Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dimni - zdjęcie

Dimni

Rejestracja: 25.10.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.03.2014 15:22
-----

#212809 Zombie Plague funkcja bindująca

Napisane przez Dimni w 04.02.2011 19:36

To już
client_cmd(id, "polecenie")


dla lasermin jest podkładnie:
client_cmd(id, "bind p +setlaser")


und zdejmowanie:

client_cmd(id, "bind o +dellaser")


EDIT: "Drobne" poprawki... credit @down
  • +
  • -
  • 1


#212806 Zombie Plague funkcja bindująca

Napisane przez Dimni w 04.02.2011 19:31

Wycinek kodu:


register_clcmd("chooseteam", "clcmd_changeteam")
register_clcmd("jointeam", "clcmd_changeteam")



// Block Team Change
public clcmd_changeteam(id)
{
static team
team = fm_cs_get_user_team(id)

// Unless it's a spectator joining the game
if (team == FM_CS_TEAM_SPECTATOR || team == FM_CS_TEAM_UNASSIGNED)
return PLUGIN_CONTINUE;

// Pressing 'M' (chooseteam) ingame should show the main menu instead
show_menu_game(id)
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#210521 Spadnięcie i rakieta ?

Napisane przez Dimni w 29.01.2011 11:57

Nie testowane...

EDIT: załącznik usunięty na prośbę usera.
  • +
  • -
  • 1


#210378 Zombie- Problem z postaciami

Napisane przez Dimni w 28.01.2011 19:03

czyli
for (new i=1; i<=32; i++)
wybieranie[i] = true

  • +
  • -
  • 1


#208934 2 Pytania

Napisane przez Dimni w 24.01.2011 15:33

W item_mine(id) masz

if (count > 2)
- zamień 2 na liczbę którą chcesz.
Natomiast jeżeli chcesz żeby liczba była zależna od player_b_mine, to zmień na:

if (count => player_b_mine[id])  	
{
hudmsg(id,2.0,"Mozesz polozyc maksymalnie %i min na runde", player_b_mine[id])
return PLUGIN_CONTINUE
}


Pisane z pamięci, sprawdź czy wszystko sie zgadza.

EDIT: Drobna poprawka.
  • +
  • -
  • 1


#204022 Nowe Fireballe

Napisane przez Dimni w 08.01.2011 13:12

Stwórz nową tablicę, np.
new fireballs[33]


potem w RoundStarcie / ResetHUDzie ją resetuj
fireballs[i] = 0


w call_cast(id) podmień
case Mag:
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireball'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}


na (tu podmień X na maksymalną liczbę kulek)
case Mag:
{
if (fireballs[id] < X)
{
fireballs[id]++
show_hudmessage(id, "Posiadasz %i Fireballi", fireballs[id])
}
}


na końcu znajdź (lub coś tak, biorę ze swojego Diablo)

if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Hunter){
bow[id]++
button[id] = 1;
command_bow(id)
}

i daj pod tym

if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Mag && fireballs[id] > 0)){
fireballs[id]--
button[id] = 1;
item_fireball(id)
}

  • +
  • -
  • 1


#202318 Szansa na otrzymanie broni. TMP+Granat

Napisane przez Dimni w 02.01.2011 16:50

if (random_num(1, 10) <= 3)   	
{
give_item(id, "weapon_tmp");
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_tmp", id);
if(weapon_id) cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
}

if (random_num(1, 10) <= 5)
{ give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}

give_item(id, "item_assaultsuit");
set_user_health(id, 200);


Wrzuć to w jakiś event na starcie rundy / po wklepaniu komendy / inne.
Nie zapomnij o sprawdzaniu czy gracz jest vipem :)

EDIT: Choinka, był 1.
  • +
  • -
  • 1


#201665 Nie działają extra itemy :/

Napisane przez Dimni w 31.12.2010 11:57

Ewidentnie przesadziłeś z ilością pluginów, dzięki czemu na część z nich nie ma pamięci (Failed to allocate memory)
Na początek zrób ostry przesiew (przykładowo masz Trydera i Halo Playera, te 2 pluginy są prawie identyczne - różnią sie raptem modelami).
I tak jak Abes mówił - KOMPILUJ LOKALNIE, bo ZP/ZPA ma problemy z działaniem kompilując przez webcompiler.
  • +
  • -
  • 1


#200480 Zombie Plague 4.3 problem z klasami.

