Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dimni - zdjęcie

Dimni

Rejestracja: 25.10.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.03.2014 15:22
-----

#170453 Problem z funkcja od niszczenia itemu.

Napisane przez Dimni w 12.09.2010 11:49

public add_bonus_antiitem(attacker_id,id,damage)
{
    if (player_b_niszczitem[attacker_id] > 0 && player_item_id[id] != 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && random_num(1,player_b_niszczitem[attacker_id] == 1))
    {
        player_item_id[id] = 0
        player_item_name[id] = "Nic"
        reset_item_skills(id)
        hudmsg(id,2.0,"Twoj przedmiot zostal zniszczony!")
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

Brakowało sprawdzania czy gracz ma item.
  • +
  • -
  • 1


#167658 Jak można zablokować chodzenie gracza...

Napisane przez Dimni w 03.09.2010 17:06

Spróbuj tak:

set_pev(id, pev_maxspeed, 1))


Wymaga Fakemety
  • +
  • -
  • 2


#160508 2# proste pytanka ;p

Napisane przez Dimni w 16.08.2010 16:11

Ok.
Pod
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)

dodaj
add_bonus_antiitem(attacker_id,id,damage)


pod
public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
{
if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
{

new dam = floatround (15+p_stats[str][id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)

Effect_Bleed(id,248)
change_health(id,-dam,attacker,"world")
return dam
}
}
return 0
}


dodaj

public add_bonus_antiitem(attacker,id,damage)
{
if (player_b_niszczitem[attacker_id] > 0 && random_num(1,player_b_niszczitem[attacker_id] == 1)
{
player_item_id[id] = 0
player_item_name[id] = "Nic"
reset_item_skills(id)
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(id, "Twój przedmiot został zniszczony!")
}
return PLUGIN_HANDLED
}


Zobacz czy działa.
I zaręczam Ci, że poprzednia wersja też by działała. :D
  • +
  • -
  • 1


#160501 2# proste pytanka ;p

Napisane przez Dimni w 16.08.2010 15:43

1. W public Damage możesz dać coś takiego:
if (player_b_niszczitem(attacker_id)>0 && random_num(1,player_b_niszczitem(attacker_id) == 1) 
{
dropitem(id)
}


lub

if (player_b_niszczitem(attacker_id)>0 && random_num(1,player_b_niszczitem(attacker_id) == 1) 
{
player_item_id[id] = 0
player_item_name[id] = "Nic"
reset_item_skills(id)
}


Metoda 1 będzie miała komunikat - przedmiot wyrzucony, 2 usunie nazwę przedmiotu, zresetuje i ustawi index na 0 - czyli na Nic.
Tutaj nazwa itemu to player_b_niszczitem. Możesz ją zmienić.

2. Znajdź
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))

i zmień na
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja || player_b_onlyknife[id]>0))


Tutaj natomiast nazwą jest player_b_onlyknife. Też ją możesz zmienić jak chcesz.
  • +
  • -
  • 1


#131012 Jak zmienic wyglad zombi :D?

Napisane przez Dimni w 02.05.2010 22:32

Jeśli mnie pamięć nie myli to w zp_zombieclasses.ini, linijka MODEL
Model admina: zombieplague.ini, linijka ADMIN_ZOMBIE.
  • +
  • -
  • 1