Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dimni - zdjęcie

Dimni

Rejestracja: 25.10.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.03.2014 15:22
-----

#511225 Modele jest plik.mdl i plikT.mdl po co są 2 ?

Napisane przez Dimni on 05.02.2013 17:11

Obydwa.
  • +
  • -
  • 1


#510304 Jak zamienić broń na GG

Napisane przez Dimni on 03.02.2013 12:21

addons/amxmodx/configs/gungame.cfg
  • +
  • -
  • 1


#346529 [ROZWIĄZANE] Dodanie hełmu do VIPa

Napisane przez Dimni on 08.01.2012 14:07

Zamiast "item_kevlar" dajesz "item_assaultsuit".
  • +
  • -
  • 1


#306195 [ROZWIĄZANE] Pen ? co to?

Napisane przez Dimni on 11.10.2011 07:23

Po nazwie obstawiałbym pentalny/pentadecymalny (albo jak wolisz - piątkowy/piętnastkowy, 0-4 lub 0-14)
  • +
  • -
  • 1


#294865 Pobieranie amunicji w broni

Napisane przez Dimni on 11.09.2011 10:11

Bo musisz pobrać amunicję z bytu broni, a nie z gracza.

stock get_user_weapon_entity(id, wid = 0) {

new weap = wid, clip, ammo;
if (!weap && !(weap = get_user_weapon(id, clip, ammo)))
return 0;

new class[32];
get_weaponname(weap, class, sizeof class - 1);

return find_ent_by_owner(-1, class, id);
}


Możesz spróbować użyć tego stocka (nie sprawdzałem) żeby znaleźć id broni którą gracz ma w rękach.
I dodaj też engine do #include
  • +
  • -
  • 1


#294377 [5.9l] Fireball - wybuchanie na respie, itp.

Napisane przez Dimni on 10.09.2011 10:41

Hosty: func_hostage_rescue , info_hostage_rescue
VIP (mapki as_ ) info_vip_start , func_vip_safetyzone
Mapki es_ (?) func_escapezone
Może także (ale głowy nie dam) - env_fog , env_rain , env_snow
  • +
  • -
  • 1


#268074 Jak wgrać skiny na serwer. Problem, proszę o pomoc

Napisane przez Dimni on 09.07.2011 11:07

GHW Weapon Replacement
  • +
  • -
  • 1


#267784 Skin M14 .

Napisane przez Dimni on 08.07.2011 13:48

Mówię że to ten skin bo z tego co wiem w CSO nie ma możliwości podmiany modeli a ten licznik zwycięstw na górze jest za charakterystyczny :)

EDIT: Znajdź 5 różnic:
http://i.ytimg.com/v...nucKBnCxM/0.jpg (twój link)
a
http://img832.images.../halflife01.jpg i http://img194.images...4/7100/m14w.jpg (moje foty, raz z latarka drugi raz bez)
  • +
  • -
  • 1


#262648 Admin ZM komenda

Napisane przez Dimni on 25.06.2011 11:15

Jeśli mnie pamięć nie myli to:
1) w menu M|9|4|<gracz>
2) zp_respawn <nick>
  • +
  • -
  • 1


#233927 Model detonatora

Napisane przez Dimni on 06.04.2011 16:20

Rzeczywiście, nawet nie zauważyłem. :)
Masz tu trochę inne acz podobne z łapkami Barneya.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#233637 Model detonatora

Napisane przez Dimni on 05.04.2011 18:19

Zobacz czy Ci pasuje
Wiem że łapki HL, ale wątpię żebyś znalazł coś lepszego

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#227623 [ZP] Jak dodać extra item do sklepu

Napisane przez Dimni on 20.03.2011 15:37

Z sekcji
[Buy Menu Weapons]
PRIMARY = weapon_galil , weapon_famas , weapon_m4a1 , weapon_ak47 , weapon_sg552 , weapon_aug , weapon_scout , weapon_m3 , weapon_xm1014 , weapon_tmp , weapon_mac10 , weapon_ump45 , weapon_mp5navy , weapon_p90
SECONDARY = weapon_glock18 , weapon_usp , weapon_p228 , weapon_deagle , weapon_fiveseven , weapon_elite


usuwasz weapon_m3 i weapon_xm1014

dalej w sekcji niżej

[Extra Items: Weapons and their costs]
NAMES = Napalm Nade , Frost Nade , Flare , AWP Magnum Sniper , M249 Para Machinegun , SG550 Auto-Sniper , G3SG1 Auto-Sniper
ITEMS = weapon_hegrenade , weapon_flashbang , weapon_smokegrenade , weapon_awp , weapon_m249 , weapon_sg550 , weapon_g3sg1
COSTS = 6 , 6 , 6 , 8 , 10 , 12 , 12


dodajesz kolejno: w NAMES nazwę broni jaka ma być w menu, w ITEMS broń którą chcesz dodać (nazwy z weapon_ !) i w COSTS koszt w paczkach.
  • +
  • -
  • 1


#219222 Odradzanie Zombie

Napisane przez Dimni on 25.02.2011 20:25

Do tego nie ma pluginu (jeżeli masz Zombie Plague/Zombie Plague Advance).
Sprawdź cvary w sekcji Deathmatch.
  • +
  • -
  • 1


#218949 Obrona i Pytanie .

Napisane przez Dimni on 24.02.2011 19:05

Bo jeszcze w evencie nowej rundy musisz dodać armor.

Najprościej będzie, jeżeli w
ResetHud(id)

wywołasz gdzieś twoją procedurę.
  • +
  • -
  • 1


#218863 Laser destroy preventer

Napisane przez Dimni on 24.02.2011 15:57

Dołączona grafika

Plugin blokuje zadawanie obrażeń LaserMinom, jeżeli atakujący jest człowiekiem i mina nie jest jego.

Wersja pluginu: 1.2
Oryginalny Autor: Hezerf

Dołączona grafika

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fakemeta>

Dołączona grafika

Standardowa:
Plik .amxx ląduje do folderu /plugins
Do pliku plugins.ini LUB plugins-zplague.ini dopisujemy: zp_addon_ldp.amxx

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5