Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowe Fireballe


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 07.01.2011 12:40

Chce aby fireballe ladowaly sie (max 5) i wypuszczalo sie je po 1 na nozu naciskajac R.
Wie ktos moze jak to zrobic?
  • +
  • -
  • 0

#2 Dimni

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:88
  • Lokalizacja:eLWuO City
Offline

Napisano 08.01.2011 13:12

Stwórz nową tablicę, np.
new fireballs[33]


potem w RoundStarcie / ResetHUDzie ją resetuj
fireballs[i] = 0


w call_cast(id) podmień
case Mag:
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireball'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}


na (tu podmień X na maksymalną liczbę kulek)
case Mag:
{
if (fireballs[id] < X)
{
fireballs[id]++
show_hudmessage(id, "Posiadasz %i Fireballi", fireballs[id])
}
}


na końcu znajdź (lub coś tak, biorę ze swojego Diablo)

if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Hunter){
bow[id]++
button[id] = 1;
command_bow(id)
}

i daj pod tym

if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Mag && fireballs[id] > 0)){
fireballs[id]--
button[id] = 1;
item_fireball(id)
}

Użytkownik Dimni edytował ten post 08.01.2011 13:13

  • +
  • -
  • 1

#3 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 08.01.2011 17:45

dzięki , dziala leci +
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 08.01.2011 17:55

Chyba lepiej napisać to tak
if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id] == 0) {
button[id] = 1;
if(player_class[id] == Mag && fireballs[id] > 0) {
fireballs[id]--
item_fireball(id);
}
if(player_class[id] == Hunter) {
bow[id]++;
command_bow(id);
}
}

^^

Użytkownik sebul edytował ten post 08.01.2011 17:55

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#5 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 08.01.2011 18:20

jest tylko maly blad puszczam kule i 3 liczy jako 1
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych