efficiently
stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
{
    if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;

    new wId = get_weaponid(weapon);
    if(!wId) return 0;

    new wEnt;
    while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
    if(!wEnt) return 0;

    if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);

    if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0;
    ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);

    set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));

    // this block should be used for Counter-Strike:
    /*if(wId == CSW_C4)
    {
        cs_set_user_plant(id,0,0);
        cs_set_user_bpammo(id,CSW_C4,0);
    }
    else if(wId == CSW_SMOKEGRENADE || wId == CSW_FLASHBANG || wId == CSW_HEGRENADE)
        cs_set_user_bpammo(id,wId,0);*/

    return 1;
}

new weapon_name[31][]={"none","weapon_p228","weapon_shield","weapon_scout",
"weapon_hegrenade","weapon_xm1014","weapon_c4","weapon_mac10","weapon_aug",
"weapon_smokegrenade","weapon_elite","weapon_fiveseven","weapon_ump45",
"weapon_sg550","weapon_galil","weapon_famas","weapon_usp","weapon_glock18",
"weapon_awp","weapon_mp5navy","weapon_m249","weapon_m3","weapon_m4a1",
"weapon_tmp","weapon_g3sg1","weapon_flashbang","weapon_deagle","weapon_sg552",
"weapon_ak47","weapon_knife","weapon_p90"}

public dawanie_i_branie_broni(i)
{
	new weapons[32], num
	get_user_weapons(i, weapons, num)
	
	new weapon;
	for( new n = 0; n < num; n++ )
	{
		weapon = weapons[n]
		
		if( !(class_weapons[player_class[i]] & weapon) && weapon!=CSW_C4)
		{
			ham_strip_weapon(i,weapon_name[weapon])
		}
	}
	for( new n=1;n<31;n++)
	{
		if(class_weapons[player_class[i]] & (1<<n))
		{
			ham_give_weapon(i,weapon_name[n])
		}
	}
	
}
W roundstart'cie szukasz:
changeskin(i,0) 
		}
Dodajesz pod tym:
dawanie_i_branie_broni(i)
W select_class_menu szukasz:
give_knife(id)
Dodajesz pod tym:
if(is_user_alive(id)) dawanie_i_branie_broni(id)
I tyle...
Powinieneś umieć zmodyfikować ;)
  • +
  • -
  • 1


#195855 Frakcje diablo

Napisane przez FreZZy w 12.12.2010 14:16

sora, zapomniałem... ;d

łap

Załączone pliki




#195364 Frakcje diablo

Napisane przez MaDaFaKa w 10.12.2010 21:50

Sprawdź to.

Załączone pliki




#195196 Napis pod menu z frakcjami, klasami

Napisane przez MaDaFaKa w 10.12.2010 14:43

Pod każdym z swoich menu dodaj:

format(X, 512,"^n^n\dZapraszamy na forum: NAZWA FORA")

Gdzie X - to nazwa zmiennej deklarującej tekst.

Na przykład do zmiennej o nazwie text3 będzie to:

format(text3, 512,"^n^n\dZapraszamy na forum: NAZWA FORA")

Reasumując cały kod powinien wyglądać tak:

format(text3, 512,"\yBohaterowie: ^n\w1. \yCzarodziejka^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yNinja^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yAmazonka^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
format(text3, 512,"^n^n\dZapraszamy na forum: NAZWA FORA")