Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablo + COD dawanie broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 kiver

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 23.12.2010 20:41

Witam, kiedyś z kolegą bawiłem się DiabloModem i kolega skopiował z COD'a QTM'a polecenie które daje bronie danej klasie. Dzisiaj próbowałem zrobić to samo ale mi nie wychodziło. Kolega mi nie pomoże bo powiedział że w święta nie będzie zaglądał do żadnych kodów. Więc wychodzę z prośbą czy ktoś mi pomoże to dodać, lub jakimś innym sposobem bo gdy dodawałem do roundstart to po kilu rundach klasy nie dostawały broni. STAWIĘ DUŻEGO +!

Użytkownik kiver edytował ten post 23.12.2010 20:42

  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 23.12.2010 21:07

Pod tabelą expa dajesz(przykład):
new class_weapons[x] = {
		(1<<CSW_KNIFE),							// NONE
		(1<<CSW_P90)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_KNIFE),				// Medyk
		(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_KNIFE),		// Obrońca
		(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_KNIFE),							// Saper
		(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_KNIFE),			// Szpieg
		(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_KNIFE),							// Snajper
		(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_KNIFE)				// Zamachowca
}
x - ilość klas , łącznie z none.Jak masz więcej dodajesz...
Znajdź:
public freeze_begin()
{
	freeze_ended = false
}
Dodaj pod:
// gives a player a weapon efficiently
stock ham_give_weapon(id,weapon[])
{
    if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;

    new wEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,weapon));
    if(!pev_valid(wEnt)) return 0;

    set_pev(wEnt,pev_spawnflags,SF_NORESPAWN);
    dllfunc(DLLFunc_Spawn,wEnt);
    
    if(!ExecuteHamB(Ham_AddPlayerItem,id,wEnt))
    {
        if(pev_valid(wEnt)) set_pev(wEnt,pev_flags,pev(wEnt,pev_flags) | FL_KILLME);
        return 0;
    }

    ExecuteHamB(Ham_Item_AttachToPlayer,wEnt,id)
    return 1;
}
 
// takes a weapon from a player efficiently
stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
{
    if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;

    new wId = get_weaponid(weapon);
    if(!wId) return 0;

    new wEnt;
    while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
    if(!wEnt) return 0;

    if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);

    if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0;
    ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);

    set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));

    // this block should be used for Counter-Strike:
    /*if(wId == CSW_C4)
    {
        cs_set_user_plant(id,0,0);
        cs_set_user_bpammo(id,CSW_C4,0);
    }
    else if(wId == CSW_SMOKEGRENADE || wId == CSW_FLASHBANG || wId == CSW_HEGRENADE)
        cs_set_user_bpammo(id,wId,0);*/

    return 1;
}

new weapon_name[31][]={"none","weapon_p228","weapon_shield","weapon_scout",
"weapon_hegrenade","weapon_xm1014","weapon_c4","weapon_mac10","weapon_aug",
"weapon_smokegrenade","weapon_elite","weapon_fiveseven","weapon_ump45",
"weapon_sg550","weapon_galil","weapon_famas","weapon_usp","weapon_glock18",
"weapon_awp","weapon_mp5navy","weapon_m249","weapon_m3","weapon_m4a1",
"weapon_tmp","weapon_g3sg1","weapon_flashbang","weapon_deagle","weapon_sg552",
"weapon_ak47","weapon_knife","weapon_p90"}

public dawanie_i_branie_broni(i)
{
	new weapons[32], num
	get_user_weapons(i, weapons, num)
	
	new weapon;
	for( new n = 0; n < num; n++ )
	{
		weapon = weapons[n]
		
		if( !(class_weapons[player_class[i]] & weapon) && weapon!=CSW_C4)
		{
			ham_strip_weapon(i,weapon_name[weapon])
		}
	}
	for( new n=1;n<31;n++)
	{
		if(class_weapons[player_class[i]] & (1<<n))
		{
			ham_give_weapon(i,weapon_name[n])
		}
	}
	
}
W roundstart'cie szukasz:
changeskin(i,0) 
		}
Dodajesz pod tym:
dawanie_i_branie_broni(i)
W select_class_menu szukasz:
give_knife(id)
Dodajesz pod tym:
if(is_user_alive(id)) dawanie_i_branie_broni(id)
I tyle...
Powinieneś umieć zmodyfikować ;)
  • +
  • -
  • 1

#3 kiver

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 23.12.2010 23:14

No super, zaraz sprawdzę sa samą pomoc daję +. Tylko powiedz mi jeszcze czy to odnosi się do kolejności klas? NP. Mag pierwszy to Mag dostanie USP?

new class_weapons[x] = {
(1<<CSW_KNIFE), // NONE
(1<<CSW_P90)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_KNIFE), // Medyk
(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_KNIFE), // Obrońca
(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_KNIFE), // Saper
(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_KNIFE), // Szpieg
(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_KNIFE), // Snajper
(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_KNIFE) // Zamachowca
}

  • +
  • -
  • 0

#4 Lotos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:76
  • Lokalizacja:World
Offline

Napisano 24.12.2010 12:35

Tak, jest to w kolejności. None-None, Mag-Medyk itd.
  • +
  • -
  • 0

#5 kiver

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 25.12.2010 15:14

Powiedz mi co jeszcze mam dodać w plugin init bo nie ogarniam :D
  • +
  • -
  • 0

#6 Lotos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:76
  • Lokalizacja:World
Offline

Napisano 25.12.2010 15:26

Wszystko wyżej ci KariiO napisał. Postępuj zgodnie z wskazówką, a na pewno sobie poradzisz.
  • +
  • -
  • 0

#7 kiver

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 26.12.2010 14:42

No właśnie sobie nie radzę ^^ Stawie + za pomoc

Dodano 26 grudzień 2010 - 14:42:
RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "dawanie_i_branie_broni"); dodałem coś takiego i nie działa, wyskakują errory podczas kompilacji.
  • +
  • -
  • 0

#8 Lotos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:76
  • Lokalizacja:World
Offline

Napisano 26.12.2010 17:28

Ale ty masz dodać wszystko co jest wyżej, w poście KariiO i tylko zmienic maksymalną ilość klas i powstawiac bronie jakie chcesz. Zapodaj .sma

Użytkownik Lotos edytował ten post 26.12.2010 17:29

  • +
  • -
  • 0

#9 kiver

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 26.12.2010 17:48

Łap, i sam sprawdź że nie idzie skompilować :)http://www.speedysha...mod_5.9l_2_.sma

Użytkownik kiver edytował ten post 26.12.2010 17:50

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych