Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zombie Plague funkcja bindująca


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 04.02.2011 18:18

Witam. Jaka funkcja binduje w Zombie pod M menu?

#2 Agent

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:195
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.02.2011 19:21

ZM nie binduje nic pod M.

Przy wywołaniu drużyny jest sprawdzane kilka faktów (czy gracz należy do drużyny TT lub CT, czy jest żywy) i na tej podstawie jest tworzone menu gry lub wyboru drużyny :)

Chodzi o Zombie Plague
  • +
  • -
  • 1

Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA


#3 Dimni

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:88
  • Lokalizacja:eLWuO City
Offline

Napisano 04.02.2011 19:31

Wycinek kodu:


register_clcmd("chooseteam", "clcmd_changeteam")
register_clcmd("jointeam", "clcmd_changeteam")



// Block Team Change
public clcmd_changeteam(id)
{
static team
team = fm_cs_get_user_team(id)

// Unless it's a spectator joining the game
if (team == FM_CS_TEAM_SPECTATOR || team == FM_CS_TEAM_UNASSIGNED)
return PLUGIN_CONTINUE;

// Pressing 'M' (chooseteam) ingame should show the main menu instead
show_menu_game(id)
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1

#4 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 04.02.2011 19:32

O.o Niezłe.

A jak się np. Laser Mine binduje pod P i O?

Użytkownik GoldeN edytował ten post 04.02.2011 19:32


#5 Dimni

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:88
  • Lokalizacja:eLWuO City
Offline

Napisano 04.02.2011 19:36

To już
client_cmd(id, "polecenie")


dla lasermin jest podkładnie:
client_cmd(id, "bind p +setlaser")


und zdejmowanie:

client_cmd(id, "bind o +dellaser")


EDIT: "Drobne" poprawki... credit @down

Użytkownik Dimni edytował ten post 04.02.2011 19:42

  • +
  • -
  • 1

#6 Agent

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:195
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.02.2011 19:39

Bind na laser to już klient u siebie w konsoli wrzuca. Lub można mu z pluginu zbindować (czyli tak jakbyśmy otwarli konsolę gracza i mu wpisali binda)

Bindy:
bind p "+setlaser" //zakładanie na P
bind o "+setlaser" //zakładanie na O
bind p "+dellaser" //zdejmowanie na P
bind o "+dellaser" //zdejmowanie na O
  • +
  • -
  • 1

Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA


#7 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 04.02.2011 20:01

Jak można mu automatycznie zbindować a przy wyjściu odbindować?

#8 Agent

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:195
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.02.2011 22:37

wejście:
public client_authorized(id)
{
	client_cmd(id,"unbind ^"p^"") 	
	client_cmd(id,"bind ^"p^" ^"+setlaser^"") 
        client_cmd(id,"unbind ^"o^"") 	
	client_cmd(id,"bind ^"o^" ^"+dellaser^"") 
}

wyjście:
public client_disconnect(id)
{
	client_cmd(id,"unbind ^"p^"") 	
        client_cmd(id,"unbind ^"o^"") 	
}

  • +
  • -
  • 1

Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA


#9 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 04.02.2011 23:43

Dziękuję.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych