Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Złotówka - zdjęcie

Złotówka

Rejestracja: 06.10.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.06.2017 02:46
*****

#387027 [ROZWIĄZANE] Linki z pomoca jak dodac klase

Napisane przez Złotówka w 27.03.2012 15:47

http://amxx.pl/topic...ak-dodac-klase/

Myślę, że to Ci pomoże.
  • +
  • -
  • 1


#190701 Nowa strona w menu klas - błąd z kompilacją

Napisane przez Złotówka w 21.11.2010 18:48

Sprawdź to.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#187080 kilka pytan z modelami

Napisane przez Złotówka w 10.11.2010 14:36

jeszcze jedno jak wylaczyc informacje o /klasy, /noweitemy itd


W
plugin_init

Przy odpowiadających temu register_clcmd dodaj //
np.
//register_clcmd("say /klasy","show_menu_klasy")
  • +
  • -
  • 1


#180297 klasy z 0lvl

Napisane przez Złotówka w 15.10.2010 18:26

for(i=2;i<9;i++)

Zmień tutaj na liczbe klas + 1 none czyli na 12
  • +
  • -
  • 1


#171103 Szukam paru rzeczy

Napisane przez Złotówka w 14.09.2010 14:14

Znajdź
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
	else
		format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
Zamień na
format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id]) 
        else 
                format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id]) 

  • +
  • -
  • 1


#170437 Naprawa Klasy

Napisane przez Złotówka w 12.09.2010 11:09

A zmieniłeś, wszystkie
new lx[11]
i
for(new i=1;i<11;i++) lx[i]=player_class_lvl[id][i]

Na tyle ile potrzeba?
  • +
  • -
  • 1


#169909 Naprawa Diablo

Napisane przez Złotówka w 10.09.2010 20:40

Sprawdź Bug z FireShieldem i Expem za Hosty

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#169897 Car Mod

Napisane przez Złotówka w 10.09.2010 20:07

Dołączona grafika
Możemy jeździć samochodami ;d

Dołączona grafika
carmod_s = 1000 //Domyślna predkosc S CLASS
carmod_a = 850 //Domyślna predkosc A CLASS
carmod_b = 700 //Domyślna predkosc B CLASS
carmod_c = 550 //Domyślna predkosc C CLASS
carmod_crashdmg = 75 //Obrazenia zadane graczowi przy czołowym zderzeniu (domyślnie 75)

Dołączona grafika
amx_createcar <model samochodu> <0/1 save> <steamid>

Np.
amx_createcar car_gto 0 STEAM_0:1:234567
Komenda utworzy samochód o klasie GTO dla gracza o w/w Steam ID

Dołączona grafika
getout - wysiada z samochodu
honk - trąbi
siren - syrena (tylko wóz policyjny)


Dołączona grafika

Modele Samochodów:

Class S (%308 speed)
car_gto
car_viper

Class A (%262 speed)
car_evo

Class B (%215 speed)
car_corolla
car_police

Class C (%169 speed)
car_astra

Dołączona grafika
Plik carmod.amxx wrzuć do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Edytuj plugins.ini i dopisz na końcu: carmod.amxx
Folder o nazwie player wrzuć do cstrike/models
Folder o nazwie carmod wrzuć do cstrike/sound

Dołączona grafika

Car Mod rar

Plik *amxx i *sma w załącznikach

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#169848 Naprawa Diablo

Napisane przez Złotówka w 10.09.2010 18:25

Sprawdź teraz item "Jerycho"

// Nie ładnie tak z BSL'a brać nazwy itemków ;P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#169627 Lewitująca broń zmienia kolory

Napisane przez Złotówka w 09.09.2010 18:11

Dołączona grafika
wp_glow v1.1b Dzięki pluginowi, lewitująca broń zmienia kolory
Autor pluginu: Radiance

Dołączona grafika
fakemeta

Dołączona grafika
Tryby można zmieniać przy użyciu amx_wpglow_mode <0 | 1 | 2 | 3>

0 - wyłącza świecące bronie.
1: Tryb zespołu. CT - broń będzie świecić kolor niebieski, T - broń będzie świecić kolor czerwony.
2 - wszystkie bronie będą świecić się w losowych kolorach.
3 - można użyć amx_wpglow_color <red> <green> <blue>

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#168733 Item - "noze do rzucania"

Napisane przez Złotówka w 06.09.2010 17:57

W
	new knifes = 0
	if(player_class[id] == Ninja) knifes = 5 + floatround ( player_intelligence[id]/10.0 , floatround_floor )
	else if(player_class[id] == Zabojca) knifes = 1 + floatround ( player_intelligence[id]/20.0 , floatround_floor )

Dodaj.

esle if(twoja_zmienna[id] > 0) knifes = 1 + floatround ( player_intelligence[id]/20.0 , floatround_floor )

  • +
  • -
  • 1


#159654 Kilka Pytan

Napisane przez Złotówka w 13.08.2010 10:55

Poradzilem sobie w inny sposob troche ale ok + dla Was obu.

Zna ktos odp na inne pytania?

Co do 3. robilem w roundstart i roundend .

roundstart - daj_awp >=1
roundend - daj_awp = 0

Ale nie dziala iserwer sie crashuje :P

Oczywiscie rbilem to zgodnie z kodem tutaj tylko szybko pisze mniej wiecej o co chodzi.

13 sierpień 2010 - 16:34:
refresz

14 sierpień 2010 - 11:38:
refresz... bardziej proszę o pkt 3 i 4
  • +
  • -
  • 1


#159582 Kilka Pytan

Napisane przez Złotówka w 12.08.2010 22:16

Zrobiłem tak i dodałem na końcu get_user_name
Wyskoczył błąd
Error: Undefined symbol "name" on line 121

  • +
  • -
  • 1


#159495 Kilka Pytan

Napisane przez Złotówka w 12.08.2010 15:49

Mam Ci dać kod o jaki proszę? Co to za różnica czy dam Ci SMA? Skoro tam nic nie znajdziesz ... Po prostu napisz jak zrobić :)

12 sierpień 2010 - 22:34:
To pomoże ktoś? Ważne...Proszę o szybką pomoc.
  • +
  • -
  • 1


#159485 Kilka Pytan

Napisane przez Złotówka w 12.08.2010 14:56

Mam Kilka pytań, za każda odpowiedź która sie sprawdzi daje +

1. Jak zrobić aby plugin wymuszał zmiane nicku po wylosowaniu AWP w ruletce na [ AWP ] + Stary nick, czyli mam nick ZK., losuje AWP i zmienia mi nick na [ AWP ] ZK.
2. Mam HUD Zycie: %s, iloschp i jak dodac do tego HUD wylosowana bron ? np. Losuje M4 i mam w HUD Wylosowana Bron: M4, zeby bylo w zaleznosci co wylosuje
3. Jesli nie padne w rundzie w ktorej wylosowalem awp to zebym w nastepnej go nie mial, aby sie resetowala bron.
4, Jak zrobic zeby awp mogla wylosowac tylko jedna osoba z CT i TT

Z góry dziękuje.
  • +
  • -
  • 1