Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

2 PytaniaIlość Min i Zloto


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 LogiCC :D

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 23.01.2011 18:44

Witam wszystkich, mam dwa pytania.
1. Jak zmienić ilość min, bo można max 3.
2. Tu bym prosił o jakąś podpowiedz. Jak zrobić coś w stylu ... 1 kill = 1 złoto (coś jak Honor/Mana na NDM)?
  • +
  • -
  • 0

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 23.01.2011 19:09

W itemie jak tak to

player_b_mine[id] = 3


I za miast 3 dajesz ile chcesz np 4

Użytkownik glut1997 edytował ten post 23.01.2011 19:10

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 23.01.2011 19:11

ty lepiej juz nic nie mów.
  • +
  • -
  • 0

#4 LogiCC :D

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 23.01.2011 19:29

Dalej czekam na poprawną odpowiedz :)
  • +
  • -
  • 0

#5 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 23.01.2011 19:42

co do 2 to pomyśl sam bo takie coś nazywa się plagiatem ale podpowiem że można wykorzystać bb_ammopacks czy jakoś tak od goq :)

#6 dRaq

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 23.01.2011 19:53

Napisałbym Ci jak to zrobić, ale gdy znajdzie się tu pełna instrukcja przestanie to być jako tako unikalne, chociaż i tak już coraz więcej tego jest. Masz w skrócie na przykładzie diablomoda

Dodajesz nową zmienną
Tworzysz tabelę w bazie i dodajesz tą zmienną do funkcji zapisu
W publicu deathmsg dodajesz aby po zabiciu dawało x pkt
Później tworzysz hud z wyświetlaniem
  • +
  • -
  • 1

#7 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 24.01.2011 08:17

Skrzato wzorując się Twoim postem to logicznie rzecz biorąc:

nowa zmienna

pkt[33]

nowy cvar

register_cvar("diablo_dmg_pkt","70",0)

W public SaveXP(id) dodajemy:
,`pkt`='%i'

player_pkt[id]

Następnie powinniśmy dodać to do hud.

Potem dodać funkcję na końcu kodu (wzorowałem się na dawaniu expa za dmg)
public pkt{id}
{ new min=get_cvar_num("diablo_dmg_pkt")
if(min<1) return
new pkt=0
while(player_dmg[id]>min)
{
player_dmg[id]-=min
pkt++
}
Give_Pkt(id,Pkt)
}

Za 70 zabranego dmg, powinno dać 1 punkcik.



Ale oczywiscie tu jest pelno bledow i nie bedzie to dzialac o ile sie nie myle. Potrzeba tu wiecej mozgow myslacych.

Użytkownik LoleczeQ edytował ten post 24.01.2011 08:18

  • +
  • -
  • 0

#8 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 24.01.2011 13:00

ja powiem szczerze zrobiłem to z tego co podałem up sposobem ctrl c ctrl v tylko że huda zmienię oraz jakoś zmienię żeby ten sklepik jak to określiłeś złota był w sma diablo bym nie musiał funkcji do cfg dodawać ale ogólnie działa :)

#9 LogiCC :D

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 24.01.2011 15:18

Ja przypominam że są dwa pytania, bo na razie tylko na drugie odpowiadacie

1. Jak zmienić ilość min, bo można max 3.


  • +
  • -
  • 0

#10 Dimni

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:88
  • Lokalizacja:eLWuO City
Offline

Napisano 24.01.2011 15:33

W item_mine(id) masz

if (count > 2)
- zamień 2 na liczbę którą chcesz.
Natomiast jeżeli chcesz żeby liczba była zależna od player_b_mine, to zmień na:

if (count => player_b_mine[id])  	
{
hudmsg(id,2.0,"Mozesz polozyc maksymalnie %i min na runde", player_b_mine[id])
return PLUGIN_CONTINUE
}


Pisane z pamięci, sprawdź czy wszystko sie zgadza.

EDIT: Drobna poprawka.

Użytkownik Dimni edytował ten post 24.01.2011 15:37

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych