Tutaj pozostawiam starą wersję niedokońca dobrze działającą:
Informacje:
- usunięcie eventu CurWeapon
- zastosowanie Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed do ustawiania prędkości graczy
- zastosowanie Ham_Item_Deploy do sprawdzenia czy gracz ma dozwoloną broń
- usprawnienie Ham_Touch żeby nie było można podnosić niedozwolonych broni
- dodanie rozgrzewki na noże (długości rozgrzewki można zmienić w .sma linijka 202-207) :
- 0-8 graczy - brak rozgrzewki
- 9-15 graczy - rozgrzewka trwa 45 sekund
- 16-20 graczy - rozgrzewka trwa 50 sekund
- 21-25 graczy - rozgrzewka trwa 60 sekund
- 26-32 graczy - rozgrzewka trwa 70 sekund
- stabliny zapis MySQL ,który nie nadpisuje danych (jedynie może nie dopisać danych jak serwer padnie)
- wczytywanie wszystkich danych przy pierwszym połączeniu gracza
wersja nie była testowana!
Cvary (dopisujemy je do np. codmod.cfg):
cod_sql_host - adres bazy danych. cod_sql_user - użytkownik bazy danych. cod_sql_pass- hasło użytkownika. cod_sql_db - nazwa bazy danych. cod_sql_table "codmod_table" - nazwa tabeli.
Resztę plików znajdziecie tutaj: CodMod by QTM.Peyote
Wersja bez Frakcji:
codmodsql_bez_frakcji.sma 50,63 KB 735 Ilość pobrań
codmodsql_bez_frakcji.amxx
Wersja z Frakcjami czytanymi z pliku cod_frakcje.ini (ver Cypis):
codmodsql_z_frakcjami.sma 50,43 KB 670 Ilość pobrań
codmodsql_z_frakcjami.amxx
Użytkownik Cypis' edytował ten post 28.06.2013 14:06