client_cmd(id, "polecenie")
dla lasermin jest podkładnie:
client_cmd(id, "bind p +setlaser")
und zdejmowanie:
client_cmd(id, "bind o +dellaser")
EDIT: "Drobne" poprawki... credit @down
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Dimni w 04.02.2011 19:36
Napisane przez Dimni w 04.02.2011 19:31
register_clcmd("chooseteam", "clcmd_changeteam")
register_clcmd("jointeam", "clcmd_changeteam")
// Block Team Change
public clcmd_changeteam(id)
{
static team
team = fm_cs_get_user_team(id)
// Unless it's a spectator joining the game
if (team == FM_CS_TEAM_SPECTATOR || team == FM_CS_TEAM_UNASSIGNED)
return PLUGIN_CONTINUE;
// Pressing 'M' (chooseteam) ingame should show the main menu instead
show_menu_game(id)
return PLUGIN_HANDLED;
}
Napisane przez Dimni w 29.01.2011 11:57
Napisane przez Dimni w 28.01.2011 19:03
Napisane przez Dimni w 24.01.2011 15:33
if (count > 2)- zamień 2 na liczbę którą chcesz.
if (count => player_b_mine[id])
{
hudmsg(id,2.0,"Mozesz polozyc maksymalnie %i min na runde", player_b_mine[id])
return PLUGIN_CONTINUE
}
Napisane przez Dimni w 08.01.2011 13:12
new fireballs[33]
fireballs[i] = 0
case Mag:
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireball'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}
case Mag:
{
if (fireballs[id] < X)
{
fireballs[id]++
show_hudmessage(id, "Posiadasz %i Fireballi", fireballs[id])
}
}
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Hunter){
bow[id]++
button[id] = 1;
command_bow(id)
}
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Mag && fireballs[id] > 0)){
fireballs[id]--
button[id] = 1;
item_fireball(id)
}
Napisane przez Dimni w 02.01.2011 16:50
if (random_num(1, 10) <= 3)
{
give_item(id, "weapon_tmp");
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_tmp", id);
if(weapon_id) cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
}
if (random_num(1, 10) <= 5)
{ give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
give_item(id, "item_assaultsuit");
set_user_health(id, 200);
Napisane przez Dimni w 31.12.2010 11:57
Napisane przez Dimni w 28.12.2010 15:57
Napisane przez Dimni w 28.12.2010 15:47
Napisane przez Dimni w 28.12.2010 15:37
Napisane przez Dimni w 28.12.2010 15:21
plugins-zplague.ini
Napisane przez Dimni w 28.12.2010 12:01
Napisane przez Dimni w 21.09.2010 14:59
Napisane przez Dimni w 18.09.2010 12:26