Napisane przez Dimni w 28.12.2010 15:57

Najlepiej będzie tak:
- pluginy NIE związane bezpośrednio z ZombiePlague (mapchoosery, amxbans itp) wrzucaj do plugins.ini
- pluginy związane z modyfikacją (itemy, klasy itp) do plugins-zplague.ini

Owszem, możesz wrzucać wszystko do 1 pliku, ale przy sporych ilościach pluginów zaczniesz się gubić.
  • +
  • -
  • 2


#200475 Zombie Plague 4.3 problem z klasami.

Napisane przez Dimni w 28.12.2010 15:47

w plugins-zplague.ini i w plugins.ini są wpisane zombie_plague40.amxx oraz zp_zclasses40.amxx
Może z jednego lub drugiego trzeba to usunąć?


Usuń z plugins.ini i zobacz co się stanie.
  • +
  • -
  • 2


#200465 Zombie Plague 4.3 problem z klasami.

Napisane przez Dimni w 28.12.2010 15:37

Podstawowego = zp_zclasses40.amxx.
Podstawowa modyfikacja zawiera 2 pluginy (jeżeli dobrze pamiętam) : zombie_plague40.amxx (jądro modyfikacji) i zp_zclasses40.amxx (5 podstawowych klas).

Klasy POWINNY się same dopisywać.
I lepiej dopisywać do plugins-zplague.ini, niż do plugins.ini ze względu na czytelność - notabene sprawdź czy już tego pliku nie masz.
  • +
  • -
  • 2


#200457 Zombie Plague 4.3 problem z klasami.

Napisane przez Dimni w 28.12.2010 15:21

1. Plugin się wyłącza, ponieważ nie może załadować klas z podstawowego pliku.
Sprawdź 2 razy czy na pewno dobrze wpisałeś i czy plik jest na serwerze.

2. Nowe klasy są zbudowane jako oddzielne pluginy.
- Ściągasz z jakiejś strony (np. Alliedmodsów, przykładowo klasa Tight tu: AlliedModders - View Single Post - Zombie Plague Mod 4.3 a listę masz tu: [UPDATED]List of ZP 3rd party plugins - AlliedModders
- Wrzucasz potrzebne pliki na serwer (ew. na FastDL jeżeli są potrzebne dodatkowe modele)
- dopisujesz na końcu pliku
plugins-zplague.ini

- po restarcie serwera/zmianie mapy zmieniasz jak potrzebujesz dane zombiaka (HP, szybkość, skoczność i odrzut) w pliku zp_zombieclasses.ini.
- cieszysz się nową klasą :)
  • +
  • -
  • 2


#200362 Nie działają extra itemy :/

Napisane przez Dimni w 28.12.2010 12:01

Ale mi się wydaje że nie powinno się dawać itemów do tego modu z Zombie Plague


Wersja Advance jest tak skonstruowana żeby zapewniała kompatybilność z wersją 4.3.
Inna kwestia, że czasami będzie potrzebna lekka modyfikacja (dodatkowe tryby, parę sprawdzań więcej itp)
  • +
  • -
  • 1


#173096 Anty zmienianie broni na nóż.

Napisane przez Dimni w 21.09.2010 14:59

Nie będzie.
Powinno być tak (nie wiem czy najoptymalniej, ale "powinno działać")

if (player_class[ attacker_id ] == klasa2 && is_user_alive(id) && random_num(1,10) == 1 && c_antyzamiana[id] == 0)
client_cmd(id, "weapon_knife")

  • +
  • -
  • 1


#172090 Zabicie danych graczy - metoda

Napisane przez Dimni w 18.09.2010 12:26

Jeśli masz hamsandwich to najprościej będzie użyć:

ExecuteHamB(Ham_Killed, victim, attacker, 1)

  • +
  • -
  • 1