Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kiver - zdjęcie

kiver

Rejestracja: 01.11.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.02.2015 22:36
-----

Moje tematy

RoundSoundy by Kiver

30.06.2011 12:59

Tytuły :

Akurat - Dyskoteka Gra (DJ QiDD)
Jessie J - Price Tag
Mirami ft. VovaZiL'vova - Sexualna (Dj Cookis Bootleg Remix)
Pitbull feat. Ne-Yo - Give Me Everything (Jump Smokers Remix)
Alexandra Stan - Mr Saxobeat
Britney Spears - Till The World Ends
Robert M - Down The Line
Jennifer Lopez Feat Lil Wayne - I'm Into You
dj otzi -hey baby
Laurent Wery - Hear My Sound (Extended Mix)
Ne-Yo - Give Me Everything (Prod. by Afrojack)
stunt- i'll be there


Zippyshare.com - RoundSoundy.zip

Dwa przedmioty na raz

30.06.2011 12:21

Na początek musimy dodać nową tablicę.

Pod tabelą z opisami przedmiotów (tymi zwykłymi) dodajemy :

new informacje_itemu[33][2];
new const nazwy_itemow[][] = {"Brak",
"Jakis Przedmiot"
}
new const opisy_itemow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot",
"Jakas moc"
}



//=====================================================================================//

Należy się do tego jak mamy dodaną wytrzymałość przedmiotu

Szukamy :
new wytrzymalosc_itemu[33];

Dodajemy pod :
new wytrzymalosc_itemu2[33];


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) {
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
wytrzymalosc_itemu[id]-=10;
}
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zniszczenia przedmiotu: %i/100.", wytrzymalosc_itemu[id]);
}
else {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
}


I pod to dodajemy to :

if(informacje_itemu[id][0]) {
if(wytrzymalosc_itemu2[id] > 0) {
wytrzymalosc_itemu2[id]-=10;
}
if(wytrzymalosc_itemu2[id] > 0) {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zniszczenia przedmiotu: %i/100.", wytrzymalosc_itemu2[id]);
}
else {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);
UsunPrzedmiot2(id);
}
}


//=====================================================================================//

w public Death(id) szukamy :
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));


I pod to dodajemy to :
if(!informacje_itemu[attacker][0])
DajPrzedmiot2(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_itemow-1));


Następnie pod :
public WyrzucPrzedmiot(id)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
client_print(id, print_chat, "Wyrzuciles %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
else
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
}


Dodajemy to :

public WyrzucPrzedmiot2(id)
{
if(informacje_itemu[id][0])
{
client_print(id, print_chat, "Wyrzuciles %s.", nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);
UsunPrzedmiot2(id);
}
else
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu.", nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);
}


Szukamy public UsunPrzemdiot(id) i za nim dodajemy
public UsunPrzedmiot2(id)
{
informacje_itemu[id][1] = 0;
informacje_itemu[id][0] = 0;
wytrzymalosc_itemu2[id] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
}


W public client_connect(id) za UsunPrzedmiot(id); dodajemy :
UsunPrzedmiot2(id);

W public client_disconnect(id) za UsunPrzedmiot(id); dodajemy :
UsunPrzedmiot2(id);



Szukamy public DajPrzedmiot(id, przedmiot) i dodajemy za nim :

public DajPrzedmiot2(id, przedmiot)
{
UsunPrzedmiot2(id);
informacje_itemu[id][0] = przedmiot;
client_print(id, print_chat, "Zdobyles %s.", nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);

wytrzymalosc_itemu2[id] = 100;
switch(przedmiot)
{
case 1:
{
//w tym przypadku jeśli będą to notatki kapitana
informacje_itemu[id][1] = 3;
}
}
}


Szukamy public OpisPrzedmiotu(id) i dodajemy pod nim :

public OpisPrzedmiotu2(id)
{
new opis_przedmiotu[128];
new losowa_wartosc[3];
num_to_str(informacje_itemu[id][1], losowa_wartosc, 2);
format(opis_przedmiotu, 127, opisy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);
replace_all(opis_przedmiotu, 127, "LW", losowa_wartosc);

client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s.", nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);
client_print(id, print_chat, "Opis: %s.", opis_przedmiotu);
}


Jeśli mamy dodaną do COD'a wytrzymałość to public PokażInformacje(id) podmieniamy na to :

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.20, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %i]^n[Doswiadczenie: %i / %i]^n[Przedmiot: %s] (%i%%)^n[Przedmiot2: %s] (%i%%)^n[HP: %i | AP: %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id],nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]], wytrzymalosc_itemu2[id], get_user_health(id), get_user_armor(id));

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %i]^n[Doswiadczenie: %i / %i]^n[Przedmiot: %s] (%i%%)^n[Przedmiot2: %s] (%i%%)^n[HP: %i | AP: %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id],nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]], wytrzymalosc_itemu2[id], get_user_health(id), get_user_armor(id));

return PLUGIN_CONTINUE;
}


w public plugin_init() dodajemy
register_clcmd("say /item2", "OpisPrzedmiotu2");
register_clcmd("say /drop2", "WyrzucPrzedmiot2");


//================================================================//
Dodawanie nowego przedmiotu :

Aby dodać przedmiot np. dawanie AK47 na początku rundy robimy tak (tak samo jak dodawanie normalnego itemu tylko że w nowych tabelach):

W :
new const nazwy_itemow[][] dodajemy nazwę naszego przemdiotu

W :
new const opisy_itemow[][]  dodajemy opis naszego przedmiotu 


I teraz w public Odrodzenie(id)

Pod :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");


Dodajemy :

if(informacje_itemu[id][0] == 1)
give_item(id, "weapon_ak47");



//================================================================//

Jeśli chcemy żeby opis i wyrzucanie wyświetlało nam się w 'menu' dodajemy na końcu SMA :

public SprawdzItem(id) 
{
new menu = menu_create("Opis:", "SprawdzItem2");
menu_additem(menu, "\wOpis Przedmiotu nr 1", "1", 0);
menu_additem(menu, "\wOpis Przedmiotu nr 2", "2", 0);

menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;

}
public SprawdzItem2(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
switch(item)
{
case 0:
{
OpisPrzedmiotu(id);
}
case 1:
{
OpisPrzedmiotu2(id);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WyrzucItem(id){
new mana1=menu_create("Wyrzuc:","WyrzucItem2");

menu_additem(menu, "\wWyrzuc Przedmiot nr 1");
menu_additem(menu, "\wWyrzuc Przedmiot nr 2");

menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public WyrzucItem2(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
switch(item){
case 0:
{
WyrzucPrzedmiot(id);
}
case 1:
{
WyrzucPrzedmiot2(id);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


I w public plugin_init() zamieniamy :

To :
register_clcmd("say /item", "OpisPrzedmiotu");

Na to :
register_clcmd("say /item", "SprawdzItem");


I to :
register_clcmd("say /item", "WyrzucPrzedmiot");

Na to :
register_clcmd("say /drop", "WyrzucItem");



Jeśli coś nie będzie działało to pisać, bo mogłem coś przeoczyć.

Jak dodać statystyke "Pancerz'

30.06.2011 11:01

Szukamy :
new Float:szybkosc_gracza[33];

Dodajemy :
new armor_gracza[33];


Szukamy :
new maksymalne_zdrowie_gracza[33];

Dodajemy :
new maksymalny_pancerz_gracza[33];


Szukamy :
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);

Dodajemy :
maksymalny_pancerz_gracza[id] = pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]+armor_gracza[id]*2;\\ za armor_gracza[id] po gwiazdce dodajemy ile ma dawać armora za jeden pkt


Szukamy :
set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);

Dodajemy :
set_user_armor(id, maksymalny_pancerz_gracza[id]);


Szukamy:
public client_connect(id)

Dodajemy (najlepiej pod szybkość gracza) :
armor_gracza[id] = 0;


I pod :
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0;

Dodajemy to :
maksymalny_pancerz_gracza[id] = 0;


W:
public PrzydzielPunkty(id)

Szukamy :
new kondycja[60];

Dodajemy to :
new armor[60];

Szukamy :
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);

Dodajemy :
format(armor, 59, "Pancerz: \r %i \y(Zwieksza Pancerz)", armor_gracza[id]);

Szukamy :
menu_additem(menu, kondycja);

Dodajemy :
menu_additem(menu, armor);


Szukamy :
case 3: 
{
if(kondycja_gracza[id]<100)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}

Dodajemy :

case 4: 
{
if(armor_gracza[id]<300)
armor_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "Maxymalny poziom pancerza osiagniety");
}


W Resetuj_Punkty(id) pod kondycja_gracza[id] = 0; dodajemy :
armor_gracza[id] = 0;


Podmieniamy ZapiszDane(id) na te :

public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], armor_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}


Podmieniamy WczytajDane(id) na te :

public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], armor_gracza[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], armors[32];

parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, armors, 31);

doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
armor_gracza[id] = str_to_num(armors);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-armor_gracza[id];
}


W SprawdzPoziom(id) szukamy :
-kondycja_gracza[id]

Dodajemy :
-armor_gracza[id]


To wszystko :P

1/x z noza dla danej klasy

16.04.2011 09:08

Witam, nie ogarniam trochę tego więc może mi ktoś powiedzieć jak zrobić dla danej klasy 1/x z noża?
Stawie +

Miny, Apteczki jak dodać klasie

12.04.2011 16:22

Witam, mam pytanie jak dodać klasie np po 3 apteczki, 3 miny ? Nie na ładowaniu na nożu tylko od razu po wybraniu klasy.
Poleci + :P